nieuwe website ABN AMRO

17-07-2012 09:48 34 berichten
ABN AMRO heeft een nieuwe website (hoop ik tenminste, anders hebben hackers echt hun beste gedaan deze keer).

Ik wil graag dat 'snelbankieren' doen, dus dat je niet telkens dat groene kastje erbij hoeft te halen, maar dat je gewoon kan bankieren door in te loggen met je 5-cijferige code, maar dat lukt maar niet.

Hij vraagt telkens weer om de identifer als ik een opdracht wil verzenden.

Iemand die hetzelfde heeft?
Alle reacties Link kopieren
.
Heb je wel gelezen hoe het werkt?

Dit haal ik van de website!

Om uw identificatiecode te kiezen moet u om veiligheidsredenen eenmalig inloggen met uw e.dentifier. Welke e.dentifier wilt u gebruiken voor het kiezen van uw identificatiecode?

Let op! Het is niet mogelijk om te ondertekenen met een e.dentifier2 die verbonden is met een usb-kabel. Koppel uw e.dentifier2 los en ga verder.
.
Kan zijn dat het aan de instellingen van het snelbankieren ligt. De internetversie heb ik nog niet gebruikt, maar de bijbehorende app gebruik ik wel heel veel.

Die is zo ingesteld dat je zonder kastje niet meer dan een x bedrag (zelf instelbaar) over kan maken naar bekende bankrekeningen en überhaupt niets zonder kastje naar onbekende bankrekeningen (onbekend = niet in je adresboek en afgelopen 3 maanden niets naar over gemaakt).

Kan het daaraan liggen?
Gister ook zitten puzzelen maar... Ik had t einde voor mekaar gekregen de indificatiecode te krijgen.. Doet ie t niet.
You must be the change you want to see in the world.
Je kan voortaan inloggen met een code, maar als je geld wilt overmaken zul je identifier moeten blijven gebruiken.

De bank heeft het helemaal uitgelegd op site, lees het gewoon even.
.
quote:wallieh schreef op 17 juli 2012 @ 10:08:

Kan zijn dat het aan de instellingen van het snelbankieren ligt. De internetversie heb ik nog niet gebruikt, maar de bijbehorende app gebruik ik wel heel veel.

Die is zo ingesteld dat je zonder kastje niet meer dan een x bedrag (zelf instelbaar) over kan maken naar bekende bankrekeningen en überhaupt niets naar onbekende bankrekeningen (onbekend = niet in je adresboek en afgelopen 3 maanden niets naar over gemaakt).

Kan het daaraan liggen?

Le-zen CC!!
quote:Cateautje schreef op 17 juli 2012 @ 10:09:

Je kan voortaan inloggen met een code, maar als je geld wilt overmaken zul je identifier moeten blijven gebruiken.

De bank heeft het helemaal uitgelegd op site, lees het gewoon even.Oh dan was ik gewoon te snel, ik doe het namelijk wel met de iPad, en dan hoef je dat groene kastje niet te gebruiken, dan is die 5 cijferige-code voldoende.
quote:meliiii-- schreef op 17 juli 2012 @ 10:09:

Gister ook zitten puzzelen maar... Ik had t einde voor mekaar gekregen de indificatiecode te krijgen.. Doet ie t niet.Gisteren lag alles (site) op z'n gat bij ABN, dus dat hoeft niet aan jou te liggen.
.
quote:Cateautje schreef op 17 juli 2012 @ 10:09:

De bank heeft het helemaal uitgelegd op site, lees het gewoon even.Misschien moet jij het dan ook nog even lezen. Geld overmaken kan best met alleen je code, mits het naar een bekende rekening gaat en niet boven je zelf ingestelde limiet zit.
quote:charlottecharles schreef op 17 juli 2012 @ 10:14:

[...]

Oh dan was ik gewoon te snel, ik doe het namelijk wel met de iPad, en dan hoef je dat groene kastje niet te gebruiken, dan is die 5 cijferige-code voldoende.Ik dacht dat gelezen te hebben. Ik blijf gewoon de identifier gebruiken, want dat is het veiligste systeem ter wereld en of ik er nou een minuut langer over doe om te bankieren.......................
.
.
quote:wallieh schreef op 17 juli 2012 @ 10:19:

[...]

Misschien moet jij het dan ook nog even lezen. Geld overmaken kan best met alleen je code, mits het naar een bekende rekening gaat en niet boven je zelf ingestelde limiet zit.Dan zal het daar aan liggen.
quote:nobrains schreef op 17 juli 2012 @ 10:15:

*zijn we met z'n allen een beetje " vrolijk humeurig"? *

Koffie erbij?Jak wat ben jij scherp in de vroege morgen
.
quote:nobrains schreef op 17 juli 2012 @ 10:20:

*We zullen doorgaan...*

Charchar, maarre dan moet je 't groene kreng wel laten zeggen dat je mobielt.

Ik voel me nu als deze dame:

Ziet er overigens wel mooi uit, de nieuwe site van ABN.
quote:nobrains schreef op 17 juli 2012 @ 10:15:

*zijn we met z'n allen een beetje " vrolijk humeurig"? *

Koffie erbij?

Doen we even wat aan.

http://www.youtube.com/watch?v=Ll3uipTO-4A
.
ik zit de tent uit te swingen, wat nou humeur. Haha.
.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven