Geld & Recht alle pijlers

Achterstand bij ABN best lastig. Samen klagen?

13-07-2012 19:41 38 berichten
Sinds afgelopen maandag heeft de ABN site een storing waardoor je online niet meer direct ziet wat je waar gepind hebt. Er kunnen 2 dagen tussen zitten voordat het zichtbaar wordt.

Geen levensgroot probleem maar ik vind het wel irritant. Ik reken me rijker dan ik ben.

Ze zijn bekend met het probleem en bieden hun excuus aan maar ja daar schiet je niet veel mee op.

Hebben jullie er ook "last" van en wil hier gewoon even klagen?

Ook last van?

Totaal aantal stemmen: 33

nee (6%)
je (30%)
heb geen abn (36%)
heb nog niet gekeken (3%)
zeur niet (24%)
Alle reacties Link kopieren
ik ben er niet zo mee bezig wat ik uitgeef, of het nou wel of niet weergegeven wordt.. Je weet toch wat er binnen komt maandelijks en wat je zo ongeveer uit kunt geven? Pinnen tot het niet meer gaat zou niet in me op komen....
Tja, sommige mensen hebben nu eenmaal een andere verhouding tussen lasten en inkomsten waardoor het wel heel secuur uitgekiend moet worden allemaal. En bij sommige van die mensen is pinnen tot het niet meer gaat 'n regelmatig terugkerende noodzaak.
quote:justme1985 schreef op 13 juli 2012 @ 20:58:

Heel irritant, ik heb dinsdag getankt en dat is zelfs nog niet verwerkt! Hopelijk "vergeten" ze het gewoon haha!Of ze halen het dubbel van je rekening, niet leuk maar het word teruggeboekt, een keer...
Ik lees op Nu.nl dat het volgens ABN opgelost is.

Nou, bij mij niet hoor. Verschillende bij en afschrijvingen zijn nog steeds niet zichtbaar en er is dubbel afgeschreven. Fraai is dat...
quote:chartreuse schreef op 14 juli 2012 @ 21:46:

Tja, sommige mensen hebben nu eenmaal een andere verhouding tussen lasten en inkomsten waardoor het wel heel secuur uitgekiend moet worden allemaal. En bij sommige van die mensen is pinnen tot het niet meer gaat 'n regelmatig terugkerende noodzaak.juist dan zou men eigenlijk niet moeten pinnen, als je nou echt weer dat je bv 60 euro per week te besteden hebt,dan kun je dat beter fysiek in je portemonnee hebben, dan weet men precies wat ze uit kunnen geven. Met pinnen verlies je snel het overzicht.
quote:no___ schreef op 14 juli 2012 @ 22:08:

Ik lees op Nu.nl dat het volgens ABN opgelost is.

Nou, bij mij niet hoor. Verschillende bij en afschrijvingen zijn nog steeds niet zichtbaar en er is dubbel afgeschreven. Fraai is dat...ik had er de hele week geen last van, behalve gisteren. 1 van de 3 pinbetalingen is niet zichtbaar. (ik check het ook dagelijks, maar meer omdat ik half jaartje geleden last van een fraude gevalletje had dus zit ik er nu wat dichter op)
Jetty is van de opvoedpolitie ?

nu kan ik helemaal niet meer op internetbankieren. Een paar dagen al niet via chrom en nu ik niet meer via IE.
ABN heeft te veel storingen de laatste tijd! Ga nu overstappen zodat we bij 2 banken zitten!
En bij mij staat er dat ik rood sta omdat een afschrijvinf dubbel is gegaan. Zucht.. Ik ga zo maar bij de bank mijn saldo bekijken..
Goed dat dit topic er is, ga dadelijk mijn rekening bekijken want het was me al opgevallen dat een bedrag nog niet was afgeschreven.

Edit: inmiddels al wel, maar ik zie nog steeds geen afschrijving voor mijn collegegeld hoewel ik enkele weken geleden de brief heb gehad van mijn uni (betaalformulier, ook weer opgestuurd).
quote:boterblommetje schreef op 16 juli 2012 @ 22:13:

Jetty is van de opvoedpolitie ?

nee hoor absoluut niet, maar in het verleden zoveel mensen meegemaakt die nooit uitkwamen en t was altijd een ander zijn schuld... Vandaar misschien mijn nogal opvoedkundige reactie..
quote:minniemouse86 schreef op 21 juli 2012 @ 07:07:

ABN heeft te veel storingen de laatste tijd! Ga nu overstappen zodat we bij 2 banken zitten!en dan ge je naar leasplanbank waar drie dagen de site eruit ligt..of INg waar je een week niet kunt internetbankieren en volgens mij was laatst ook rabobank een paar dagen uit de lucht. Ik zit al 15 jaar bij abnamro, dit is de eerste storing die ik meemaak, maar misschien hebben wij gewoon mazzel En ik spreek uit ervaring, zit bij meerder banken,

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven