gisteren
donderdag 12 juli 2012 om 16:36
Gisteren was ik met mn stiefbroers en zussen en gewone broers en zussen naar een dagje pretpark. zonder ouders. ik ben zelf 26 jaar. Mijn moeder belde ons op in het pretpark en vertelde dat mijn stiefvader aan het cammen was met andere vrouwen. wij zijn geschrokken en wouden gelijk naar huis. dus s,avonds ben ik met mn moeder en zusje even er uit geweest. omdat mijn moeder er even uit wou. ze was naar de kapper geweest en nieuwe kleren gekocht en zich opgemaakt en toen weer terug gegaan naar huis. Ik zit volop in spanning wat er allemaal gaat gebeuren. ik sta zelf op nr 1 van de wachtlijst voor een eigen woning. want ik wil al lang op me zelf gaan wonen. Wat moet ik doen? ik heb slecht geslapen en ben helemaal over mn toeren
donderdag 12 juli 2012 om 16:56
quote:anoniem001 schreef op 12 juli 2012 @ 16:50:
misschiend at jullie dan tegen mij gaan zeggen..kan je niet op je zelf gaan wonen. dus vandaar dat ik er bij zeg dat ik op mijn eigen woning wacht. en die hoop ik echt snel te hebbenNogmaals, hopelijk kun je snel je woning in. Het leven van je ouders gaat jou verder niet aan, ondanks dat je nog thuiswoont.
misschiend at jullie dan tegen mij gaan zeggen..kan je niet op je zelf gaan wonen. dus vandaar dat ik er bij zeg dat ik op mijn eigen woning wacht. en die hoop ik echt snel te hebbenNogmaals, hopelijk kun je snel je woning in. Het leven van je ouders gaat jou verder niet aan, ondanks dat je nog thuiswoont.
donderdag 12 juli 2012 om 17:19
quote:anoniem001 schreef op 12 juli 2012 @ 17:16:
nee ik wil me er ook niet meer in mengen. ik kom in een woning te wonen.. waarvan ik een begeleider heb en woning van die stichting is...zeg maar. daar sta ik ingeschreven en sta op 1
Wat fijn, dan duurt het vast niet lang meer!
En doe me nou een lol en zet je telefoon uit als je weer eens een dagje uit gaat, dan belt je moeder maar iemand anders over haar sores. Behalve dan als ze ziek is of zo natuurlijk .
nee ik wil me er ook niet meer in mengen. ik kom in een woning te wonen.. waarvan ik een begeleider heb en woning van die stichting is...zeg maar. daar sta ik ingeschreven en sta op 1
Wat fijn, dan duurt het vast niet lang meer!
En doe me nou een lol en zet je telefoon uit als je weer eens een dagje uit gaat, dan belt je moeder maar iemand anders over haar sores. Behalve dan als ze ziek is of zo natuurlijk .