Wakkere Vivadames.

17-07-2012 20:16 3012 berichten
Alle reacties Link kopieren
Deeltje zoveel weer waar we kunnen bijkletsen.

Even een onder de riem voor alle zieken, kwakkelaars, of zomaar even nodig kunnen hebben.

http://www.youtube.com/watch?v=Cnn7rXSHC2Y
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
quote:Mylene_Valerie schreef op 17 juli 2012 @ 21:49:

[...]

Uhm, vroeger met een vriendin wel gekke dingen uitgehaald die ik nu niet meer zou durven. Ook met een ex hadden we altijd van die gekke dingen.

Maar nu heb ik niet meer zon drang om dat soort dingen te doen .Tot die ene brilliante ingeving jou te binnen schiet! Een vos verliest zijn haren, maar zijn streken niet
Ik zou wel eens een vogelspin op mn hand willen laten lopen, maar bij een gewone huis tuin en keukenspin lopen de rillingen al langs mn lijf.

Verder ooit eens gezegd dat ik wel wilde parachute springen, en dat had vriendjevantoen onthouden, dus tijdens een dagje uit op Ameland moest ik er aan geloven. (ik scheet 7 kleuren stront toen ik uit het vliegtuigje moest springen)

Ik ben dus een beetje huiverig om nog te vertellen wat ik graag nog wel eens zou willen doen
Oef, van die spin zou ik nooit durven, ik ben net zo'n pantoffelheld .

Wel knap dat je het parachute springen hebt gedaan! Was het voor herhaling vatbaar?
Ugh, vreselijk, zo'n parachutesprong. Ik moet er niet aan denken.

Wat ik nog wel eens zou willen (en waarschijnlijk nog durven ook) is een achtduizender beklimmen. Maar het geld ontbreekt me, en de skills ook. Ik ben nooit verder gekomen dan 3500 meter, maar dan wel via een rotswandje en niet via een koeienpaadje .
quote:fru1t3lla schreef op 17 juli 2012 @ 21:56:

Oef, van die spin zou ik nooit durven, ik ben net zo'n pantoffelheld .

Wel knap dat je het parachute springen hebt gedaan! Was het voor herhaling vatbaar?

Wat zou jij nog willen?

Dapper hoor Mar.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Gôh soep, toch wel heel erg knap hoor, ik doe het je niet na! Ik klopte mezelf op de borst toen ik op een gletsjer stond met school (skiklas) want ik vond het dood eng. Zat te huilen van de hoogtevrees hahaha.
quote:Mylene_Valerie schreef op 17 juli 2012 @ 21:59:

[...]

Wat zou jij nog willen?

Dapper hoor Mar.In een carebear pakje een gewone werkdag meedraaien. Dus de trein in, college volgen / werken, lunchen, socializen, misschien les geven (hangt er vanaf wat ik tegen dan doe!), naar huis gaan, gaan winkelen en daarna stevig gaan borrelen.
Ik weet niet of ik het nog een keer zou doen, was best pijnlijk, door de luchtdruk of zwaartekracht of wat dan ook val je eerst een eind naar beneden, en dan ga je met een enorme ruk in één keer omhoog, ik had de blauwe plekken en striemen op mn schouders en mn liezen. Maar het uitzicht was werkelijk prachtig! Eerst zag je allemaal kleine stipjes, later ieniemienie koeien, net van die speelgoedkoeien, alsof je ze zo uit de wei kon plukken.

Leuk lijkt me dat Groentsoep, maar dat zou ik ook nooit durven, laat staan kunnen
quote:groentsoep2 schreef op 17 juli 2012 @ 21:57:

Ugh, vreselijk, zo'n parachutesprong. Ik moet er niet aan denken.

Denk dat ik dat ook eng zou vinden. In het ziekenhuis zag ik een programma van een sportster die kampioen was met waterskieen. Ging parachutespringen, verkeerd gegaan en voor haar leven gehandicapt in een rolstoel.

Ik heb wel een keer voor mijn verjaardag een zweefvlucht gemaakt. Maar is erg kort. Gelukkig zit er achter je wel de instructeur die alles doet.
Hahahahaha, ik moet er al hardop van lachen Fruitella, ik zie je al helemaal gaan in je pakje!
Ik heb ook hoogtevrees, en niet zo zuinig ook. Ik sta al te bibberen op een Brabantia-trapje . Maar in de bergen is het anders. Dan heb je een weidser uitzicht zegmaar, en dan lijkt het in verhouding allemaal lager. Dan moet ik natuurlijk niet recht naar beneden kijken want dan kan ik meteen mijn broek verschonen, maar dat doe ik dan ook niet.

Over gletsjers gesproken: ijsklimmen is ook leuk, met stijgijzers en ijsbijlen. Ik heb het één keer gedaan in een steile ijswand, tijdens een bergsportcursus waar ik het enige meisje was. De ene na de andere stoere bink donderde eruit, en ik-zei-de-gekkin kwam als enige boven . Cool was dat.
Zweefvliegen heb ik ook gedaan. Erg leuk maar als je mij vraagt, absoluut niet eng.

Zelfs mijn vader met hoogtevrees heeft het gedaan. Weet niet waarom hij dat wel durft en reuzenrad bijv niet. Of uit het raam kijken op de 17e verdieping. Nouja.

Ik heb gedroomd over spinnen. Ik ben nogal makkelijk met spinnen... ik laat ze meestal gewoon zitten in huis. Als ze niet al te dik zijn... kunnen ze vliegen vangen.

Maar ik droomde dat het uit de hand was gelopen en dat er spinnen kindjes hadden gekregen en dat ze allerlei spullen in huis hadden ingepakt in zo'n dikke witte wollige laag. Blech en er kwam geen einde meer aan... overal spinnen.
Life isn't about waiting for the storm to pass, it's about learning how to dance in the rain
Bungeejumpen leek me vroeger wel wat..... Ik ga nog niet eens in een achtbaan over de kop dus zal nooit jumpen.

Met een luchtballon mee lijkt me wel wat. Wel de lusten van het parachutespringen, niet de lasten ofzo...

Kilimanjaro (?) beklimmen heb ik me als scholier ook een keer ten doel gesteld, heb je wel behoorlijk wat conditie voor nodig heb ik het idee.
Ik heb zo'n droom gehad over (niet lachen) krabben en kreeften. Ik droomde dat uit mijn matras allemaal krabben en kreeften kropen en het hele huis vol zat ermee. Ik wil nog steeds geen krab of kreeft eten
Mijn moeder vindt het reuzenrad veel te groot (lang leve het minirad :s), houdt ook niet van parkeerkelders/parkeertorens maar is dol op bergwandelingen.
Hoogtevrees heb ik ook, sinds dat springen eigenlijk.

Vorig jaar met Snaak in het reuzenrad op de kermis geweest, god man, wat was ik blij dat ik weer met beide benen op de grond stond. Het zweet stond me op mn voorhoofd, en het kind maar enthousiast bleren, kijk, daar heb je oma haar huis, ooow en kijk, daar wonen wij! En ik dacht, als er ook maar 1 schroefje uitvalt dan kletteren we zo naar beneden
Ik heb één keer een kabelbaan heel eng gevonden. Was denk ik een jaar of 15, het was in de ardennen. Zat er in met mijn broertje van 5 en ik zag dat die in principe zo uit dat bakje zou kunnen glijden. Onder touwtjes door e.d. Man wat duurde dat toen lang, met die baan.

Verder als ik er vertrouwen in heb dat alles goed vast zit, ben ik niet zo snel bang. Maar toen dat idee dat mijn broertje er zo uit kon vallen, vond ik niet zo prettig. (zit me af te vragen of dat echt zo geweest zou zijn of dat ik t me inbeeldde)
Life isn't about waiting for the storm to pass, it's about learning how to dance in the rain
quote:maroon5 schreef op 17 juli 2012 @ 22:16:

Hoogtevrees heb ik ook, sinds dat springen eigenlijk.

Vorig jaar met Snaak in het reuzenrad op de kermis geweest, god man, wat was ik blij dat ik weer met beide benen op de grond stond. Het zweet stond me op mn voorhoofd, en het kind maar enthousiast bleren, kijk, daar heb je oma haar huis, ooow en kijk, daar wonen wij! En ik dacht, als er ook maar 1 schroefje uitvalt dan kletteren we zo naar beneden

Ja, das mijn probleem dus ook. Een absoluut gebrek aan vertrouwen in de maaksels van mijn medemensen. Ik ga echt veel liever klimmend omhoog (en dan bij voorkeur aan zelf gelegde knopen) dan met een kabelbaan, want die kabelbaan zal wel verwaarloosd zijn en instorten net op het moment dat ik er in zit.

Om maar niet te spreken van vliegen in zo'n vliegtuig, vreselijk vind ik dat. Bij de minste of geringste wolk zie ik mezelf ter aarde storten. Terwijl ik eens met zeer wilde zee in een veerboot heb gezeten, dat het zelfs de bemanning dun door de broek liep, en toen heb ik alleen maar gelachen. Maar ja, ik kan dan ook heel goed zwemmen, en voor geen meter vliegen. Ik ben een beetje een control freak denk ik.
(unch, nieuwsuur besteedt nu aandacht aan opleidingsduur/-kosten van artsen e.d.)
quote:fru1t3lla schreef op 17 juli 2012 @ 22:10:

Ik heb zo'n droom gehad over (niet lachen) krabben en kreeften. Ik droomde dat uit mijn matras allemaal krabben en kreeften kropen en het hele huis vol zat ermee. Ik wil nog steeds geen krab of kreeft eten Ik lach niet. Zo'n droom heb ik eens gehad over andijvie, toen ik een graadje of veertig koorts had. Mijn hele kamer was vol andijvie, ik stikte welhaast in de andijvie. Het heeft jaren geduurd voor ik weer met smaak andijvie at.
Oh ik ben van alle voertuigen in de auto het bangst. Vliegtuig vallen jaarlijks relatief zo weinig doden mee en aantal treinongelukken valt ook mee.

Heb verreweg de meeste kilometers in mijn leven in de auto gemaakt als kind. Mijn vader reed/rijdt heel rustig en gecontroleerd. Maar nu bij vrienden of broers in de auto houd ik soms mijn hart vast. En wat als een ander iets doms doet?

Een bekende (mijn leeftijd) is laatst met zijn hele gezin in een ongeluk betrokken geraakt. Man, vrouw, twee zeer jonge kindjes. Het was hun schuld niet, maar toch.

Ik vermijd de auto niet hoor, maar vind t soms eng.
quote:groentsoep2 schreef op 17 juli 2012 @ 22:31:

[...]

Ik lach niet. Zo'n droom heb ik eens gehad over andijvie, toen ik een graadje of veertig koorts had. Mijn hele kamer was vol andijvie, ik stikte welhaast in de andijvie. Het heeft jaren geduurd voor ik weer met smaak andijvie at.Brrr die is ook wel eng. Best wel gek waarvoor je allemaal angsten kan krijgen
Moon, ik snap zeker dat je het eng vindt :/
quote:Mylene_Valerie schreef op 17 juli 2012 @ 21:28:

[...]

Er bestaat ook een bh bij. En als ik mij niet vergis heb ik ook wel eens iets voor de man van gezien.

[afbeelding]

Als ik een man tref die zo'n broekje aantrekt kom ik de hele avond niet meer bij van het lachen!!

Mijn god,verschrikkelijk!!
Haast, ik moet niet vergeten te zwaaien,als ik mezelf voorbij loop...
quote:fru1t3lla schreef op 17 juli 2012 @ 22:32:

[...]

Brrr die is ook wel eng. Best wel gek waarvoor je allemaal angsten kan krijgenJa, maf he? Volgens mij zijn de meeste angsten irrationeel, maar ja je zit er maar mee. Daarom snap ik nooit zo goed dat mensen hier worden uitgelachen om hun hypochondrie of zo. Ik bedoel, die angst is er wel degelijk en daar zouden mensen op moeten reageren in plaats van op de vraag of de angst wel reëel is.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven