zaterdagavond
zaterdag 14 juli 2012 om 22:26
Ik keek net nog herhalingen van The Closer, een van mijn favoriete crimeseries. Is nu afgelopen en had ff geen puf om aan Without a trace te beginnen wat er direct na komt. Tv staat dus nu weer uit en ik ben in dubio of ik nog even opblijf of zo naar bed gaan. Voel me een beetje depri vanavond, dus is misschien wel een goed idee. Nieuwe dag, nieuwe kansen.
zaterdag 14 juli 2012 om 22:29
quote:dignity schreef op zaterdag 14 juli 2012 22:26 Ik keek net nog herhalingen van The Closer, een van mijn favoriete crimeseries. Is nu afgelopen en had ff geen puf om aan Without a trace te beginnen wat er direct na komt. Tv staat dus nu weer uit en ik ben in dubio of ik nog even opblijf of zo naar bed gaan. Voel me een beetje depri vanavond, dus is misschien wel een goed idee. Nieuwe dag, nieuwe kansen.waarom depri? Tis toch gezellig hier. Als je hie blijft heb je even wat afleiding En als je je dan echt moe begint te voelen, naar bed gaan en meteen slapen
zaterdag 14 juli 2012 om 22:32
quote:billyjean schreef op 14 juli 2012 @ 22:29:
[...]
waarom depri? Tis toch gezellig hier. Als je hie blijft heb je even wat afleiding En als je je dan echt moe begint te voelen, naar bed gaan en meteen slapen :-)I know. Ik ben ook eigenlijk nog niet echt moe, dus naar bed gaan is misschien ook een beetje te vroeg nog. Ik heb wat stress over een aantal dingen (veelal positief hoor, nieuwe baan etc) en het is ook weer die tijd van de maand dus dat helpt ook niet echt.
[...]
waarom depri? Tis toch gezellig hier. Als je hie blijft heb je even wat afleiding En als je je dan echt moe begint te voelen, naar bed gaan en meteen slapen :-)I know. Ik ben ook eigenlijk nog niet echt moe, dus naar bed gaan is misschien ook een beetje te vroeg nog. Ik heb wat stress over een aantal dingen (veelal positief hoor, nieuwe baan etc) en het is ook weer die tijd van de maand dus dat helpt ook niet echt.
zaterdag 14 juli 2012 om 22:34
zaterdagavond is voor mij als elke andere avond, me zoontje die eindelijk pas om 10uur savonds slaapt.. en nu blijf ik mezelf wakker houden tot hij de volgende (laatste) fles wilt, omdat dit de enige tijd is van de hele dag die ik voor mezelf heb. de rest van de dag/avond hangt hij aan me (niet dat ik het erg vind hij is me schatje) maar kan soms wel vermoeiend zijn haha.
ps me zoontje is pas 2 en halve week oud en kan op de een of andere manier echt niet in zn eigen bedje slapen alleen snachts !
ps me zoontje is pas 2 en halve week oud en kan op de een of andere manier echt niet in zn eigen bedje slapen alleen snachts !
zaterdag 14 juli 2012 om 23:05