Mode & Beauty alle pijlers

wat is een progressieve kleuring

16-07-2012 13:37 19 berichten
Alle reacties Link kopieren
normaal vind ik wel van alles op google , maar nu dus niet

Vanmiddag dus mijn haar ontkleuren, maar nu las ik de beschrijving en weet gewoon niet wat het woord betekent..

"Niet gebruiken wanneer het haar gekleurd werd met henna of een progressieve kleuring".

Ik kan gewoon niet vinden wat een progressieve kleuring inhoud.

Zijn er kappers of anderen die dit toevallig weten?
Ik zou denken dat dat is als je je haar eerder van licht naar donker hebt geverft.
.
it's a big club and you ain't in it
quote:Elin_ schreef op 16 juli 2012 @ 13:51:

Ik zou denken dat dat is als je je haar eerder van licht naar donker hebt geverft.ja maar je ontkleurt juist omdat je je haar donker geverfd heb ( want je kan op natuurlijk en gekleurd haar doen) en het lichter moet hebben voor een andere kleur?!
oh lol, ik las 'progressieve kLeurling en zat al te denken....een ruimdenkende neger ofzo.
quote:Starshine schreef op 16 juli 2012 @ 14:01:

oh lol, ik las 'progressieve kLeurling en zat al te denken....een ruimdenkende neger ofzo. Me too!

oh lol, ik las 'progressieve kLeurling en zat al te denken....een ruimdenkende neger ofzo. Same here

oh lol, ik las 'progressieve kLeurling en zat al te denken....een ruimdenkende neger ofzo.
This is not kosher!

oh lol, ik las 'progressieve kLeurling en zat al te denken....een ruimdenkende neger ofzo. Ik ook!
Als je progressief gekleurd haar opnieuw gaat verven met traditionele permanente kleuringen brandt je haar van je kop of het wordt heel donker. Vandaar de waarschuwing. Maar als je niet weet wat het is dan is het goed.
Staat trouwens wel op Google: http://answers.yahoo.com/ ... qid=20070215163335AAFtr31
@starshine: ik ook!

oh lol, ik las 'progressieve kLeurling en zat al te denken....een ruimdenkende neger ofzo. Ik dacht ook, Obama?
Ik ook.

oh lol, ik las 'progressieve kLeurling en zat al te denken....een ruimdenkende neger ofzo. ik ook
quote:rionyriony schreef op 16 juli 2012 @ 14:15:

Als je progressief gekleurd haar opnieuw gaat verven met traditionele permanente kleuringen brandt je haar van je kop of het wordt heel donker. Vandaar de waarschuwing. Maar als je niet weet wat het is dan is het goed.de wut ik weet idd helemaal niet wat het inhoud Weet alleen dat ik het ga ontkleuren en rood ga verven
en hahaha
en mijn engels is nie zo goed dat ik die site kan begrijpen en vertaald klinkt het apart dat ik er ook niets van snap
opgelost

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven