Weggeef topic
woensdag 11 juli 2012 om 10:14
In het kader van de recessie waarin we met zijn allen zitten; misschien kun je wat spullen gebruiken of heb je spullen weg te geven.
Dat kan allemaal hier in het weggeef topic.
Geld vragen voor de spullen die je weg doet mag niet! Indien dit namelijk wel gebeurd zal het topic worden gesloten. Wat wel is toegestaan is het vragen van de verzendkosten.
Dat kan allemaal hier in het weggeef topic.
Geld vragen voor de spullen die je weg doet mag niet! Indien dit namelijk wel gebeurd zal het topic worden gesloten. Wat wel is toegestaan is het vragen van de verzendkosten.
zondag 15 juli 2012 om 18:05
Ook hebben we nog een tv over.
Het is een Samsung van ongeveer 22 inch.
Op te halen in Purmerend. Mailen op viva_flower_@live.nl
Het is een Samsung van ongeveer 22 inch.
Op te halen in Purmerend. Mailen op viva_flower_@live.nl
zondag 15 juli 2012 om 18:12
zondag 15 juli 2012 om 18:13
zondag 15 juli 2012 om 18:16
quote:mi-jo schreef op 15 juli 2012 @ 18:13:
Oké dankje! Kun jij trouwens niet je spullen ook proberen te verkopen op MP? Er zitten heel veel spullen tussen waar je volgens mij best nog wel wat aan kunt verdienen.
Ja, opzich zou dat wel kunnen inderdaad.
Zaten we wel over te twijfelen. Maar dat vonden we wat te veel gedoe en dachten toen gewoon om spullen weg te doen(gooien).
Toen ik dit topic voorbij zag komen leek me dat nog wel een leuker idee, weggeven.
Oké dankje! Kun jij trouwens niet je spullen ook proberen te verkopen op MP? Er zitten heel veel spullen tussen waar je volgens mij best nog wel wat aan kunt verdienen.
Ja, opzich zou dat wel kunnen inderdaad.
Zaten we wel over te twijfelen. Maar dat vonden we wat te veel gedoe en dachten toen gewoon om spullen weg te doen(gooien).
Toen ik dit topic voorbij zag komen leek me dat nog wel een leuker idee, weggeven.
zondag 15 juli 2012 om 18:26
quote:seara schreef op 15 juli 2012 @ 16:16:
Nog steeds in de aanbieding: de haarverf van John Frieda!
Ik ben voornamelijk op zoek naar:
- kleding maat xl of xxl
- schoenen maat 41 of 42
- dvd's
- games
Dit zou dan voor een vriendin zijn die net met haar kindje op zichzelf is gaan wonen, en niet veel te besteden heeft.
Als iemand iets heeft hoor ik het graag!
Hoi Seara,
Ik heb toevallig vanmiddag mijn kast uitgeruimd en wat kleding maat xl over (44) Ziet er nog netjes uit. Het gaat om 4 rokken (stretch) 3 longsleeves, 2 jurkjes, een hemdje en een bolero. Ik kan het naar je opsturen, dan kost het je alleen 6,75 voor het pakket.
Ik hoor het wel!
Nog steeds in de aanbieding: de haarverf van John Frieda!
Ik ben voornamelijk op zoek naar:
- kleding maat xl of xxl
- schoenen maat 41 of 42
- dvd's
- games
Dit zou dan voor een vriendin zijn die net met haar kindje op zichzelf is gaan wonen, en niet veel te besteden heeft.
Als iemand iets heeft hoor ik het graag!
Hoi Seara,
Ik heb toevallig vanmiddag mijn kast uitgeruimd en wat kleding maat xl over (44) Ziet er nog netjes uit. Het gaat om 4 rokken (stretch) 3 longsleeves, 2 jurkjes, een hemdje en een bolero. Ik kan het naar je opsturen, dan kost het je alleen 6,75 voor het pakket.
Ik hoor het wel!
zondag 15 juli 2012 om 18:30
quote:mayhem schreef op 15 juli 2012 @ 18:12:
berichtje voor Vuurbloempje , mijn post is een beetje achterop geraakt
[...]
Ik heb je gemaild hoor
Voor de geïnteresseerden, ik heb nog twee paardrijbroeken liggen die weg mogen. Onhandig is dat ik niet precies weet wat de maat is, er staat '40' in maar dat klopt zeker niet, ik denk eerder maat 34. De ene is zwart de ander rood.
berichtje voor Vuurbloempje , mijn post is een beetje achterop geraakt
[...]
Ik heb je gemaild hoor
Voor de geïnteresseerden, ik heb nog twee paardrijbroeken liggen die weg mogen. Onhandig is dat ik niet precies weet wat de maat is, er staat '40' in maar dat klopt zeker niet, ik denk eerder maat 34. De ene is zwart de ander rood.