Weggeef topic

11-07-2012 10:14 3360 berichten
Alle reacties Link kopieren
In het kader van de recessie waarin we met zijn allen zitten; misschien kun je wat spullen gebruiken of heb je spullen weg te geven.

Dat kan allemaal hier in het weggeef topic.

Geld vragen voor de spullen die je weg doet mag niet! Indien dit namelijk wel gebeurd zal het topic worden gesloten. Wat wel is toegestaan is het vragen van de verzendkosten.
@ Bammetjebamie, je hebt mail!
Ik ben op zoek naar een buggy/wandelwagen... hoeft niet supermooi of nieuw te zijn, graag wel een beetje in de buurt van Alkmaar...
quote:bammetjebamie schreef op 15 juli 2012 @ 21:14:

[...]

Ik ben vast niet de enige en eerste maar ik ga je even mailen voor foto's

Ik heb nog een Little Tikes Dino wipwap in de aanbieding, af te halen regio Leeuwarden.

ikopviva@live.nlJe hebt mail!
Is er toevallig nog iemand met een ikea-catalogus uit 2004? Daar ben ik namelijk al tijden naar op zoek.
quote:mayhem schreef op 15 juli 2012 @ 22:40:

Is er toevallig nog iemand met een ikea-catalogus uit 2004? Daar ben ik namelijk al tijden naar op zoek.

Ehm.... Nee.... Maareh.... Waarom dan toch?! *sprak zij vol verbazing en nieuwsgierigheid*

Edit: de ikea zelf misschien wel?
@ Soley:

Er stonden dat jaar echt leuke dingen in, vond de sfeer in 't boekje zo gezellig

Ja, ik weet het, 't klinkt idioot maar ik dacht: ik probeer het toch.
@Pompiedoe, ik ben geinteresseerd in het zwangerschapspakket en woon in Utrecht. Kan ik je mailen?

@Assie78, wat fijn om te lezen dat de pumps goed zitten! Veel plezier ermee! Heb het spel nog niet ontvangen, maar laat je weten wanneer het zover is. Blij dat ik andere mensen blij kan maken met spullen :-)
quote:UCchick1990 schreef op 14 juli 2012 @ 16:28:

Ik wil alleen even zeggen dat ik erg blij ben met de spulletjes die ik heb gekregen van oa Fash, Prulletje, Mayhem en Jennie! En ook de bedankmailtjes van de mensen aan wie ik weer heb gestuurd waren erg leuk, made my weekend!Je camera was echt de grote hit met zoons verjaardag. Familie en vrienden hadden echt zo iets van: "heb je hem een echte camera gegeven?" Maar toen ik vertelde van dit topic vonden ze het heel bijzonder. Zoon heeft het hele weekend foto's gemaakt van de bank, muur, deur, eten, drinken, het bezoek, de kado's, bloemen, gras etc etc
Schaduwlicht, Tatliatatlia en xayrax, ik ga vanavond en morgen aan de slag met jullie spullen. Waarschijnlijk ga ik het dan morgen of woensdag verzenden.

Verder heb ik nog in de aanbieding:

een prepaid-kaart van telfort: waarde 10 euro (heb een hi-prepaid, maar in mijn haast dus een verkeerde gekocht
quote:bird73 schreef op 16 juli 2012 @ 09:41:

[...]

Je camera was echt de grote hit met zoons verjaardag. Familie en vrienden hadden echt zo iets van: "heb je hem een echte camera gegeven?" Maar toen ik vertelde van dit topic vonden ze het heel bijzonder. Zoon heeft het hele weekend foto's gemaakt van de bank, muur, deur, eten, drinken, het bezoek, de kado's, bloemen, gras etc etcWat super! Gelijk een glimlach op mijn gezicht! En dat was vandaag moeilijk, want eerste deadline voor scriptie en gisteravond een fout gevonden
Ik heb nog nette kleding die ik gewoon niet meer aantrek. Het gaat om:

een rood-wit tuniekje van nepzijde. Maat 36/38

een zwart halterjurkje van brooker. Maat 38 95% polyester 5% elastaan

een rok van steps. Maat 38, glimmend. Paars, met rode bies en groen, witte, rode bloemen. Een beetje in aziatische stijl.

een halterjurkje met blauw, paars, zwart en wit. Maat 38, 90% viscose en 10% elastic.

Foto's kan ik opsturen, maar dat wordt einde dag of morgen. Laat dan even je e-mailadres achter. Omgeving 072.
quote:UCchick1990 schreef op 16 juli 2012 @ 09:51:

[...]

Wat super! Gelijk een glimlach op mijn gezicht! En dat was vandaag moeilijk, want eerste deadline voor scriptie en gisteravond een fout gevonden Wat spannend! Succes ermee. Ik had je gisterenavond nog willen mailen met een paar van zijn eerste foto's (die niet eens zo slecht zijn :-) ), maar we waren helemaal munt van een weekend vol visite.
Taara, ik heb wel interesse! Ben specifiek op zoek naar nette kleding aangezien ik voor het eerst ga werken! Mag ik foto's? UCchick1990 at gmail.com!
De haarverf is nog steeds beschikbaar!

Iemand nog kleding (xl-xxl) of schoenen (41-42) die weg kunnen?
quote:bird73 schreef op 16 juli 2012 @ 10:01:

[...]

Wat spannend! Succes ermee. Ik had je gisterenavond nog willen mailen met een paar van zijn eerste foto's (die niet eens zo slecht zijn :-) ), maar we waren helemaal munt van een weekend vol visite. Gaaf! Nou ja, ik heb hierna nog anderhalve w2eek om eraan te werken. Ben nu vooral stukjes aan het typen met "dit komt hier" en bijbehorende bronnen, zodat begeleider duidelijk idee heeft waar ik heen wil. EN dan maar duimen.... Als ik het o9ver anderhalve week af heb heeft begeleider 2 weken om cijfer in te voeren voordat ik uitloop heb, dus dat zou super zijn!
@taara

Wil.je mij ook fotos sturen van de kleding?

zusjezeur at hotmail punt com
Dames, ik had het al gepost; iemand belangstelling voor meisjeskleding? Maat 146 tot 158. Ik wil het best uitgebreid omschrijven, maar wil eerst weten of er belangstelling voor is.
Ik heb nog 2 whiteboards, wit met roze bloemen. Afhalen handiger dan opsturen in dit geval!
En een hele grote knuffel van een hond. Ooit als surprise gekregen.
quote:bartjes schreef op 16 juli 2012 @ 10:56:

Dames, ik had het al gepost; iemand belangstelling voor meisjeskleding? Maat 146 tot 158. Ik wil het best uitgebreid omschrijven, maar wil eerst weten of er belangstelling voor is.Ik ken iemand die regelmatig naar Afrika gaat, misschien iets voor haar om mee te nemen? Of wil je het liever aan iemand hier geven?
quote:UCchick1990 schreef op 16 juli 2012 @ 11:21:

En een hele grote knuffel van een hond. Ooit als surprise gekregen.http://centraalmuseum.nl/ ... da/zomer-dick-bruna-2012/

Dat is misschien een leuke bestemming voor de knuffel. Een gratis dagje museum bij inlevering van een knuffel. ;)
quote:bird73 schreef op 16 juli 2012 @ 09:48:

Schaduwlicht, Tatliatatlia en xayrax, ik ga vanavond en morgen aan de slag met jullie spullen. Waarschijnlijk ga ik het dan morgen of woensdag verzenden.

Verder heb ik nog in de aanbieding:

een prepaid-kaart van telfort: waarde 10 euro (heb een hi-prepaid, maar in mijn haast dus een verkeerde gekocht

Is dat alleen het beltegoed of ook de simkaart?De één noemt het namelijk een simkaart een prepaidkaart en de andere het beltegoed, dus ik vraag maar even voor de zekerheid :p

quote:Taara schreef op 16 juli 2012 @ 09:55:

Ik heb nog nette kleding die ik gewoon niet meer aantrek. Het gaat om:

een rood-wit tuniekje van nepzijde. Maat 36/38

een zwart halterjurkje van brooker. Maat 38 95% polyester 5% elastaan

een rok van steps. Maat 38, glimmend. Paars, met rode bies en groen, witte, rode bloemen. Een beetje in aziatische stijl.

een halterjurkje met blauw, paars, zwart en wit. Maat 38, 90% viscose en 10% elastic.

Foto's kan ik opsturen, maar dat wordt einde dag of morgen. Laat dan even je e-mailadres achter. Omgeving 072.Heb je het halterjurkje nog? Daar heb ik wel interesse in. MIjn e-mail is mir 1988 @ hotmail punt com
@pliert, in eerste instantie dacht ik aan iemand hier, bij ins in de omgeving zijn ook instanties waar ik het kan brengen.
quote:mi-jo schreef op 16 juli 2012 @ 12:00:

[...]

Is dat alleen het beltegoed of ook de simkaart?De één noemt het namelijk een simkaart een prepaidkaart en de andere het beltegoed, dus ik vraag maar even voor de zekerheid :p

[...]

Heb je het halterjurkje nog? Daar heb ik wel interesse in. MIjn e-mail is mir 1988 @ hotmail punt commi-jo, ik bedoel beltegoed van telfort ter waarde van 10 euro
quote:Cejo schreef op 15 juli 2012 @ 20:40:

wat een heerlijk topic is dit toch...er worden gewoon televisies weggegeven.Misschien heeft iemand nog een tv voor de ouders van het meisje dat een topic geopend heeft over dat haar ouders haar tv nu gebruiken en ze zelf geen tv meer kan kijken?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven