te lieve SV

16-07-2012 14:11 50 berichten
Alle reacties Link kopieren
Even jullie ideeen over mijn situatie. Ik heb al een tijdje een SV en we hebben het leuk samen, ookal zien we elkaar maar 1 keer in de maand ivm mijn leven (kind, werk, etc. ) en zijn leven (erg sociaal, werk, etc) blijft het gezellig. Normaal blijf ik nooit slapen maar het is er nu toch van gekomen na aandringen van hem. We hebben het erg leuk gehad (net als anders) maar hij was veel "liever" dan normaal. Kusjes, instoppen etc. Nu weet ik wel dat als ik wil weten wat dat betekend ik het aan hem moet vragen, maar toch vind ik het vreemd. Ik wil het hem eigenlijk niet vragen. Ik vind hem leuk, maar meer dan warme gevoelens heb ik niet. Ik ben bang dat hij meer voor mij voelt. Niemand weet van ons (ik wil dit niet ivm de moeilijke relatie met mijn ex) dus ik kan dit met niemand uit mijn omgeving delen. Wat doen? Toch vragen aan hem? Het laten voor wat het is? Ideeen zijn zeer welkom!
Vragen.
Uiteraard kan je het vragen of een opmerking maken dat je zo blij met gewoon een potje sex zonder verliefdheid. Die hint zal dan ook wel aankomen denk ik.
quote:nursy schreef op 16 juli 2012 @ 14:11:

Ik vind hem leuk, maar meer dan warme gevoelens heb ik niet. Ik ben bang dat hij meer voor mij voelt.

Ja, ik denk ook dat hij meer voor jou gaat voelen.

Wat wil je zelf? Ondanks je moeilijke ex door met hem?

Maar je voelt niets voor hem. Dat is jammer.

Dus dan stoppen lijkt mij.
Zelf zou ik willen doorgaan zoals het nu is. Gezellig maar geen verplichtingen. Hij zijn ding,ik het mijne. Mag ik dat verwachten of ben ik dan egoistisch?
Natuurlijk mag je dat verwachten. Je hebt geen afspraak dat bij gebleken geschiktheid in bed je seks vriendschap wordt omgezet in een vaste relatie.

Wees wel heel duidelijk.
quote:nursy schreef op 16 juli 2012 @ 14:21:

Zelf zou ik willen doorgaan zoals het nu is. Gezellig maar geen verplichtingen. Hij zijn ding,ik het mijne. Mag ik dat verwachten of ben ik dan egoistisch?

Dan zal je, ook al wil je het eigenlijk niet, toch hierover met hem moeten praten.

Als hij op deze manier ook door wil gaan is het prima natuurlijk.

Gaat hij, langzaam maar zeker, meer voor je voelen dan moet je kiezen.

1 = Relatie samen beginnen

2 = Stoppen
Ik en mijn SV'tjes waren eigenlijk ook altijd best lief tegen elkaar, altijd met blijven slapen en knuffelen en kletsen etc.

Dus het hóéft niks te betekenen.

Ik zou het gewoon zo laten en genieten van de aandacht.
Nou, ik denk dat zolang er verder niets veranderd, je ook het gesprek niet hoeft op te zoeken. Als hij meer van je wilt dan zal hij dat gesprek aan moeten gaan lijkt me. Ik bedoel, jullie hebben duidelijk in eerste instantie niet meer bedoeld dan seksvriendjes te zijn, anders hadden jullie elkaar wel vaker dan 1x per maand gezien. Maar goed, als je het zelf heel graag wilt weten, dan toch het gesprek aangaan. Maar het kan best zijn dat je dan iets te horen krijgt dat je liever niet hoort en dat jullie niet verder kunnen gaan.
Veel mannen denken altijd dat vrouwen dat graag willen om gecuddeld te worden. Terwijl vrouwen graag het omgekeerde willen. (vandaar dat boksers zo gewild zijn)
quote:lotuskus schreef op 16 juli 2012 @ 14:40:

Veel mannen denken altijd dat vrouwen dat graag willen om gecuddeld te worden. Terwijl vrouwen graag het omgekeerde willen. (vandaar dat boksers zo gewild zijn)

OT: Ik ben altijd heel makkelijk met dit soort situaties, ik doe altijd alsof mijn neus bloedt. Als hij gevoelens heeft dan moet hij er zelf maar mee komen.
quote:nursy schreef op 16 juli 2012 @ 14:21:

Ik spreek dat zelfs vantevoren al uit. Hey SV, paar uur leuk en gezellig met elkaar en daarna weer gewoon het eigen leven in.

Maar kijk anders even aan hoe het een volgende keer gaat als jullie afspreken. Als je dan hetzelfde ervaart als nu kun je het dan ter sprake brengen.
Hoe komt iedereen toch altijd maar aan die SV'tjes?

Niet dat ik nu interesse heb want ik ben blij bezet, maar er gaat hier echt een wereld voor me open. Hoe kom je aan zo iemand?
quote:Rary schreef op 16 juli 2012 @ 14:31:

Ik en mijn SV'tjes waren eigenlijk ook altijd best lief tegen elkaar, altijd met blijven slapen en knuffelen en kletsen etc.

Dus het hóéft niks te betekenen.

Ik zou het gewoon zo laten en genieten van de aandacht.Precies! je kunt gewoon lief tegen elkaar zijn zonder bijbedoelingen.
Lief doen zonder bijbedoelingen snap ik, maar het is gewoon veranderd! Dus eerst gewoon normaal, nu een stuk liever, en dat zie ik een beetje als een waarschuwings verhaal!

@willemeen; ik kende hem al langer, nooit iets gedaan, nu allebei vrijgezel! Goed gepraat en voorgesteld om het eens te proberen. Ik kan natuurlijk niet voor de andere hier spreken, het zal voor veel mensen op een andere manier gaan.
quote:willemeen schreef op 16 juli 2012 @ 15:48:

Niet dat ik nu interesse heb want ik ben blij bezet, maar er gaat hier echt een wereld voor me open. Hoe kom je aan zo iemand?

Internet in mijn geval. Ik duikel ze niet in de vriendenkring op en uitgaan doe ik zelden.

Wordfeud schijnt inmiddels ook al een goede ervoor te zijn.
Ohhh echt?!? Internet zou ik echt niet doen/durven! Zo zie je maar; ieder zijn manier om aan een SV te komen.
quote:willemeen schreef op 16 juli 2012 @ 15:48:

Niet dat ik nu interesse heb want ik ben blij bezet, maar er gaat hier echt een wereld voor me open. Hoe kom je aan zo iemand?Wil ik ook weten! Is mij nog nooit gelukt/gebeurd?
Willibrord,

Ik denk dat dat meer iets voor vrouwen, een seksvriend. Mannen genoeg die geïnteresseerd zijn. Voor mannen (op zoek naar een seksvriendin) is dat wat lastiger.
World of Warcraft: Legion
ik hoor ook steeds vaker wordfeud voorbij komen hier.

is best een leuk spelletje
In de kroeg... zijn vaak vrienden van een vriend, begint met 1 avondje maar omdat ik ze daarna vaak tegenkom worden het er vanzelf meer en worden het ook vrienden van mij... Friends with benefits...
Wordfeud?

Dus die kerel die mij steeds opnieuw uitnodigt voor een stomend setje steentjes schuiven is eigenlijk uit op een seksrelatie?

Hahaha Willemeen, het zou zomaar kunnen ja. Ik doe niet aan Wordfeud dus idd van horen/lezen zeggen.

In het algemeen: als ik al afspreek is dat in de eerste instantie om wat te gaan drinken. Meer niet. Iets kan via mail/msn/whatsapp/telefoon leuk lijken, in het echt is toch altijd nog weer anders. Cam wil ik ook nog wel eens aanzetten. Dit ter controle tov profielfoto of die wel gelijkenis vertoont.

Bellen voor een afspraak doe ik altijd, wil horen hoe iemands stem klinkt.
quote:willibrordfrequin schreef op 16 juli 2012 @ 19:19:

[...]

Wil ik ook weten! Is mij nog nooit gelukt/gebeurd?Je kunt toch een profiel aanmaken op bijv. een adultsite? Bevalt het niet ben je zo weer uitgeschreven.
quote:Dibbes1 schreef op 16 juli 2012 @ 20:57:

[...]

Je kunt toch een profiel aanmaken op bijv. een adultsite? Bevalt het niet ben je zo weer uitgeschreven.

Profielen op adultsites zijn 99% nep, en je moet altijd betalen.

Ja daaaagggg, ik ga betalen om met een computer te mailen...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven