smsje?!

15-07-2012 18:30 80 berichten
Alle reacties Link kopieren
Je zit in de beginfase, meer dan flirten, maar nog geen relatie..ieder dag contact via sms, dan spreken jullie af en krijgen jullie een kleine 'ruzie'..hij is op zijn teentjes getrapt..3dagen later nog steeds niets gehoord.. Is dat normaal? Hoeveel dagen kan een man je max. Niet smsen? Test hij je uit, door jou als eerste te laten smsen ( is hij namelijk gewens van je) of is hij minder geinteresseerd?
Als hij iets zegt wat zó kwetsend is dat je je moet omdraaien en weglopen (niet ladylike), snap ik niet waarom je nog contact wil.
Dat zou iemand mij maar 1 keer flikken, omdraaien en weglopen.

Wat had je verwacht, dat hij je wanhopig achterna kwam? O en je verwachtte ook nog een sms-je of je veilig thuis was.

Ik denk dat je er een op Mars moet gaan zoeken, dat soort mannen bestaat niet op deze wereld.

Hoop ik.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
quote:VotesforLeo schreef op 15 juli 2012 @ 20:09:

Maar wacht even: hij wist van te voren dat JIj je echt diepgewetst zou voelen door zijn opmerking? Of was het een lompe mannengrap waar jij nogal gevoelig op reageert?Dat zou ik ook wel van TO willen weten.
Je smsje klonk nou ook niet bepaald of jij overliep van spijt (om je lullig opmerking richting hem en om het feit dat je bent weggelopen) "we moeten praten, ik voel me rot". Na zo'n actie, zo'n sms zou ik ook niet echt staan te springen om nog contact met je op te nemen.
Maar wat zei hij nou?!?
Huts!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven