Entertainment alle pijlers

film tips

17-07-2012 11:07 22 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aangezien het vakantie is, en ik er wel van hou om savonds als ik het rustig heb lekker even een filmpje te pakken thuis, of in het weekend, vroeg ik me af of jullie nog tips hebben voor een leuke film of welke film ik absoluut een keer moet zien.

ik hou ondere andere van komedie, af en toe actie, romantische films, drama etc.

Bridemaids

My best friends girl

Fargo

Burn after reading
The Virgin Suicides

Melancholia

Another Earth
Persoonlijk vind ik de reeks films van Twilight mooi.. maar daar moet je van houden..
Mij maak je blij met elk kostuumdrama. Je hoeft er meestal niet te veel bij na te denken, toch zijn de verhaallijnen vaak wel goed en heerlijk romantisch, de kleding is fantastisch om naar te kijken, het (vaak) bekakte Engelse accent is heerlijk om naar te luisteren. Kortom, je waant je in een heel andere wereld. Heerlijk!
'It's better to be absolutely ridiculous, than absolutely boring'
Amelie

Eternal Sunshine of the spotless mind

An Education
De graaf van Monte Cristo (met Gerard Depardieu) die duurt ruim 400min (in 4 delen) heerlijk kostuumdrama..

Ik kijk m regelmatig op een luie zondag, verveelt nooit.. ;)

Verder vind ik 50 first dates met Adam Sandler leuk.

Contraband met Mark Wahlberg.
Ik wil je wel een spellingtip geven: het is filmtips zonder spatie.

Verder raad ik je The Big Lebowski aan. De Nederlandse film Simon is ook erg leuk.
The Big Lebowski is inderdaad ook erg leuk, is net als Fargo en Burn after Reading van de Coen brothers. Ik vind 'O brother where art thou' ook super. (ook van de Coens)
127 Hours vond ik ook een erg goede film. Toy Story 3 ook.
@ste dat had ik door ja, ik had eerst ook filmtips zonder spatie, maar vond ik zelf niet zo mooi staan!

bedankt voor de reacties!
Laatst de decendants gezien. Vond ik een erg mooie film. Drama/komedie
quote:famke87 schreef op 17 juli 2012 @ 11:40:

@ste dat had ik door ja, ik had eerst ook filmtips zonder spatie, maar vond ik zelf niet zo mooi staan!

Rebel, jij!

Welke films heb je gezien waarvan je dacht 'dát vond ik een leuke film'?
Ik zou ook gaan voor twilight..

Drama, maar om bij weg te zwijmelen!!

Ik dacht altijd dat ik het stom zou vinden, maar het tegenovergestelde is waar!
Ok, is geen film, maar wel een superaanrader: de serie Game of Thrones!!!!! Eerste 2 seizoenen zijn nu te krijgen, echt ge-wel-dig!!!! (net als de boeken trouwens...)
Me and you and everyone we know... als je van een beetje vreemd houdt
quote:aveee schreef op 17 juli 2012 @ 11:56:

Ik zou ook gaan voor twilight..

Drama, maar om bij weg te zwijmelen!!

Ik dacht altijd dat ik het stom zou vinden, maar het tegenovergestelde is waar!Onlangs Breaking Dawn part 1 gezien.. duurt nog zo lang voordat part 2 uitkomt..
- Jackie (met Carice van Houten en haar zus)

- The lucky one

- What your expecting when your expecting (ofzoiets)

- 21 Jump street (dansfilm)

- Magic Mike (geloof dat ie zo heet, nu in de bios...met dat lekkertje van Step Up )
Vicky christina barcelona!

Kom je in vakantiesfeer...

Staat geloof ik bij arthouse films, vind m zelf best commercieel, wel indrukwekkend!!

(Penelope cruz, scarlet johanson en n lekkere mannelijke hoofdrolspeler. Gaat over een 3hoeksverhoudinging)
De Harry Potter-reeks, de Lord of the Rings-reeks, Twilight (vrijdag de eerste film voor de eerste keer gezien en ik ben óm ), kostuumdrama's.
Hugo al gezien?Vond ik een van de leukere films afgelopen tijd.

Midnight in Paris was ook leuk.

The Descendants vond ik ook mooi(maar misschien meer omdat ik daar afgelopen jaar op vakantie ben geweest;-))

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven