Tweepersoons hooglander

12-07-2012 22:14 36 berichten
Geen ideeeeeee of ik hier goed sta.

Maar wij hebben een erg kleine slaapkamer, 2 kinds met elk een eigen slaapkamer wat ook echt nodig is.

Maar we hebben dus geen plek voor de computer en een hele kleine kledingkast.

Nu een tweepersoons hoogslaper gezien, erg handig qua ruimte, maar toch, heeft iemand hier ervaring mee?
Alle reacties Link kopieren
Voor jullie zelf?

Voor de kinderen een eenpersoons hoogslaper?
Zoiets?

Hahaha!!

Ik dacht: 'wát voor koe??!'

Bed dus.... Nee die ken ik ook niet.
Ikea!!!
Hooglander?

Maar het kan handig zijn wat ruimte betreft, Ikea had/heeft ze ook. Ik weet wel dat het lastig is om het bed te verschonen.
Heel studentikoos, zou eerder kijken of er iets mogelijk is in woonkamer/hal etc.
Bereken eens de hoogte van je plafond en de hoogte van de hoogslaper. Als je niet rechtop kan zitten in je bed is dat heel vervelend.
Hoogslaper word denk ik bedoeld?

Ik had ooit die van Ikea toen ik een blauwe maandag in Amsterdam in een kamer woonde met de afmeting van mijn huidige gangkast. In elk geval was het hoeslaken om de matras doen een hele inspanning. En s'nachts als je eruit moet omdat je moet plassen, een drama vond ik het. Ik was blij toen ik weer een gewoon bed had.
'If you obey all the rules, you miss all the fun'. (Katherine Hepburn)
quote:frizzy schreef op 12 juli 2012 @ 22:19:

Bereken eens de hoogte van je plafond en de hoogte van de hoogslaper. Als je niet rechtop kan zitten in je bed is dat heel vervelend.Andere dingen kunnen ook lastig worden
quote:daydream schreef op 12 juli 2012 @ 22:22:

[...]

Andere dingen kunnen ook lastig worden
quote:daydream schreef op 12 juli 2012 @ 22:22:

[...]

Andere dingen kunnen ook lastig worden My thoughts exactly Cowgirl bijvoorbeeld
Verschonen is echt een gedoe. En warmte stijgt op, je slaapt dus in het warmste deel van de kamer en dat is vaak behoorlijk warm.
Kijk even op MP kun je altijd proberen of het bevalt.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:nouschi schreef op 12 juli 2012 @ 22:28:

Kijk even op MP kun je altijd proberen of het bevalt.Proefdraaien bij die mensen thuis?
quote:nouschi schreef op 12 juli 2012 @ 22:28:

Kijk even op MP kun je altijd proberen of het bevalt.Ik ga slapen denk ik. Ik zie dingen voor mij als ik hier te lang rondhang.
quote:danivo schreef op 12 juli 2012 @ 22:17:

Zoiets?

[afbeelding]Je was me voor

Zoiets?

[afbeelding]Ja nou en of .Die is absoluut ontzettend twee persoons haha.

Zoiets?

[afbeelding]Dat kwam ook meteen in me op
quote:achnein schreef op 12 juli 2012 @ 22:25:

Verschonen is echt een gedoe. En warmte stijgt op, je slaapt dus in het warmste deel van de kamer en dat is vaak behoorlijk warm.Ik heb er ooit een gehad toen ik gemeubileerd woonde in een wat warmer land. Pfff inderdaad, het was wel warm? En elke ochtend een gedoe om niet met mijn slaapdronken hoofd zo naar beneden te pleuren. Om nog maar niet te spreken over de keren dat ik en ietsiepietsie teveel gedronken had en 's nachts 2 uur bezig was om boven te komen. Doe een stapje naar boven en een stapje terug... Doe een stapje naar boven en een...

Zoiets?

[afbeelding]Hahahahahaha, ik dacht ook dat je een schotse hooglander zocht. Te grappig die topictitel.
quote:frizzy schreef op 12 juli 2012 @ 22:32:

[...]

Proefdraaien bij die mensen thuis? Ja joh, dat doe ik met alles dat ik via marktplaats wil aanschaffen. Ik kom eerst koffie drinken als ik een senseo op het oog heb en bankhangen voordat ik overga tot aankoop van een leren met eiken bankstel.
quote:S0LEIL schreef op 12 juli 2012 @ 22:43:

[...]

Ik heb er ooit een gehad toen ik gemeubileerd woonde in een wat warmer land. Pfff inderdaad, het was wel warm? En elke ochtend een gedoe om niet met mijn slaapdronken hoofd zo naar beneden te pleuren. Om nog maar niet te spreken over de keren dat ik en ietsiepietsie teveel gedronken had en 's nachts 2 uur bezig was om boven te komen. Doe een stapje naar boven en een stapje terug... Doe een stapje naar boven en een... Hahaha!
Ik zie het voor me Soleil.
heb het jaren gehad (als student), maar ons plafond was dan ook hoog genoeg! Er in en eruit had ik zelfs in dronken toestand zo door, nooit problemen mee gehad. Wij hadden trouwens ons eigen bed gewoon verhoogd, was een bed met een buizenframe, dus van houten balken aan de bovenkant een punt maken, en die valt er dan zo in en dan een frame van de balken en hij staat!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven