Wakkere Vivadames.

17-07-2012 20:16 3012 berichten
Alle reacties Link kopieren
Deeltje zoveel weer waar we kunnen bijkletsen.

Even een onder de riem voor alle zieken, kwakkelaars, of zomaar even nodig kunnen hebben.

http://www.youtube.com/watch?v=Cnn7rXSHC2Y
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Hellowwwwww!
Wakkere dodo meldt zich!
dank je MV
Heppy new topic.

Moon, ik heb wel een link dat je mobiel gaat met die dongel, dan laadt hij geen plaatjes en dan verbruikt hij minder.

Ja de bieb is gratis maar moet je wel heen.

Als je die link wil hebben dan kan ik het wel even mailen naar je.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven

En de komende dagen kan ik lekker de heeeeeeeeeeeeeeele dag online. Gezellig he
Life isn't about waiting for the storm to pass, it's about learning how to dance in the rain
Ok MV misschien had ik dat moeten gebruiken. Als je m wilt mailen, graag. Want ik heb het vermoeden dat het door de plaatjes van dit forum zo hard gegaan is.

Bieb is bij ons een uur gratis, per dag. Vorige week is er een dag geweest dat ik er vier keer geweest ben. Word er gewoon nogal kriegel van dan.

En dat je er niet kunt bellen, eten of goedkoop plassen.
Life isn't about waiting for the storm to pass, it's about learning how to dance in the rain
quote:Moonlight82 schreef op 17 juli 2012 @ 20:21:

En de komende dagen kan ik lekker de heeeeeeeeeeeeeeele dag online. Gezellig he

Ga naar mijn stad, 7 dg pw open en hele dag gratis internetten. En gratis toilet.

Ik mail je de link even.

Je hebt mail.
quote:Moonlight82 schreef op 17 juli 2012 @ 20:24:

Ok MV misschien had ik dat moeten gebruiken. Als je m wilt mailen, graag. Want ik heb het vermoeden dat het door de plaatjes van dit forum zo hard gegaan is.

Bieb is bij ons een uur gratis, per dag. Vorige week is er een dag geweest dat ik er vier keer geweest ben. Word er gewoon nogal kriegel van dan.

En dat je er niet kunt bellen, eten of goedkoop plassen.Bij ons in de bieb mag je gratis plassen, en op een schoon toilet ook nog. En de koffie is er 50 cent. Niet te zuipen, maar het is er dan toch maar. Ik kom er nogal eens om tijdschriften te lezen, vandaar.
En ook gratis plassen?

Moet je dan geen lid zijn?
Denk dat wc zo duur is omdat mensen die in de stad lopen er ook naartoe gaan. Toiletten zijn bijna overal 50 ct nu dus als de bieb t goedkoper doet krijgen zij al die plas-mensen.

Moest even naar boven, Snaak in paniek. Zag gister een harige rups, en nu is ze doodsbang dat het een progressierups(zo noem je die toch) is, want daar krijg je jeuk en irritatie van, en stel dat ie nu op haar kamertje zit..
Oh ja, ik ben ook altijd een trouwe biebklant als er afgekeurde boeken verkocht worden voor 25 of 50 cent per stuk. Lenen doe ik niet meer. Als boeken eenmaal in mijn huis zijn kan ik er geen afstand meer van doen, en dat heeft nogal eens geleid tot onmin met de biebjuffen zeg maar .
Ik heb geen idee hoe duur het internette bij onze bieb is, en het plassen ook niet, das volgens mij gratis
Hahaha, was je vaak te laat met inleveren Groentsoep?
quote:maroon5 schreef op 17 juli 2012 @ 20:33:

Moest even naar boven, Snaak in paniek. Zag gister een harige rups, en nu is ze doodsbang dat het een progressierups(zo noem je die toch) is, want daar krijg je jeuk en irritatie van, en stel dat ie nu op haar kamertje zit..Zeg je dat het een vlinder is geworden en is weggevlogen.
quote:maroon5 schreef op 17 juli 2012 @ 20:33:

Moest even naar boven, Snaak in paniek. Zag gister een harige rups, en nu is ze doodsbang dat het een progressierups(zo noem je die toch) is, want daar krijg je jeuk en irritatie van, en stel dat ie nu op haar kamertje zit..

Een processierups bedoel je? Mijn dochter noemde het altijd een prosexyrups . Maar die harige beesten zijn meestal gewoon grote beer-rupsen. Komen hele mooie vlinders uit.

Misschien is het ook wel leuk als je haar vertelt van hoe een rups een vlinder wordt, het verpoppen en zo. Mijn kinders vonden dat altijd bere-interessant en ze waren meteen niet meer bang voor rupsen.
Daar trapt ze niet in Mleen.. Ze weet helaas precies hoelang het duurt voor een rups een vlinder is, en dat red ie niet in 1 dag
quote:maroon5 schreef op 17 juli 2012 @ 20:35:

Hahaha, was je vaak te laat met inleveren Groentsoep?Godallemachtig nou. Er is een tijd geweest dat ik alleen met een bivakmuts op langs de bieb durfde te lopen.
Hahaha, ja, een proccessierups is het. Gister al opgezocht op wiki, en laten zien welke vlinder het word, maar moeke heeft ook gelezen over de haartjes, die kunnen irriteren. En dan is het een kleine hypochonder, want nu jeukt het overal, en stel nu dat die rups wel binnen zit.

We gaan binnenkort met een boswachter het bos in, dus ik heb al gezegd dat ze al haar vragen maar voor hem op moet schrijven, hij weet het vast wel
quote:Moonlight82 schreef op 17 juli 2012 @ 20:31:

En ook gratis plassen?

Moet je dan geen lid zijn?Nou ja, op het gevaar af dat ik nu mijn praaivussie te grabbel gooi: bij ons zit de bieb in een ouwe kerk. Het grootste deel van het winkelend publiek haalt het dus niet in zijn hoofd daar zo maar naar binnen te gaan . Bovendien is er ook nog altijd de HEMA en die ligt zo mogelijk nog mooier in het centrum.
quote:maroon5 schreef op 17 juli 2012 @ 20:40:

Hahaha, ja, een proccessierups is het. Gister al opgezocht op wiki, en laten zien welke vlinder het word, maar moeke heeft ook gelezen over de haartjes, die kunnen irriteren. En dan is het een kleine hypochonder, want nu jeukt het overal, en stel nu dat die rups wel binnen zit.

We gaan binnenkort met een boswachter het bos in, dus ik heb al gezegd dat ze al haar vragen maar voor hem op moet schrijven, hij weet het vast welOh leuk, met een boswachter het bos in! Dat lijkt me nou weer een hele leuke vakantiebezigheid voor hier... ik zal eens gaan googlen. Mijn kinderen zijn echte natuurfreaks, en oudste houdt nog van Wandelen ook. Twintig kilometer is een eitje voor haar, als er maar Natuur is.
Snaak kreeg een boekje mee van school, van natuurbeheer. Stonden allemaal activiteiten in. Staat ook altijd wel in de lokale krant, maar die gaat hier meestal linea recta in de oud papier bak.
Nieuw topic nieuwe (kaap)kansen
hahahaha

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven