Achterstand bij ABN best lastig. Samen klagen?
vrijdag 13 juli 2012 om 19:41
Sinds afgelopen maandag heeft de ABN site een storing waardoor je online niet meer direct ziet wat je waar gepind hebt. Er kunnen 2 dagen tussen zitten voordat het zichtbaar wordt.
Geen levensgroot probleem maar ik vind het wel irritant. Ik reken me rijker dan ik ben.
Ze zijn bekend met het probleem en bieden hun excuus aan maar ja daar schiet je niet veel mee op.
Hebben jullie er ook "last" van en wil hier gewoon even klagen?
Geen levensgroot probleem maar ik vind het wel irritant. Ik reken me rijker dan ik ben.
Ze zijn bekend met het probleem en bieden hun excuus aan maar ja daar schiet je niet veel mee op.
Hebben jullie er ook "last" van en wil hier gewoon even klagen?
zaterdag 14 juli 2012 om 21:46
zaterdag 14 juli 2012 om 21:49
zondag 15 juli 2012 om 10:14
quote:chartreuse schreef op 14 juli 2012 @ 21:46:
Tja, sommige mensen hebben nu eenmaal een andere verhouding tussen lasten en inkomsten waardoor het wel heel secuur uitgekiend moet worden allemaal. En bij sommige van die mensen is pinnen tot het niet meer gaat 'n regelmatig terugkerende noodzaak.juist dan zou men eigenlijk niet moeten pinnen, als je nou echt weer dat je bv 60 euro per week te besteden hebt,dan kun je dat beter fysiek in je portemonnee hebben, dan weet men precies wat ze uit kunnen geven. Met pinnen verlies je snel het overzicht.
Tja, sommige mensen hebben nu eenmaal een andere verhouding tussen lasten en inkomsten waardoor het wel heel secuur uitgekiend moet worden allemaal. En bij sommige van die mensen is pinnen tot het niet meer gaat 'n regelmatig terugkerende noodzaak.juist dan zou men eigenlijk niet moeten pinnen, als je nou echt weer dat je bv 60 euro per week te besteden hebt,dan kun je dat beter fysiek in je portemonnee hebben, dan weet men precies wat ze uit kunnen geven. Met pinnen verlies je snel het overzicht.
zondag 15 juli 2012 om 14:10
quote:no___ schreef op 14 juli 2012 @ 22:08:
Ik lees op Nu.nl dat het volgens ABN opgelost is.
Nou, bij mij niet hoor. Verschillende bij en afschrijvingen zijn nog steeds niet zichtbaar en er is dubbel afgeschreven. Fraai is dat...ik had er de hele week geen last van, behalve gisteren. 1 van de 3 pinbetalingen is niet zichtbaar. (ik check het ook dagelijks, maar meer omdat ik half jaartje geleden last van een fraude gevalletje had dus zit ik er nu wat dichter op)
Ik lees op Nu.nl dat het volgens ABN opgelost is.
Nou, bij mij niet hoor. Verschillende bij en afschrijvingen zijn nog steeds niet zichtbaar en er is dubbel afgeschreven. Fraai is dat...ik had er de hele week geen last van, behalve gisteren. 1 van de 3 pinbetalingen is niet zichtbaar. (ik check het ook dagelijks, maar meer omdat ik half jaartje geleden last van een fraude gevalletje had dus zit ik er nu wat dichter op)
zaterdag 21 juli 2012 om 14:16
Goed dat dit topic er is, ga dadelijk mijn rekening bekijken want het was me al opgevallen dat een bedrag nog niet was afgeschreven.
Edit: inmiddels al wel, maar ik zie nog steeds geen afschrijving voor mijn collegegeld hoewel ik enkele weken geleden de brief heb gehad van mijn uni (betaalformulier, ook weer opgestuurd).
Edit: inmiddels al wel, maar ik zie nog steeds geen afschrijving voor mijn collegegeld hoewel ik enkele weken geleden de brief heb gehad van mijn uni (betaalformulier, ook weer opgestuurd).
zaterdag 21 juli 2012 om 18:35
zaterdag 21 juli 2012 om 18:37
quote:minniemouse86 schreef op 21 juli 2012 @ 07:07:
ABN heeft te veel storingen de laatste tijd! Ga nu overstappen zodat we bij 2 banken zitten!en dan ge je naar leasplanbank waar drie dagen de site eruit ligt..of INg waar je een week niet kunt internetbankieren en volgens mij was laatst ook rabobank een paar dagen uit de lucht. Ik zit al 15 jaar bij abnamro, dit is de eerste storing die ik meemaak, maar misschien hebben wij gewoon mazzel En ik spreek uit ervaring, zit bij meerder banken,
ABN heeft te veel storingen de laatste tijd! Ga nu overstappen zodat we bij 2 banken zitten!en dan ge je naar leasplanbank waar drie dagen de site eruit ligt..of INg waar je een week niet kunt internetbankieren en volgens mij was laatst ook rabobank een paar dagen uit de lucht. Ik zit al 15 jaar bij abnamro, dit is de eerste storing die ik meemaak, maar misschien hebben wij gewoon mazzel En ik spreek uit ervaring, zit bij meerder banken,