40 + bruid :-)

11-07-2012 20:29 30 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal, nooit gedacht, maar...............ik ga trouwen !

Mijn eerste keer, voor mijn vriend zijn tweede huwelijk.

We zijn niet meer zo "piep" , 40+ zelfs maar het voelt heerlijk.

Dit topic is om ervaringen uit te wisselen, dingen waar je aan moet denken (en juist niet:-). Ik sta nog helemaal aan het begin.

Nadenken over planning, genodigden, locatie, muziek, taart, diner, jurk. Genoeg te doen dus !
Gefeliciteerd Moniekk,

Ik schrijf ook mee met het trouwtopic en ik ben eind 30. Harstikke leuk juist! (en wij doen het ook anders dan andere)

Enne Jillz, blijft gerust hangen hoor op de hyves, ik vind het altijd leuk om wat van jou te lezen!
Gefeliciteerd! Maak er een mooie dag van! Gaat vast goedkomen als jullie er samen over praten.

En mocht het nog niet gezegd zijn: vergeet vooral niet om huwelijkse voorwaarden op te stellen. Misschien niet zo romantisch, maar heel belangrijk!
Lilaemme, dat komt wel goed mbt de huwelijkse voorwaarden, ik zit zelf in dat "vak":-)

Verder lekker aan het dromen en zwijmelen over alles.

Muziekjes aan het uitzoeken etc....ik zit voorlopig nog even op m'n roze wolk. Nu druk doende om een datum uit te zoeken, wel in het voorjaar, juist in de winter...pffff, niet makkelijk :-)
Ha Moniek, zelf vind ik bijvoorbeeld de dag na voor Hemelvaart een mooie dag om te trouwen (voorjaar). Dan is de kans op aardig weer in ieder geval groter én zijn de meeste mensen meerdere dagen vrij (vaak is de vrijdag een verplichte vrije dag). Een woensdag is ook minder snel 'bezet' als trouwdag, dan een vrijdag, mocht je bijvoorbeeld de gehele dag op 1 locatie vieren. Zelfde zou je kunnen doen met Pasen (dinsdag erna). Is het iets om zo te denken bij het uitzoeken van een geschikte datum?
Lilaemme, dank je wel voor de tip !! Dat is een hele goede, dag na Hemelvaart is voor veel mensen een verplichte vrije dag. Daarnaast een leuke dag en nog geen vakantietijd. Dag na Koninginnedag vind ik ook leuk. Ook omdat dit nog geen vakantietijd is en de kans niet zo groot is dat het een hele warme zomerdag is (haha....nu ik dit zo schrijf (midden in juli) valt het hier met bakken uit de hemel en heb ik zelfs de verwarming aan.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven