smsje?!
zondag 15 juli 2012 om 18:30
Je zit in de beginfase, meer dan flirten, maar nog geen relatie..ieder dag contact via sms, dan spreken jullie af en krijgen jullie een kleine 'ruzie'..hij is op zijn teentjes getrapt..3dagen later nog steeds niets gehoord.. Is dat normaal? Hoeveel dagen kan een man je max. Niet smsen? Test hij je uit, door jou als eerste te laten smsen ( is hij namelijk gewens van je) of is hij minder geinteresseerd?
zondag 15 juli 2012 om 19:27
Hij zei iets, wat hij eigenlijk niet hoorde te zeggen als gentleman..ik raakte er geprikkeld door, gaf antwoord terug ( heb hem best wel in zijn eer geraakt) waardoor ik boos omdraaide en gewoon wegliep naar huis..daarna heb ik niets meer gehoors terwijl ik de volgense dag smste met we moeten praten voel me niet goed.. Hij stuurde van ja ik heb andere plannen, die hij van tevoren had gemaakt met anderen en niet kon afzeggen.. Maar vervolgens heb ik na 3 dagen nog steeds niets ghoord..
zondag 15 juli 2012 om 19:28
zondag 15 juli 2012 om 19:30
Hij zei iets tegen mij die hij als gentleman niet kon zeggen, ik gaf er antwoord op waardoor ik hem op zijn beurt weer raakte ( mannelijke eer..), draaide vervolgens mijn rug en liep weg .. Volgende dag smste ik hem met dat ik wil praten en me niet goed voel, krijg ik als reactie dat hij andere plannen heeft die hij van tevoren heeft gemaakt..njha oke kan.. Maar na 3 dagen nog steeda niets gehoord..
zondag 15 juli 2012 om 19:34
quote:flowerfiore schreef op 15 juli 2012 @ 19:30:
Hij zei iets tegen mij die hij als gentleman niet kon zeggen, ik gaf er antwoord op waardoor ik hem op zijn beurt weer raakte ( mannelijke eer..), draaide vervolgens mijn rug en liep weg .. Volgende dag smste ik hem met dat ik wil praten en me niet goed voel, krijg ik als reactie dat hij andere plannen heeft die hij van tevoren heeft gemaakt..njha oke kan.. Maar na 3 dagen nog steeda niets gehoord..Als het in het begin als zo gaat...het is einde oefening flower.....echt! Waarom zou je willen omgaan met iemand die zich zo gedraagt? en waarom zou hij willen omgaan met iemand die zijn eer de grond in stampt?. Jullie zijn gewoon niet gemaakt voor elkaar.
Hij zei iets tegen mij die hij als gentleman niet kon zeggen, ik gaf er antwoord op waardoor ik hem op zijn beurt weer raakte ( mannelijke eer..), draaide vervolgens mijn rug en liep weg .. Volgende dag smste ik hem met dat ik wil praten en me niet goed voel, krijg ik als reactie dat hij andere plannen heeft die hij van tevoren heeft gemaakt..njha oke kan.. Maar na 3 dagen nog steeda niets gehoord..Als het in het begin als zo gaat...het is einde oefening flower.....echt! Waarom zou je willen omgaan met iemand die zich zo gedraagt? en waarom zou hij willen omgaan met iemand die zijn eer de grond in stampt?. Jullie zijn gewoon niet gemaakt voor elkaar.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
zondag 15 juli 2012 om 19:36
zondag 15 juli 2012 om 19:43
Ik vind hem heel leuk en het klikt ook wel.. Laatste keer is het alleen stom afgelopen, ik had misschien niet moeten weglopen maar hij moest zich dan ook gedragen..ik wil niet telkens de eerste Zijn met smsen.. Ik kan zoo niet afwachten namelijk:(.. Hij weet dat van mij..ik vraag me gewoon af of ik reactie van hem zal krijgen, maar je kan toch ook niet zomaar achter iets een punt zetten zonder het te vermelden? Waarom hij negeert en niets stuurt, pff
zondag 15 juli 2012 om 19:45
quote:flowerfiore schreef op 15 juli 2012 @ 19:30:
Hij zei iets tegen mij die hij als gentleman niet kon zeggen,
Was hij wel een gentleman dan? Of was dat jouw (onterechte) aanname?
Misschien heeft hij het gevoel dat hij niet gewoon zichzelf kan zijn bij jou, omdat je kritiek hebt op wie hij echt is.
quote:draaide vervolgens mijn rug en liep wegDan zou ik er ook niet achteraan sms'en hoor. Ik zou denken: een sneer maken en dan kinderachtig weglopen, bekijk het lekker...
Hij zei iets tegen mij die hij als gentleman niet kon zeggen,
Was hij wel een gentleman dan? Of was dat jouw (onterechte) aanname?
Misschien heeft hij het gevoel dat hij niet gewoon zichzelf kan zijn bij jou, omdat je kritiek hebt op wie hij echt is.
quote:draaide vervolgens mijn rug en liep wegDan zou ik er ook niet achteraan sms'en hoor. Ik zou denken: een sneer maken en dan kinderachtig weglopen, bekijk het lekker...
zondag 15 juli 2012 om 19:45
zondag 15 juli 2012 om 19:50
zondag 15 juli 2012 om 19:56