Entertainment alle pijlers

Wow Estelle

10-07-2012 08:43 3021 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wow Estelle,

Wat ben ik toch jaloers op jou.

Jouw nieuwe vriend heeft alles wat een vrouw zoekt in een man.

Een leuke schoonzoon.

Wat zullen je ouders blij zijn met zo’n aardige, nieuwe vriend, die ook steeds meer een vaste plaats in de krant weet in te nemen. Wellicht tijd voor een eigen column.

Een lieve stiefvader.

Ruud zal blij zijn dat zijn kinderen een lieve, zachtaardige stiefvader hebben gekregen. Hij had zich geen betere opvolger kunnen bedenken. Misschien kan Badr de kids wat van zijn normen en waarden bijbrengen.

Een harde werker.

Al heeft Badr een zwaar beroep, fijn dat hij werk en privé zo goed gescheiden kan houden. Niets vermoeiender dan een man die zijn werk steeds mee naar huis neemt.

Een altruïstisch persoon.

Om nog maar niet te spreken over de hulpvaardigheid van jouw lover. Terwijl hij in de VIP box resideert van een leuk feestje, is hij niet te beroerd om een theedoek te pakken en wat glazen te poleren.

Wow Estelle. Had jij bij Ruud al een lot uit de loterij, nu heb je echt gescoord.
Katrientjepientje, is die Marrokaanse regering dan zo corrupt dan? Hij was daar toch uitgenodigd omdat hij kampioen was geworden? Net zoals hier in NL sporters worden uitgenodigd bij de Koningin als zij uitzonderlijke prestaties hebben geleverd.
quote:Donkeyshot schreef op 14 juli 2012 @ 18:37:

[...]

Van jouw mening over mij ga ik de hele week wakker liggen. Elke nacht. Ook bij deze beloofd.Goed zo, brave jongen. Komt ook met jou uiteindelijk wel goed hoor....
Love...miss..will never forget you..
BH is geen blijvertje, dat is een feit. Dat weet hij en alleen Estelle nog niet. Ach laat haar nog maar even op die roze wolk loungen. Ja toch? Zij liever dan ik.
Zou ze zich wel realiseren wat dit met haar verdere leven en reputatie doet? Van voetbalvrouw tot gangsterliefje, dat is nogal wat...
quote:louisavuitton schreef op 14 juli 2012 @ 18:38:

Katrientjepientje, is die Marrokaanse regering dan zo corrupt dan? Hij was daar toch uitgenodigd omdat hij kampioen was geworden? Net zoals hier in NL sporters worden uitgenodigd bij de Koningin als zij uitzonderlijke prestaties hebben geleverd.Jazeker mogen onze topsporters bij Bea komen, alleen deelt Bea geen sportautos uit die tonnen waard zijn. Hoe corrupt de regering is weet ik niet precies. Weet wel dat de zoon van een minister eens flinke batsen heeft uitgedeeld tijdens een verkeersruzie. Hij werd wel opgepakt, maar stond ook zo weer buiten zonder enige vervolging.
quote:Donkeyshot schreef op 14 juli 2012 @ 17:36:

[...] Wat ik uitdruk is mijn minachting voor een vrouw als Estelle, Nou, nou, minachting nog wel. Waarom? Ooit eens in hetzelfde schuitje gezeten waar onze Ruud nu ook in zit? Valt niet mee, hé?
quote:paloma schreef op 14 juli 2012 @ 20:35:

[...]

Nou, nou, minachting nog wel. Waarom? Ooit eens in hetzelfde schuitje gezeten waar onze Ruud nu ook in zit? Valt niet mee, hé?

En ook jij zit er grondig naast.

Ik ben niet zo dol op roofkippen die een unlimited goldcard zien als een belangrijk criterium voor partnerkeuze. En ik ben niet zo dol op vrouwen met een talent voor het vallen voor ernstig foute mannen.

Zo'n vrouw is wat mij betreft dubbel fout. En dat ze haar kinderen ook nog meesleurt in haar dubieuze partnerkeuze maakt haar driedubbel fout.

Met Ruud heb ik geen medelijden. Die wordt vast en zeker nu al getroost door een willige hulpverleenster.

Met die kinderen heb ik wèl medelijden.
Polygamie = intensieve vrouwhouderij
Zoals ik al zei, Donkeyshot, valt niet mee hé? Heb jij sinds die tijd nog een hulpverleenster kunnen vinden?
Die arme kinderen, gelukkig zitten ze op een internationale school, dus krijgen ze na de zomervakantie minder van deze ellende mee.
quote:paloma schreef op 14 juli 2012 @ 21:05:

Zoals ik al zei, Donkeyshot, valt niet mee hé? Heb jij sinds die tijd nog een hulpverleenster kunnen vinden?

Onder de gordel en op de man is jouw favoriete stijl geloof ik ?

Maak je over mij maar geen zorgen, ik amuseer me kostelijk en ik zou nooit meer terug willen. Evengoed bedankt voor je belangstelling in mijn welzijn.
Polygamie = intensieve vrouwhouderij
Paloma, ik vind je postings banwaardig. Wat triest.
[quote]Donkeyshot schreef op 14 juli 2012 @ 21:36:

[...]ik amuseer me kostelijk en ik zou nooit meer terug willen.[quote]

Misschien krijg ik nu iedereen over me heen, maar voor dit voorval had ik nog nooit van Badr Hari gehoord, daardoor heb ik hier en daar wat gelezen en youtube gekeken.

Hij komt uit een kansarmesituatie, traint vanaf zijn 7de en heeft het gebracht tot wereldkampioen, daar moet hij keihard voor gevochten hebben.

Als ik niet naar alle slachtoffers kijk, is het toch triest dat iets waar hij zijn hele leven voor geploeterd heeft en ook een speciale gave voor heeft, zo af loopt.

Ik heb een paar filmpjes gekeken hij slaat mensen in de eerste ronde knock out en dat zijn professionals.

Waarschijnlijk kan hij werk en prive niet gescheiden houden.

Maar als je zo goed bent dat het dan zo afloopt, super zonde
Meer nog dan superzonde vind ik het supergevaarlijk. Anders was het iemand met een bad temper die iemand eens een dreun verkocht, nu dankzij zijn sportieve talent is het iemand met een bad temper die anderen tot moes slaat.

Maar ik ben het wel met je eens dat het jammer is dat hij met zijn talent zijn leven niet een positieve draai heeft weten te geven.
quote:sterrenbeeldvis schreef op 14 juli 2012 @ 21:46:Maar als je zo goed bent dat het dan zo afloopt, super zondeHelemaal mee eens (met je gehele post). Desondanks hij weleens negatief in het nieuws is geweest, staat zijn leven (sinds zijn relatie met Estelle naar buiten is gekomen) ook volledig op z'n kop. Dus wanneer wij ons afvragen, hoeveel goeds er voor Estelle uit deze relatie komt; kun je dezelfde vraag ook voor hem stellen. In deze relatie zal er maar één een verliezer zijn, wanneer het op een dag uitgaat en dat is Badr. Estelle heeft haar "jet set vrienden" en zal aan alle kanten worden opgevangen. Maar wie heeft hij? Hij wordt nu al "verguisd" in de media en behalve zijn advocate en manager, heeft nog niemand het voor hem opgenomen. En die worden door hem betaald.
Ik denk dat dit voor Estelle niet veel gevolgens heeft financieel is zij onder de pannen, maar als hij niet meer aan wedstrijden kan meedoen is het klaar, financieel en qua aanzien

Ik hoop dat hij het niet gedaan heeft, maar dat hij door dit voorval snapt dat het ook zo over kan zijn, want iedereen heeft het tot nu toe toegelaten dit zou in 1x de doodsklap voor hem zijn.
quote:paloma schreef op 14 juli 2012 @ 20:35:

[...]

Nou, nou, minachting nog wel. Waarom? Ooit eens in hetzelfde schuitje gezeten waar onze Ruud nu ook in zit? Valt niet mee, hé?Treurig en achterbaks dat je meent het op de man te moeten spelen.
quote:paloma schreef op 14 juli 2012 @ 21:05:

Zoals ik al zei, Donkeyshot, valt niet mee hé? Heb jij sinds die tijd nog een hulpverleenster kunnen vinden?En nog een keer, tjonge jonge wat sneu. Het is dat ik niet zo van klikken hou maar anders had ik je gestaft. Lees de forumregels er maar eens op na.
quote:sterrenbeeldvis schreef op 14 juli 2012 @ 21:46:

Misschien krijg ik nu iedereen over me heen, maar voor dit voorval had ik nog nooit van Badr Hari gehoord, daardoor heb ik hier en daar wat gelezen en youtube gekeken.

Hij komt uit een kansarmesituatie, traint vanaf zijn 7de en heeft het gebracht tot wereldkampioen, daar moet hij keihard voor gevochten hebben.

Als ik niet naar alle slachtoffers kijk, is het toch triest dat iets waar hij zijn hele leven voor geploeterd heeft en ook een speciale gave voor heeft, zo af loopt.

Ik heb een paar filmpjes gekeken hij slaat mensen in de eerste ronde knock out en dat zijn professionals.

Waarschijnlijk kan hij werk en prive niet gescheiden houden.

Maar als je zo goed bent dat het dan zo afloopt, super zondeKijk maar eens naar de aflevering van Profiel. Dan zal je zien dat hij een notaire leugenaar is die een heel kort lontje heeft en er ook buiten de ring lustig op los gaat. Zo'n man wil je niet bij je kinderen in de buurt. Dat Estelle daar niet mee zit, zegt heel veel over haar.
quote:paloma schreef op 14 juli 2012 @ 21:53:

[...]

Helemaal mee eens (met je gehele post). Desondanks hij weleens negatief in het nieuws is geweest, staat zijn leven (sinds zijn relatie met Estelle naar buiten is gekomen) ook volledig op z'n kop. Dus wanneer wij ons afvragen, hoeveel goeds er voor Estelle uit deze relatie komt; kun je dezelfde vraag ook voor hem stellen. In deze relatie zal er maar één een verliezer zijn, wanneer het op een dag uitgaat en dat is Badr. Estelle heeft haar "jet set vrienden" en zal aan alle kanten worden opgevangen. Maar wie heeft hij? Hij wordt nu al "verguisd" in de media en behalve zijn advocate en manager, heeft nog niemand het voor hem opgenomen. En die worden door hem betaald.Deze man wordt terecht verguisd omdat het een asociale idioot is die er geen been in ziet om mensen compleet af te tuigen als iets of iemand hem niet aanstaat.
quote:paloma schreef op 14 juli 2012 @ 21:43:

[quote]Donkeyshot schreef op 14 juli 2012 @ 21:36:

[...]ik amuseer me kostelijk en ik zou nooit meer terug willen.[quote]

Jij spoort niet (net als jouw grote vriend Badr).
quote:sterrenbeeldvis schreef op 14 juli 2012 @ 21:46:

1 Bij mijn weten is hij helemaal geen wereldkampioen

2 Binnenkort schijnen er olympische spelen te zijn. Interesseert mij geen reet, maar ik vermoed dat daar duizenden "kansarme" en chronisch superhard trainende mensen zullen zijn.

Alleen verminken zij geen anderen. Klein detail hè?
quote:malu3 schreef op 14 juli 2012 @ 17:21:

[...]Ik vind dat jullie te teergevoelig reageren. DS is juist een vrouwvriendelijke man.Omdat *loep* hij heeft aangeboden om samen met je te gaan sporten ?
@quattro: hij is geen wereldkampioen meer, maar is het wel geweest natuurlijk. Titel is hij kwijtgeraakt wegens onsportief gedrag.
Am Yisrael Chai!
En nu ben ik je.zat, paloma. Staffen kan ik niet, want.forum mobiel, maar ik meld je bij de mods.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven