Cheers!

13-07-2007 20:13 17693 berichten

Voor Hero...
Alle reacties Link kopieren
En ook lig er nog niet in, want Lotje moest zo nodig drinken. Pfff... Ze slaapt nu in principe van 8 tot 8, maar altijd als het mij niet uitkomt (zoals nu, ik wilde een keer écht vroeg naar bed omdat ik moe ben) gaat het anders. Nou ja Lekker Belangrijk. (Als ze dan nu tenminste wel weer gaat slapen)

Ze heeft trouwens twee ienieminitandjes, heel schattig. Maar ze moet dan dus niet bijten...

Ik bel je morgen, Meave. Wilde het ook al doen vandaag, maar kwam er niet van.

Há Bam, wij hebben morgen (en hadden dus vandaag) ongeveer dezelfde dag. Behalve dat wasgedeelte, daar doe ik niet aan mee. Oh én ik heb nog een beetje gewerkt.
Goedenmorgen!

Bambi, het komt weer goed. Ook mijn oma vertelde mij al dat zij zo'n 'is dit het nou' gevoel gehad heeft, met elke dag hetzelfde met de kinderen. Heb je niets aan verder, maar je hebt lekker wat stukgeslagen in de hobbywinkel, toch? (op meerderlij uitlegbaar ) En gewoon geen bedden opmaken, dat scheelt alweer een slok op een borrel, kunnen de herten bést zelf en anders maar niet.

Ik ben gisterenavond nog met lége kratjes bijna van de trap gesodemieterd. LE had ze keurig opgestapeld op z'n kamer en ik wilde ze dáár niet inklappen, maakt zo'n herrie... en toen miste ik de laatste tree naar boven... en ja, daar werd hij ook gewoon wakker van

Pimpel en Meave, bellen jullie ff!

*piep piep piep* = is een belalarm ofzo

zo

ik ga koffiedrinken en op zoek naar m'n nieuwe werkplek, waar ik eigenlijk nu al had moeten zitten. Ik had verhuisd moeten zijn, maar zit nog gewoon op oude stek (wel zo gezellig, maar goed)

toedels
Later is nu
tuurlijk mocht dat pim, netjes hoor!

eerste letter van KK is eerste letter forumnaam.

Onverwacht nieuws: humpie wordt nu geopereerd, als in op dit moment. Gisterenavond laat bleek dat er vandaag onverwachts een gaatje zou zijn op het ok-programma, cardiochirurg kwam zich nog even laat voorstellen en vandaag is het dus D-day! Zoals mijn vrienden zeggen: vandaag wordt humpie gerepareerd. Duimen, meiden, alsof je leven ervanaf hangt! Heb echt geen rust in mijn kont, ga weer door met hopen, duimen enzo. Was ik maar gelovig, dan kon ik ook nog bidden!
spannend!
Later is nu
Ik ben semigelovig :-) Bid ik wel even voor je Bentetje. Duim jij dan maar! Hoop op snel goed nieuws. Wat een drama moet dat zijn voor die ouders.... Brrrr......
Hee Toet, we konden niet mailen he?! (outlook van werk lag er even af) Daarom even pauze gehouden en bijgelezen hier.

~duimduimduim~

Ik denk aan Humpie, Bentetje!

Hebben jullie gelezen over het mysterie van de Gouden Stenen in Tilburg? Erg grappig, vind ik.

~duikt weer achter bureau~
De Gouden Stenen
**duimt mee voor Humpie**

Zou wel willen heulen maar Lief is er niet...
lief dat jullie allemaal zo meeleven!

Leuk verhaal bloes, ben benieuwd wat de boodschap is. Beter nieuws dan die kuilen in Limburg, wat is dat voor gek zeg, die zich daarmee inlaat!
Grappig, Bloes!

En die kuilen dat is inderdaad écht freaky!

Bentetje, wat ongelooflijk spannend... ik heul, duim én bid!

Hoe moet je ramen zemen???

(De glazenwassers zijn net geweest en ik kan nog niet naar buiten kijken, ben dus bang dat ik binnen aan de slag moet? Wat is dit? Lentekriebels??)
Oh Bentetje, wat spannend. Ik stuur ook zoveel mogelijk positieve energie die kant op. Nou weet ik niet welke kant "die kant" precies is, dus stuur ik het gewoon in het rond. Moet aankomen. Zet 'm op humpie!
warm water, schoonmaakazijn, spons, ramenwisser. Zeem of dweiltje voor de kozijnen en de wisser af te vegen en doe je best!!!
Ik doe niet aan ramen zemen. Daar heb ik Madokus voor

Zojuist de einsafrekening kinderopvangtoeslag over 2006 binnengekregen. Het was goed nieuws gelukkig, dus ik heb er een kleine rondedans aan gewaagd. We konden wel een financiële meevaller gebruiken momenteel.

Clairy staat al een tijdje bij wie hier. Iedere keer dat ik dat zie wordt ik er toch wat zenuwachtig van.
snap even niet waarom jij daar dan zenuwachtig van wordt?

Ik moet me er nog aan wagen, bedacht net dat ik dat mooi net had kunnen doen. KK gaat zo bij vriendinnetje spelen, als GG nou ook elders is dan beloof ik bij deze plechtig dat ik mijn tijd nuttig zal besteden!
quote:bentetje73 schreef op 08 april 2008 @ 14:23:

warm water, schoonmaakazijn, spons, ramenwisser. Zeem of dweiltje voor de kozijnen en de wisser af te vegen en doe je best!!!Ik heb geen schoonmaakazijn. Wat is dat eigenlijk? Kan je dat gewoon bij de Super kopen?
O jee, dat moet ook nog. De kinderopvangtoeslag. Maar waarom over 2006 Mado? Niet over 2007? Die moet ik namelijk invullen, die van 2006 is toch al van een tijd terug?

Bent, ik zal heulen. (En Mado wordt nerveus als ze Clairy ziet omdat haar zoontje Vincent op sterven ligt... zie topic van Zoyla).
Spiritus kan ook. Is mijn favo ramenwaszooi. Voor als ik eens per drie jaar de ramen doe.
En gebruik een oude krant als je strepen op het raam weg wilt poetsen!

*duimt mee voor Humpie*
Pimpel, de luie methode werkt met glassex en oude kranten.

En ik ben dan wel geen kroegtijger, maar ik duim natuurlijk ook braaf mee voor het humpie.
quote:pimpel schreef op 08 april 2008 @ 14:59:

[...]

Ik heb geen schoonmaakazijn. Wat is dat eigenlijk? Kan je dat gewoon bij de Super kopen? Microvezeldoekje met een gewoon sopje. Niks niet wisseren en zemen!
EN gewoon azijn werkt net zo goed als schoonmaakazijn, vertelde mijn lerares reinigen me (toen ik op de lerarenopleiding tot lerares huishoudkunde zat!! haar motto was trouwens ook dat je in theorie alleen de theorie hoefde te beheersen, als je er les in gaf )
Later is nu
Meave, dit is de eindafrekening van 2006. We hadden nog steeds geen reactie op de eindopgaaf gehad, maar nu dus wel. 2007 moet ik ook weer in gaan dienen. We hebben van de week de jaaropgaaf van het kdv gehad dus ik kan er mee aan de slag.
Rode wijn azijn naast de rode ranja in eenzelfde soort fles. Ik geloof zo dat ranja in de hachee een aparte smaaksensatie is, maar ik ben toch blij dat ik het nét op tijd ontdekte.
Later is nu
ach jee, arme vincent. Ik lees er nauwelijks meer mee, ivm waar we het laast over hadden....

Humpie heeft de operatie goed doorstaan!!!!!! Verdere info volgt, maar ik geef een rondje van de zaak!
Ik zou met ranja ook mijn ramen niet zemen, Driem.

(Met rode wijn azijn ook niet trouwens... )

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven