wat is een progressieve kleuring
maandag 16 juli 2012 om 13:37
normaal vind ik wel van alles op google , maar nu dus niet
Vanmiddag dus mijn haar ontkleuren, maar nu las ik de beschrijving en weet gewoon niet wat het woord betekent..
"Niet gebruiken wanneer het haar gekleurd werd met henna of een progressieve kleuring".
Ik kan gewoon niet vinden wat een progressieve kleuring inhoud.
Zijn er kappers of anderen die dit toevallig weten?
Vanmiddag dus mijn haar ontkleuren, maar nu las ik de beschrijving en weet gewoon niet wat het woord betekent..
"Niet gebruiken wanneer het haar gekleurd werd met henna of een progressieve kleuring".
Ik kan gewoon niet vinden wat een progressieve kleuring inhoud.
Zijn er kappers of anderen die dit toevallig weten?
maandag 16 juli 2012 om 14:00
maandag 16 juli 2012 om 14:15
maandag 16 juli 2012 om 14:24
Staat trouwens wel op Google: http://answers.yahoo.com/ ... qid=20070215163335AAFtr31
it's a big club and you ain't in it
maandag 16 juli 2012 om 15:13
quote:rionyriony schreef op 16 juli 2012 @ 14:15:
Als je progressief gekleurd haar opnieuw gaat verven met traditionele permanente kleuringen brandt je haar van je kop of het wordt heel donker. Vandaar de waarschuwing. Maar als je niet weet wat het is dan is het goed.de wut ik weet idd helemaal niet wat het inhoud Weet alleen dat ik het ga ontkleuren en rood ga verven
Als je progressief gekleurd haar opnieuw gaat verven met traditionele permanente kleuringen brandt je haar van je kop of het wordt heel donker. Vandaar de waarschuwing. Maar als je niet weet wat het is dan is het goed.de wut ik weet idd helemaal niet wat het inhoud Weet alleen dat ik het ga ontkleuren en rood ga verven