Entertainment alle pijlers

zaterdagavond

14-07-2012 22:13 43 berichten
Alle reacties Link kopieren
Toch maar even topic

Ik vroeg me af wat jullie vanavond op tv kijken?

vind het soms wel saai wat er op komt.

Of hebben jullie nog andere plannen voor vanavond?
Vind die Haye trouwens wel lekker.
Goh je zult hem in een donker steegje tegenkomen.
Snatch gekeken, even geforumd en nu True Blood online kijken.
Love...miss..will never forget you..
Ik zit op de bank. Mijn vriend heeft een vrijgezellenfeest, voorlopig niet thuis dus. Ik moet morgen weer werken en ben over 15 min jarig... Een hele spectaculaire avond haha! Heb wel cheesecake gebakken, kip gemarineerd en pesto gemaakt...
quote:Lous84 schreef op 14 juli 2012 @ 23:47:

Ik zit op de bank. Mijn vriend heeft een vrijgezellenfeest, voorlopig niet thuis dus. Ik moet morgen weer werken en ben over 15 min jarig... Een hele spectaculaire avond haha! Heb wel cheesecake gebakken, kip gemarineerd en pesto gemaakt...Je bent over 15 min jarig en je vriend zit op een vrijgezellenfeest?!
Lous84 alvast gefeliciteerd!

Ik ben morgen ook jarig
quote:nieuwhier schreef op 14 juli 2012 @ 23:52:

[...]

Je bent over 15 min jarig en je vriend zit op een vrijgezellenfeest?!
quote:nieuwhier schreef op 14 juli 2012 @ 23:52:

[...]

Je bent over 15 min jarig en je vriend zit op een vrijgezellenfeest?!is dat zo erg??
@ Lous en Doortje; van harte!

Ik zit hier ook maar wat te forummen vanavond en net lekker lang in bad geweest, TV is nu echt niet om aan te zien. Ja, ik hou wel van Sportzomer op NL1 mar dan rent mijn man gillend weg
Tja, als het net zo uitkomt is het toch niet erg!

Mijn vriend is beneden "bezig" met mijn cadeau, ik mag nog niet beneden komen, haha!
quote:Lous84 schreef op 14 juli 2012 @ 23:47:

Ik zit op de bank. Mijn vriend heeft een vrijgezellenfeest, voorlopig niet thuis dus. Ik moet morgen weer werken en ben over 15 min jarig... Een hele spectaculaire avond haha! Heb wel cheesecake gebakken, kip gemarineerd en pesto gemaakt...Gefeliciteerd
quote:doortje87 schreef op 14 juli 2012 @ 23:59:

Tja, als het net zo uitkomt is het toch niet erg!

Mijn vriend is beneden "bezig" met mijn cadeau, ik mag nog niet beneden komen, haha!Nog een jarige , gefeliciteerd
Vrienden gaan op korte termijn trouwen... Dus ja, dan moeten de vrijgezellenfeesten ook snel gepland worden.

Doortje gefeliciteerd!
@Lous en Doortje: van harte gefeliciteerd!

Wat me opvalt (helaas..en verbaast) is dat mensen zo afhankelijk zijn van tv of een filmpje opzetten.. of het leuk is of saai wat voorgeschoteld wordt.. en zelf kennelijk toch moeilijk vinden om jezelf te vermaken als het saai is op zo'n avond, of alleen thuis oid..

Hoe vaak kies je dan zelf nog wat je vermaakt, of laat je het afhangen van wat anderen bedenken, vraag ik me dan af? Heb je zelf geen interesses of een boek wat je wil lezen, iemand die je wil bellen, iets waar je lol aan beleeft, zonder wat de tv in petto heeft?

Of raak je gewoon enorm gewend aan vermaak dat anderen bieden? (is geen commentaar, maar ik vraag me dat gewoon af..). Forum is in zekere zin ook vermaak (en daar doe ik wel aan, tv niet), maar dat is vaak nog interactief, niet passief. Een vorm van contact en eigen inbreng.

Misschien omdat ik single ben (weet ik van TO niet), maar ik verveel me nooit, denk nooit: "hoe moet ik de avond doorkomen, want er is niks op tv..".. ik ben zo gewend mijn dagen zelf zinvol en leuk te maken, dat ik me dat bijna niet meer kan voorstellen.. en kom soms nog tijd tekort!

Ik zou zeggen: kom zelf in aktie, spreek met een vriendin af, bel iemand die je graag wil spreken, lees een boek/ tijdschrift, ga in bad, een ommetje maken, of gewoon aan leuke dingen denken op de bank, met jezelf als (leuk) gezelschap. Je dromen bedenken, fantasie, creativiteit aanspreken. Wat vind je verder leuk in het leven, wat zijn je doelen die je nog wil enz? Lekker muziekje aan, even "me-time" van maken..

(inmiddels is die zaterdagavond om, haha, dus je zal wel lekker slapen nu..)

Truste!
Een open hart toont de weg naar een bezield leven..
@Suzy: ik vind het eerlijk gezegd heerlijk om met mijn lief op de bank te hangen zo op zaterdagavond. Lekker zappen of een filmpje kijken, theetje drinken, kortom even bijkomen en knuffelen. Ik heb niet zo nodig altijd anderen nodig om me te vermaken, als vriend er niet is lees ik ook graag een boek bijvoorbeeld.

Natuurlijk ga ik ook weleens wat ondernemen in het weekend, maar afhankelijk van de televisie e.d.? Zo zou ik het niet willen schetsen.
Doortje en Loes!

Van harte gefeliciteerd!!!

quote:appel_ke schreef op 14 juli 2012 @ 22:36:

Ben je in de paddestoel bankje?Ja
Doortje en Loes!

Van Harte gefeliciteerd!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven