vriend

04-06-2012 21:59 36 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb jaren een relatie. ik heb al weleens hier eerder gepost over zijn depressies en zo. het is een lieve leuke man. Alleen heeft hij z.n dingetjes. bijv slecht in verjaardagen onthouden, altijd goedkope kadootjes. Dingen intresseren hem weinig. bijv ik kreef te horen dat ik weer naar mn werk terug kan..werken. ivm mn verhuizing. Dus hij smsde alleen over zichzelf.weinig moeiteen anderen steken. het komt soms hard over. best jammer. ik weet niet of dat de depressie of karakter is?
Ik weet niet wat ik er aan moet of kan doen..wij willen elkaar niet kwijt
Smurfje?
quote:anoniem001 schreef op 04 juni 2012 @ 22:38:

Ik weet niet wat ik er aan moet of kan doen..wij willen elkaar niet kwijtweet hij dat ook?
quote:elastiekje_ schreef op 04 juni 2012 @ 22:39:

Smurfje?Daar dacht ik ook direct aan.
quote:anoniem001 schreef op 04 juni 2012 @ 22:38:

Ik weet niet wat ik er aan moet of kan doen..wij willen elkaar niet kwijtNou aan zijn depressies moet hij zelf werken.
wat kan die man af en toe vervelend zijn! bah! Gisteren weer. hij vond het niet nodig om elke dag te smsen
hele tijd dat bel en sms gezeik er over!
quote:elastiekje_ schreef op 04 juni 2012 @ 22:39:

Smurfje?

Bingo.!

Jij mag door voor de koel/vries combinatie.
Als je nou zo 'slim' bent om een andere naam te nemen ben je toch ook slim genoeg om te stoppen met deze loser?
quote:anoniem001 schreef op 15 juli 2012 @ 08:52:

wat kan die man af en toe vervelend zijn! bah! Gisteren weer. hij vond het niet nodig om elke dag te smsen

Zucht,dat wist je toch al dat hij daar niet van houdt?

Je hebt er al talloze topics over geopend.
Als je je nu eens gaat concentreren op je nieuwe woning kom je een heel stuk verder, of denk je van niet?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven