Entertainment alle pijlers

Wow Estelle

10-07-2012 08:43 3021 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wow Estelle,

Wat ben ik toch jaloers op jou.

Jouw nieuwe vriend heeft alles wat een vrouw zoekt in een man.

Een leuke schoonzoon.

Wat zullen je ouders blij zijn met zo’n aardige, nieuwe vriend, die ook steeds meer een vaste plaats in de krant weet in te nemen. Wellicht tijd voor een eigen column.

Een lieve stiefvader.

Ruud zal blij zijn dat zijn kinderen een lieve, zachtaardige stiefvader hebben gekregen. Hij had zich geen betere opvolger kunnen bedenken. Misschien kan Badr de kids wat van zijn normen en waarden bijbrengen.

Een harde werker.

Al heeft Badr een zwaar beroep, fijn dat hij werk en privé zo goed gescheiden kan houden. Niets vermoeiender dan een man die zijn werk steeds mee naar huis neemt.

Een altruïstisch persoon.

Om nog maar niet te spreken over de hulpvaardigheid van jouw lover. Terwijl hij in de VIP box resideert van een leuk feestje, is hij niet te beroerd om een theedoek te pakken en wat glazen te poleren.

Wow Estelle. Had jij bij Ruud al een lot uit de loterij, nu heb je echt gescoord.
Ach wat erg, deze Marokkaan had zich moeten misdragen want nu is hij geen rolmodel meer. Gelukkig hebben we Ali B nog.
quote:Donkeyshot schreef op 15 juli 2012 @ 17:50:

[...]

En helaas ook geen visitekaartje voor de Marokkaanse gemeenschap hier te lande. Badr heeft alles in zich om wereldkampioen te zijn en een fantastisch rolmodel te zijn voor Marokkaanse en allochtone jongens.

Indien hij schuldig aan die verminking zou de Nederlandse overheid een rolmodel van hem kunnen maken. Namelijk door zijn Nederlandse paspoort definitief af te nemen en hem effectief tien jaar cel te geven.

Dan pas geef je een echt duidelijke boodschap af aan alle andere Noord-Afrikaanse criminelen. U bent steeds gewelddadig? Dan raakt u vele rechten kwijt en belandt u minimaal een decennium in de gevangenis. (En dan graag een gevangenis zonder veel luxe).
Estelle lijkt niet zo onschuldig als sommigen denken:

Zou Estelle de in kleine kring gedane belofte dan toch waar hebben gemaakt? 'Als Jort die neger van mij tegenkomt heeft-ie een probleem,' pochte ze in Le Garage. Onze diva zou Maike Dijkhuis, de moeder van baby Holleeder, zelfs verzocht hebben een Joego op mij af te sturen. Eén keer verzocht het meisje van de visagie bij Talpa mij onmiddellijk de stoel te verlaten: 'Pas jij maar op, Gullit komt eraan.'

(Bron: Quotenet/Jort Kelder)
Ach, en daar komt ie al weer: de Marokkaan.....

Voelt iedere Nederlander zich in z'n hemd gezet door een laten we gek doen Holledeer?

Vertel DS, voel jij je benadeeld als Nederlander door figuren als Holledeer?

Vind je uberhaupt dat hij De Nederlander vertegenwoordigt?

Zoja, dan heb ik met je te doen dat je je verantwoordelijk en aangesproken voelt voor/door het handelen van een ander.

Zonee, waarom zou BH dan het visitekaartje moeten zijn voor ieder ander willekeurig Marokkaan?
Love...miss..will never forget you..
quote:quattro35 schreef op 15 juli 2012 @ 19:24:

[...]

Indien hij schuldig aan die verminking zou de Nederlandse overheid een rolmodel van hem kunnen maken. Namelijk door zijn Nederlandse paspoort definitief af te nemen en hem effectief tien jaar cel te geven.

Dan pas geef je een echt duidelijke boodschap af aan alle andere Noord-Afrikaanse criminelen. U bent steeds gewelddadig? Dan raakt u vele rechten kwijt en belandt u minimaal een decennium in de gevangenis. (En dan graag een gevangenis zonder veel luxe).Oh ja, en dan is de boodschap dat justitie ineens anders oordeelt dan bij de niet-beroemde Marokkaan? Dacht toch dat Vrouwe Justitia niet voor niets aan blinddoek draagt.
Bij Marokkanen koekeloert ze onder de blinddoek vandaan, moet kunnen.
Laten we hier as-je-blieft geen Marokkanen-topic van maken.
Frizzy, je hebt helemaal gelijk.

Ontopic, iemand nog nieuws vernomen rondom Badr Hari?

Of is alles inmiddels herkauwd en uitgekauwd.
En als deze griezel wel schuldig wordt bevonden, mag hij dan een paar weekjes plantsoenen schoffelen?
Was net even bij de Chinees en daar heb ik dat artikel in de Telegraaf gelezen. Jeetje, ik schrok er wel van. Het schijnt dat hij in veel Amsterdamse clubs niet meer mag komen omdat hij willekeurige bezoekers in elkaar slaat! Las zelfs dat een getuige zag dat de portiers als stropoppen door de lucht vlogen Ook stond er dat niemand aangifte durfde te doen.
quote:ange_ou_demon schreef op 15 juli 2012 @ 20:41:

En als deze griezel wel schuldig wordt bevonden, mag hij dan een paar weekjes plantsoenen schoffelen?

Als de rechter dat een gepaste straf vind, ja dan zal hij paar weekjes plantsoenen schoffelen.

Maar lijkt mij sterk dat iemand een ander aftuigt, schuldig bevonden wordt en dan als straf paar weekjes mag schoffelen.

Regilio Tuur zat ook ooit vast in Rotterdam, gewoon in de bajes, na een geweldsdelict.
Ik heb trouwens ook weer gehoord dat Estelle vroeger vriendin was met de ex (Chantal) van Badr en dat dat ze samen met haar bij de eerste hulp heeft gezeten omdat Chantal helemaal in elkaar was gebeukt door BH.

Als dat waar is dan is ze toch echt dom.
quote:louisavuitton schreef op 15 juli 2012 @ 11:40:

Wij, gewone Nederlanders, hebben geen weet van dat wereldje. Het begrip 'vriend' heeft daar een hele andere betekenis.

Ik heb ook gelezen dat de daders vroegen of de serveerster van de skybox even weg moest gaan. Niet lang daarna werd een hevig bloedende man de skybox uitgegooid....kan de serveerster dan niet de daders aanwijzen. Verder was er niemand aanwezig toen in de skybox. De dader was ook uitgenodigd in een andere skybox en dus niet in de skybox waar hij mishandeld is.

Ikvind het vreemd dat een week na dato niemand is aangehouden? Of is iedereen, net als badr en estelle, op vakantie?

Ik vind het zwaar bezopen dat er nog niemand is aangehouden.

Komop, er zitten 10 rechercheurs op de zaak, hoe moeilijk kan dit zijn??
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
quote:missdory schreef op 15 juli 2012 @ 20:41:

Was net even bij de Chinees en daar heb ik dat artikel in de Telegraaf gelezen. Jeetje, ik schrok er wel van. Het schijnt dat hij in veel Amsterdamse clubs niet meer mag komen omdat hij willekeurige bezoekers in elkaar slaat! Las zelfs dat een getuige zag dat de portiers als stropoppen door de lucht vlogen Ook stond er dat niemand aangifte durfde te doen.Die vent is een tikkende tijdbom, sorry, heb er geen andere woorden voor.
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
quote:Eindeloos schreef op 15 juli 2012 @ 20:53:

[...]

Ik vind het zwaar bezopen dat er nog niemand is aangehouden.

Komop, er zitten 10 rechercheurs op de zaak, hoe moeilijk kan dit zijn??

Als iedereen zijn snuit houd.

Kijk aanhouden om het publiek tevreden te stellen doet de politie niet want dan moet je een paar dagen later mensen los laten en toegeven dat je fout zat.

Ik denk dat ze de zaak zorgvuldig opbouwen en dan in actie komen.
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.
Dat is in ieder geval wel de gangbare manier.
You know how I know? Because I reeaally think so!
En ze gaan heus Interpol er niet op zetten.
Maar wij zitten er bovenop toch, frizzy. Badr kan geen kant meer op.
Even roddelen....Een ex vriendje van mij kent Badr heel goed uit de sportschool en zei me een paar jaar geleden al dat die jongen baaaad news is en een hele slechte mentaliteit heeft.
quote:annmary64 schreef op 15 juli 2012 @ 20:46:

Ik heb trouwens ook weer gehoord dat Estelle vroeger vriendin was met de ex (Chantal) van Badr en dat dat ze samen met haar bij de eerste hulp heeft gezeten omdat Chantal helemaal in elkaar was gebeukt door BH.

Als dat waar is dan is ze toch echt dom.Ja absoluut...ze vertrouwt haar kids aan die vent toe en het is echt geen lekkertje...
Stukje van Geen Stijl is best grappig.

BREAKING: Badr Hari staat in iedere krant!

Badr Hari is de poema van 2012. Een komkommer vermomd als een brute, afgetrainde K-1 vechtmachine. Met een enge vlek op zijn schouder. Elke vuistslag in het gezicht van een miljonair scheet die Hari laat, is nieuws. Zelfs als het al maanden zo niet jaren oud is. De redding voor journalistiek Nederland van de nieuwszomer 2012. Badr Hari naait Gullit door Estelle te neuqen, nieuws. Badr Hari babbelt met Holleeder, nieuws. Badr Hari gebruikt Sensation White als trainingskamp, nieuws. Badr Hari heeft een theedoek, nieuws. Badr Hari gaat op vakantie, nieuws. Badr Hari vindt vooral zichzelf enorm zielig in deze ongelukkige situatie, nieuws. Badr Hari doet aangifte, nieuws. Slachtoffer van de theedoek van Badr Hari krijgt kaartjes in ziekenhuis, nieuws. Zijn K-1 stats gezien? Gewonnen: 77, op knock-out: 63, nieuwsberichten: 100miljoenmiljard. Doet geen enkele andere kickbokser hem na. Wereldkampioen zwaargewichtige berichtgeving, die kickboksknaap. Met als gevolg dat als Badr Hari nu een Amsterdamse club in loopt, iedereen onmiddellijk direct oogcontact vermijdt, op de grond gaat liggen en dood speelt. Beetje funest voor de 'vibe', zeg maar. Komende weken nog in het nieuws: Badr Hari trapte wel / niet / wel / niet / wel / niet / wel / niet het been van de miljonair aan bonken, Badr Hari eet een amateurvoetbalelftal met huid en haar op en Badr bijt drie stoplichten doormidden. Deze zomerhoax blijft doorgaan zolang het blijft regenen. De enige KO die Badr krijgt te verwerken zal afkomstig zijn van een afgeladen krantenbak. Voor rabiaat Marokkanengebash rot u maar op naar de Televaag of andere fora waar uw zure gezeik voor eeuwig in de comments blijft staan. Wij raden verder iedereen die gaat stappen in gelegenheden met een hoog Badr Hari aanwezigheidspotentieel aan om te oefenen op uw high kick. En uw sprint. Connecties met een journalist helpen ook. U kunt uw mening over het incident op Sensation nog kwijt in onze poll hier rechts. En oh ja, zeg niet dat er geen mensen bestaan die geen skybox met Badr Hari verdienen.

Johnny Quid | 14-07-12 | 13:13 | Link | 320 reacties |
Badr bijt drie stoplichten doormidden...
Ze hebben ons nodig bij Fok!
Badr eet geen honing, maar kauwt op bijen....
Mwah, die kunnen het toch wel zonder ons af. Hoe ver zijn ze daar met hun complotje?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven