Hoeveel bekeuringen heb jij ooit gehad?

donderdag 12 juli 2012 om 16:45
Oh, ik denk een stuk of 6 8 in de ruim 5 jaar dat ik mijn rijbewijs heb. Zonde geld en niet nodig. Toch een aantal keer gebeurt. Ieder driekwart jaar ongeveer 1 gemiddeld. Allemaal rond de 30,-, kleine snelheidsovertredingen allemaal buiten de bebouwde kom. ( snelweg 127 rijden, 84 rijden op 80 km wegen). En 1x een dikke bekeuring (166,-) voor het door rood rijden. Zo stom! Ik was afgeleid en zag niet dat het stoplicht op rood sprong, eigen schuld dikke bult. Het was een weg waar nooit verkeer overstak, dit keer dus wel en dat zorgt voor een leuke en verdiende boete van 166,-. Gebeurt me dus niet nog een keer.
Nu al een jaar boetevrij. Vriend had laatste wel 2 boetes te pakken met mijn auto.
Verder nooit boetes gehad. Hield me keurig in bij het treinreizen ( altijd OV bij me en anders direct weer naar huis om 'm op te halen of een kaartje betalen) en ook op de fiets altijd keurig mijn lampen aan. In de auto gedraag ik me toch iets minder netjes..
Nu al een jaar boetevrij. Vriend had laatste wel 2 boetes te pakken met mijn auto.
Verder nooit boetes gehad. Hield me keurig in bij het treinreizen ( altijd OV bij me en anders direct weer naar huis om 'm op te halen of een kaartje betalen) en ook op de fiets altijd keurig mijn lampen aan. In de auto gedraag ik me toch iets minder netjes..

donderdag 12 juli 2012 om 16:49

donderdag 12 juli 2012 om 16:59
quote:truffelmaffia schreef op 12 juli 2012 @ 16:52:
[...]
Ik denk dat die agent dat beter weet dan jij. oh ja, daar was ie ook heel trots op. Stoer op z'n motor achter me aan en me vervolgens een hele preek geven. Hij zei nog net geen 'mevrouwtje' tegen me. Ik had het vlak duidelijk niet gezien en vanuit de positie waar hij stond te posten, net voor z'n dienst erop zat, heeft hij het ook nooit kunnen zien. Maar hij had z'n quotum voor die dag vast nog niet gehaald.
[...]
Ik denk dat die agent dat beter weet dan jij. oh ja, daar was ie ook heel trots op. Stoer op z'n motor achter me aan en me vervolgens een hele preek geven. Hij zei nog net geen 'mevrouwtje' tegen me. Ik had het vlak duidelijk niet gezien en vanuit de positie waar hij stond te posten, net voor z'n dienst erop zat, heeft hij het ook nooit kunnen zien. Maar hij had z'n quotum voor die dag vast nog niet gehaald.
donderdag 12 juli 2012 om 17:02

donderdag 12 juli 2012 om 17:14

donderdag 12 juli 2012 om 17:16
oww god ik ben Moeder Theresa maal Moeder Theresa.....
ik heb nog nooit een bekeuring gehad
wel een waarschuwing van een agent in burger omdat ik aan de verkeerde kant reed met mijn scooter.
aangezien ik zei dat hij gelijk had en vanwege mijn mooie groene oogjes bleef het denk ik bij een waarschuwing...
ik heb nog nooit een bekeuring gehad
wel een waarschuwing van een agent in burger omdat ik aan de verkeerde kant reed met mijn scooter.
aangezien ik zei dat hij gelijk had en vanwege mijn mooie groene oogjes bleef het denk ik bij een waarschuwing...
donderdag 12 juli 2012 om 17:25
quote:bumper schreef op 12 juli 2012 @ 16:40:
Na 15 jaar bekeuringvrij te hebben gereden, heb ik nu in een maand tijd 2 bekeuringen gehad. Eentje van ¤340
en eentje van ¤ 54. Ben dus lekker bezig!!!
Dat maakt me nieuwsgierig. Hoeveel heb jij er ooit gehad en hoe hoog waren die?
wwwooooow, waar krijg je zo een hoge boete voor?
Ik heb 1x een boete gehad voor door rood rijden (0.7 seconde was ie rood!) ¤150,-
Na 15 jaar bekeuringvrij te hebben gereden, heb ik nu in een maand tijd 2 bekeuringen gehad. Eentje van ¤340
Dat maakt me nieuwsgierig. Hoeveel heb jij er ooit gehad en hoe hoog waren die?
wwwooooow, waar krijg je zo een hoge boete voor?
Ik heb 1x een boete gehad voor door rood rijden (0.7 seconde was ie rood!) ¤150,-