Entertainment alle pijlers

Z@ppelin app doet het niet meer!

14-07-2012 07:58 7 berichten
Alle reacties Link kopieren
Over een paar uur vertrekken wij met dochter van 2,5 naar schiphol. Nu wilde ik net nog even wat filmpjes op de zappelinapp zetten voor tijdens de vlucht maar tot mijn schrik zijn alle filmpjes weg! Ik vermoed dat dit bij de laatste update gebeurd is.

Het lukt me niet om ze er opnieuw op te zetten, ik krijg een errormelding en het verzoek om de pagina opnieuw te laden?

Verwijderen en opnieuw installeren helpt ook niet, ik blijf foutmeldingen krijgen.

Wie weet raad?
Ik weet wel andere leuke Apps voor je, voor die leeftijd. Maar doen de Apps het wel tijdens de vlucht?
Apps doen het gewoon tijdens de vlucht. Meestal heb je geen internet nodig voor apps, als ze er al op staan.

TO, ik heb de app ook maar geen problemen, vervelend! Hopelijk lukt het nog om het op te lossen en een fijne vakantie.
Kijk eens bij kaatjes tralalaatjes, die moet ook leuk zijn. Fijne. Vakantie!
Ik heb ook wel eens ruzie gehad met die app. Weet alleen niet meer wat ik toen gedaan heb. Als ik jou was zou ik eerst naar

Instellingen-> Zappelin -> bestanden wissen

En anders app eraf gooien en opnieuw downloaden.

Qua tips: dochter (3) vind Woezel en Pip leuk en de Lego apps.
Inmiddels al wat wijzer, de nieuwe update wist alle filmpjes, bekend probleem maar geen oplossing. Heb inderdaad wat andere apps gedownload wao lego en ketnet maar dochter wilde alleen maar voorgelezen worden uit jip & janneke tijdens de vlucht en spelen met haar pop! Veel beter dus!
Voor kijken van filmpjes van zappelin app heb je wifi of 3g nodig. Lukt dus niet eens in de lucht.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven