Cheers!
dinsdag 8 april 2008 om 00:35
En ook lig er nog niet in, want Lotje moest zo nodig drinken. Pfff... Ze slaapt nu in principe van 8 tot 8, maar altijd als het mij niet uitkomt (zoals nu, ik wilde een keer écht vroeg naar bed omdat ik moe ben) gaat het anders. Nou ja Lekker Belangrijk. (Als ze dan nu tenminste wel weer gaat slapen)
Ze heeft trouwens twee ienieminitandjes, heel schattig. Maar ze moet dan dus niet bijten...
Ik bel je morgen, Meave. Wilde het ook al doen vandaag, maar kwam er niet van.
Há Bam, wij hebben morgen (en hadden dus vandaag) ongeveer dezelfde dag. Behalve dat wasgedeelte, daar doe ik niet aan mee. Oh én ik heb nog een beetje gewerkt.
Ze heeft trouwens twee ienieminitandjes, heel schattig. Maar ze moet dan dus niet bijten...
Ik bel je morgen, Meave. Wilde het ook al doen vandaag, maar kwam er niet van.
Há Bam, wij hebben morgen (en hadden dus vandaag) ongeveer dezelfde dag. Behalve dat wasgedeelte, daar doe ik niet aan mee. Oh én ik heb nog een beetje gewerkt.
dinsdag 8 april 2008 om 09:08
Goedenmorgen!
Bambi, het komt weer goed. Ook mijn oma vertelde mij al dat zij zo'n 'is dit het nou' gevoel gehad heeft, met elke dag hetzelfde met de kinderen. Heb je niets aan verder, maar je hebt lekker wat stukgeslagen in de hobbywinkel, toch? (op meerderlij uitlegbaar ) En gewoon geen bedden opmaken, dat scheelt alweer een slok op een borrel, kunnen de herten bést zelf en anders maar niet.
Ik ben gisterenavond nog met lége kratjes bijna van de trap gesodemieterd. LE had ze keurig opgestapeld op z'n kamer en ik wilde ze dáár niet inklappen, maakt zo'n herrie... en toen miste ik de laatste tree naar boven... en ja, daar werd hij ook gewoon wakker van
Pimpel en Meave, bellen jullie ff!
*piep piep piep* = is een belalarm ofzo
zo
ik ga koffiedrinken en op zoek naar m'n nieuwe werkplek, waar ik eigenlijk nu al had moeten zitten. Ik had verhuisd moeten zijn, maar zit nog gewoon op oude stek (wel zo gezellig, maar goed)
toedels
Bambi, het komt weer goed. Ook mijn oma vertelde mij al dat zij zo'n 'is dit het nou' gevoel gehad heeft, met elke dag hetzelfde met de kinderen. Heb je niets aan verder, maar je hebt lekker wat stukgeslagen in de hobbywinkel, toch? (op meerderlij uitlegbaar ) En gewoon geen bedden opmaken, dat scheelt alweer een slok op een borrel, kunnen de herten bést zelf en anders maar niet.
Ik ben gisterenavond nog met lége kratjes bijna van de trap gesodemieterd. LE had ze keurig opgestapeld op z'n kamer en ik wilde ze dáár niet inklappen, maakt zo'n herrie... en toen miste ik de laatste tree naar boven... en ja, daar werd hij ook gewoon wakker van
Pimpel en Meave, bellen jullie ff!
*piep piep piep* = is een belalarm ofzo
zo
ik ga koffiedrinken en op zoek naar m'n nieuwe werkplek, waar ik eigenlijk nu al had moeten zitten. Ik had verhuisd moeten zijn, maar zit nog gewoon op oude stek (wel zo gezellig, maar goed)
toedels
Later is nu
dinsdag 8 april 2008 om 10:39
tuurlijk mocht dat pim, netjes hoor!
eerste letter van KK is eerste letter forumnaam.
Onverwacht nieuws: humpie wordt nu geopereerd, als in op dit moment. Gisterenavond laat bleek dat er vandaag onverwachts een gaatje zou zijn op het ok-programma, cardiochirurg kwam zich nog even laat voorstellen en vandaag is het dus D-day! Zoals mijn vrienden zeggen: vandaag wordt humpie gerepareerd. Duimen, meiden, alsof je leven ervanaf hangt! Heb echt geen rust in mijn kont, ga weer door met hopen, duimen enzo. Was ik maar gelovig, dan kon ik ook nog bidden!
eerste letter van KK is eerste letter forumnaam.
Onverwacht nieuws: humpie wordt nu geopereerd, als in op dit moment. Gisterenavond laat bleek dat er vandaag onverwachts een gaatje zou zijn op het ok-programma, cardiochirurg kwam zich nog even laat voorstellen en vandaag is het dus D-day! Zoals mijn vrienden zeggen: vandaag wordt humpie gerepareerd. Duimen, meiden, alsof je leven ervanaf hangt! Heb echt geen rust in mijn kont, ga weer door met hopen, duimen enzo. Was ik maar gelovig, dan kon ik ook nog bidden!
dinsdag 8 april 2008 om 13:10
dinsdag 8 april 2008 om 13:53
dinsdag 8 april 2008 om 14:45
Ik doe niet aan ramen zemen. Daar heb ik Madokus voor
Zojuist de einsafrekening kinderopvangtoeslag over 2006 binnengekregen. Het was goed nieuws gelukkig, dus ik heb er een kleine rondedans aan gewaagd. We konden wel een financiële meevaller gebruiken momenteel.
Clairy staat al een tijdje bij wie hier. Iedere keer dat ik dat zie wordt ik er toch wat zenuwachtig van.
Zojuist de einsafrekening kinderopvangtoeslag over 2006 binnengekregen. Het was goed nieuws gelukkig, dus ik heb er een kleine rondedans aan gewaagd. We konden wel een financiële meevaller gebruiken momenteel.
Clairy staat al een tijdje bij wie hier. Iedere keer dat ik dat zie wordt ik er toch wat zenuwachtig van.
dinsdag 8 april 2008 om 14:55
dinsdag 8 april 2008 om 14:59
dinsdag 8 april 2008 om 14:59
dinsdag 8 april 2008 om 15:23