Weggeef topic
woensdag 11 juli 2012 om 10:14
In het kader van de recessie waarin we met zijn allen zitten; misschien kun je wat spullen gebruiken of heb je spullen weg te geven.
Dat kan allemaal hier in het weggeef topic.
Geld vragen voor de spullen die je weg doet mag niet! Indien dit namelijk wel gebeurd zal het topic worden gesloten. Wat wel is toegestaan is het vragen van de verzendkosten.
Dat kan allemaal hier in het weggeef topic.
Geld vragen voor de spullen die je weg doet mag niet! Indien dit namelijk wel gebeurd zal het topic worden gesloten. Wat wel is toegestaan is het vragen van de verzendkosten.
maandag 16 juli 2012 om 18:28
Dames, ik heb het al op het prikbord gezet, maar hier ook nog eens.
Ik ben eigenlijk op zoek naar een nieuwe digitale camera, maar ze zijn zo duuuur
Ik zoek dus eeeeigenlijk een digitale spiegelreflexcamera, mag een wat ouder model zijn ook.
Om eens te kijken of het wat voor me is voor ik over ga tot de aanschaf van een nieuwe.
Ik verwacht uiteraard langs geen kanten dat die voor niks weg gaat, ik betaal er natuurlijk voor.
Maar omdat dit het topic is waar mensen lezen die spullen over hebben, probeer ik het hier toch
marelsmarels@gmail.com
Ik ben eigenlijk op zoek naar een nieuwe digitale camera, maar ze zijn zo duuuur
Ik zoek dus eeeeigenlijk een digitale spiegelreflexcamera, mag een wat ouder model zijn ook.
Om eens te kijken of het wat voor me is voor ik over ga tot de aanschaf van een nieuwe.
Ik verwacht uiteraard langs geen kanten dat die voor niks weg gaat, ik betaal er natuurlijk voor.
Maar omdat dit het topic is waar mensen lezen die spullen over hebben, probeer ik het hier toch
marelsmarels@gmail.com
668, the neighbour of the Beast
maandag 16 juli 2012 om 18:53
[quote]Marels schreef op 16 juli 2012 @ 17:41:
Hooooooi
Ik ben er weer en heb nog in de aanbieding;
- een tondeuse van Philips, hooguit drie keer gebruikt
- pakje middenblonde haarverf van L'Oreal
- en wat had ik nou nog in de aanbieding.... Er moeten nog dingen zijn hoor, haha, maar wat was het nu....
Hoi marels, ik heb wel belang bij de tondeuse,zitten er opzetkammetjes bij ?
Hooooooi
Ik ben er weer en heb nog in de aanbieding;
- een tondeuse van Philips, hooguit drie keer gebruikt
- pakje middenblonde haarverf van L'Oreal
- en wat had ik nou nog in de aanbieding.... Er moeten nog dingen zijn hoor, haha, maar wat was het nu....
Hoi marels, ik heb wel belang bij de tondeuse,zitten er opzetkammetjes bij ?
maandag 16 juli 2012 om 18:56
Holadio; mail me maar!
@Jade; ja, er zitten kammetjes bij. Alles nog nieuw in de doos enzo.
Ophalen omgeving Bergen op Zoom / Goes.
Mailen kan op marelsmarels@gmail.com
@Jade; ja, er zitten kammetjes bij. Alles nog nieuw in de doos enzo.
Ophalen omgeving Bergen op Zoom / Goes.
Mailen kan op marelsmarels@gmail.com
maandag 16 juli 2012 om 19:27
Die wil ik wel! Heb je de sticker nog?quote:gaby030 schreef op 16 juli 2012 @ 15:42:
Ik ben net door de stromende regen naar het postkantoor gelopen, met een grote glimlach weliswaar! Want ik ging mijn eerste pakketje voor dit topic verzenden, leuk!!
Ik heb ook nog een muursticker liggen, in verpakking. Van een boeddha met een roze orchidee, erg mooi. Al ben ik zelf een beetje klaar met de Boeddha's. En een Boeddha mag je alleen KRIJGEN!! Haha dus een goede voor dit topic.
Verzenden zal minstens 6,75 zijn, want past niet door de brievenbus, ophalen mag ook (heel dicht) in de buurt van 030!
Ik ben net door de stromende regen naar het postkantoor gelopen, met een grote glimlach weliswaar! Want ik ging mijn eerste pakketje voor dit topic verzenden, leuk!!
Ik heb ook nog een muursticker liggen, in verpakking. Van een boeddha met een roze orchidee, erg mooi. Al ben ik zelf een beetje klaar met de Boeddha's. En een Boeddha mag je alleen KRIJGEN!! Haha dus een goede voor dit topic.
Verzenden zal minstens 6,75 zijn, want past niet door de brievenbus, ophalen mag ook (heel dicht) in de buurt van 030!
maandag 16 juli 2012 om 20:09
quote:mayhem schreef op 16 juli 2012 @ 14:42:
Ik heb dit nog te geef:
dvd:
Dharma & Greg seizoen 1 (drie discs)
Van de koele meren des doods
En de Lord of the Rings trilogie deze zijn echter niet origineel
En twee pakjes zwarte hold up kousen. Zwart, 20 denier (wibra) mt 46/48. Uiteraard ongebruikt in de verpakking.
mayhemvivaapenstaartjehotmailpuntnlhad je mijn pakje al verzonden? Zo niet dan zou ik dit ook nog hier graag willen als je hebt nog hebt.
Ik heb dit nog te geef:
dvd:
Dharma & Greg seizoen 1 (drie discs)
Van de koele meren des doods
En de Lord of the Rings trilogie deze zijn echter niet origineel
En twee pakjes zwarte hold up kousen. Zwart, 20 denier (wibra) mt 46/48. Uiteraard ongebruikt in de verpakking.
mayhemvivaapenstaartjehotmailpuntnlhad je mijn pakje al verzonden? Zo niet dan zou ik dit ook nog hier graag willen als je hebt nog hebt.
maandag 16 juli 2012 om 20:11
Wie wil er een hartslagmeter hebben?
Ik ben zo sportief dat ie misschien twee keer gebruikt is
Afhalen omgeving Bergen op Zoom / Goes.
marelsmarels@gmail.com
Ik ben zo sportief dat ie misschien twee keer gebruikt is
Afhalen omgeving Bergen op Zoom / Goes.
marelsmarels@gmail.com
maandag 16 juli 2012 om 20:19
quote:mayhem schreef op 16 juli 2012 @ 20:11:
Hoi ibi,
Je pakket is vandaag verzonden, maar de spullen die je noemt heb ik nog (en ik stuur ze eventueel met plezier naar je op)Ow graag wat denk jij dat het kost aan verzenden? Ben nou wel benieuwd hoor naar het pakje. Hoop dat mijn buren het morgen aannemen.
Hoi ibi,
Je pakket is vandaag verzonden, maar de spullen die je noemt heb ik nog (en ik stuur ze eventueel met plezier naar je op)Ow graag wat denk jij dat het kost aan verzenden? Ben nou wel benieuwd hoor naar het pakje. Hoop dat mijn buren het morgen aannemen.