Weggeef topic

11-07-2012 10:14 3360 berichten
Alle reacties Link kopieren
In het kader van de recessie waarin we met zijn allen zitten; misschien kun je wat spullen gebruiken of heb je spullen weg te geven.

Dat kan allemaal hier in het weggeef topic.

Geld vragen voor de spullen die je weg doet mag niet! Indien dit namelijk wel gebeurd zal het topic worden gesloten. Wat wel is toegestaan is het vragen van de verzendkosten.
quote:bammetjebamie schreef op 16 juli 2012 @ 13:15:

[...]

Ik ga deze week mijn kast uitmesten dus dan heb ik kleding in xl/xxl.

Wat zoek je en wat is je stijl ongeveer?Anders ben ik ook geïnteresseerd!
quote:seara schreef op 16 juli 2012 @ 16:30:

bammetjebamie: Heb je een e-mail adres waarop ik je kan mailen over de kleding?

cathelyne: de haarverf heb ik nog! Wat is je emailadres?

Cathelyne1979@hotmail.com

(dezelfde als waar jij als het goed is een paar of meer schoenen van gaat krijgen LOL)
Driewieler: het is overgemaakt! (via Rabo mobiel internetbankieren, dus ik.check.straks.even of dat.wel goed ging )
Korte snelcursus voor Chocolover:

Ik = altijd zonder T

Hij (zij, Pim etc) = altijd met een T, dus plak hem er gewoon maar aan in de Hij-vorm!

Bij je, jij etc is het soms nog wel eens anders, dit kan je dan controleren door het werkwoord ‘lopen’ in plaats van het woord te zetten.

(bv. Jij wordT alweer 40 jaar, want jij loopT alweer 40 jaar)

Omdat ik zelf druk ben met 3(!!!!!) scripties, heb ik geen tijd om je verder te helpen, maar deze regels hebben mij nog nooit in de steek gelaten!! Succes!
Ik zie dat mijn kleding erg gewild is

Ik ga morgen beginnen met kast uitmesten en foto's maken dus ik heb nu nog weinig te mailen.

Wie interesse heeft mag mij mailen met voorkeuren, smaak en maat op ikopviva@live.nl dan stuur ik asap foto's.
Hi Zonnetje,

Als je hem wilt, is ie van jou....

Heb je een e-mailadres waar ik de bon naartoe kan mailen?

Ik zal hem dan vanavond gelijk naar je mailen.
Dankje gaby, lief van je! Het ziet er zo simpel uit maar ik heb dus nu 2 notitieblaadjes vol en snap er geen zak van. Het wil er niet in

En succes met je scripties!!!
Wat een leuk topic!

Ik zal mijn boekenkast en huis nog eens goed doorlopen. Voor nu heb ik in elk geval liggen:

Een gift voucher van Ariane Inden t.w.v. 50 euro te besteden aan een beauty school workshop. De workshops worden gegeven in Amsterdam, Heemstede, Wassenaar, Arnhem, Nijmegen, Eindhoven, Valkenswaard, 's-Hertogenbosch en Roermond.
quote:bammetjebamie schreef op 16 juli 2012 @ 16:42:

Ik zie dat mijn kleding erg gewild is

Ik ga morgen beginnen met kast uitmesten en foto's maken dus ik heb nu nog weinig te mailen.

Wie interesse heeft mag mij mailen met voorkeuren, smaak en maat op ikopviva@live.nl dan stuur ik asap foto's.Mail!
quote:Blubblub00 schreef op 16 juli 2012 @ 16:42:

Hi Zonnetje,

Als je hem wilt, is ie van jou....

Heb je een e-mailadres waar ik de bon naartoe kan mailen?

Ik zal hem dan vanavond gelijk naar je mailen.

Super, zonviva2@hotmail.nl

Is er iets waar jij naar op zoek bent ?
Chocolover, inderdaad een iPhone. Snap er niets van? Bij mijn gewone hotmail account gaat er niks verloren en deze heb ik sinds vorige week toegevoegd en ineens zijn die mailtjes weg. Ik heb net mijn laptop opgestart dus zal eens kijken als ik via internet in log of ik ze nog heb....
Dotje ja die zijn nog in je inbox hoor, zie je via de pc wel weer gewoon. Ligt aan onze telefoons, ik geloof dat ie ze maar 1 week bewaart (zichtbaar). Heel stom.
quote:bartjes schreef op 16 juli 2012 @ 10:56:

Dames, ik had het al gepost; iemand belangstelling voor meisjeskleding? Maat 146 tot 158. Ik wil het best uitgebreid omschrijven, maar wil eerst weten of er belangstelling voor is.

Heel veel belangstelling in meisjeskleding, maar dan voor maat 80-86-92 :D

Jouw maat komt vast ook ooit van pas maar om dat nu al aan te gaan schaffen
Graag gedaan, Choco!

Ik hoop dat Zonnetje je goed kan helpen, als je het eenmaal weet, is het heel simpel, maar ja, dat zeggen ze over wiskunde ook... ;)

Succes!
quote:gaby030 schreef op 16 juli 2012 @ 16:56:

Graag gedaan, Choco!

Ik hoop dat Zonnetje je goed kan helpen, als je het eenmaal weet, is het heel simpel, maar ja, dat zeggen ze over wiskunde ook... ;)

Succes!Da's ook waar (wiskunde dus) als iemand het maar goed uitlegt.
quote:gaby030 schreef op 16 juli 2012 @ 16:42:

Korte snelcursus voor Chocolover:

Ik = altijd zonder T

Hij (zij, Pim etc) = altijd met een T, dus plak hem er gewoon maar aan in de Hij-vorm!

Bij je, jij etc is het soms nog wel eens anders, dit kan je dan controleren door het werkwoord ‘lopen’ in plaats van het woord te zetten.

(bv. Jij wordT alweer 40 jaar, want jij loopT alweer 40 jaar)

Omdat ik zelf druk ben met 3(!!!!!) scripties, heb ik geen tijd om je verder te helpen, maar deze regels hebben mij nog nooit in de steek gelaten!! Succes!

Nog korter:

werkwoorden: ik ervoor of jij er achter, is zonder T
Zonnetje, forum nou mobiel, maar zal je de bon als ik vanavond thuis ben gelijk mailen.

Ik ben nergens naar op zoek. Ben blij dat ik je er een plezier mee kan doen....
quote:dasminder schreef op 16 juli 2012 @ 17:01:

[...]

Nog korter:

werkwoorden: ik ervoor of jij er achter, is zonder TIk ervoor Jij of je erachter is zonder t .
Bammetjebamie: You've got mail!
quote:Blubblub00 schreef op 16 juli 2012 @ 17:04:

Zonnetje, forum nou mobiel, maar zal je de bon als ik vanavond thuis ben gelijk mailen.

Ik ben nergens naar op zoek. Ben blij dat ik je er een plezier mee kan doen....Dank, als je toch nog iets bedenkt, hoor ik het wel !
Driewieler, dankje! Ik had je ook al teruggemaild en de verzendkosten zijn naar je overgemaakt. Helemaal blij met dit topic!

Iemand nog interesse in een nieuwe, beige schoudertas? Voor foto kun je me mailen op:

blondie5vivaforum apestaart hetemail punt nl
Hooooooi

Ik ben er weer en heb nog in de aanbieding;

- een tondeuse van Philips, hooguit drie keer gebruikt

- pakje middenblonde haarverf van L'Oreal

- en wat had ik nou nog in de aanbieding.... Er moeten nog dingen zijn hoor, haha, maar wat was het nu....

Zodra ik weer wat bedenk zet ik het hier op
668, the neighbour of the Beast
Blondie heeft mail

En Chocolover, wil jij die hartslagmeter nu nog hebben? Had je erover terug gemaild maar heb niks meer gehoord.

Anders bied ik hem hier opnieuw aan.
668, the neighbour of the Beast
quote:Dayspring schreef op 16 juli 2012 @ 16:47:

Wat een leuk topic!

Ik zal mijn boekenkast en huis nog eens goed doorlopen. Voor nu heb ik in elk geval liggen:

Een gift voucher van Ariane Inden t.w.v. 50 euro te besteden aan een beauty school workshop. De workshops worden gegeven in Amsterdam, Heemstede, Wassenaar, Arnhem, Nijmegen, Eindhoven, Valkenswaard, 's-Hertogenbosch en Roermond.Is deze er nog? Ik heb wel interesse! Per mail ben ik bereikbaar op GewoonJuul@gmail.com
quote:schaduwlicht schreef op 16 juli 2012 @ 18:02:

[...]

Is deze er nog? Ik heb wel interesse! Per mail ben ik bereikbaar op GewoonJuul@gmail.com Ik heb je gemaild!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven