Wakkere Vivadames.

17-07-2012 20:16 3012 berichten
Alle reacties Link kopieren
Deeltje zoveel weer waar we kunnen bijkletsen.

Even een onder de riem voor alle zieken, kwakkelaars, of zomaar even nodig kunnen hebben.

http://www.youtube.com/watch?v=Cnn7rXSHC2Y
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Groetsoep met die andijvie

En als je er dan een topic over opent neemt niemand je serieus
Life isn't about waiting for the storm to pass, it's about learning how to dance in the rain
quote:Mylene_Valerie schreef op 17 juli 2012 @ 21:59:

[...]

Wat zou jij nog willen?

Dapper hoor Mar.Ik zou sommige mensen in mijn leven eens goed de waarheid willen zeggen/de huid vol willen schelden..
Haast, ik moet niet vergeten te zwaaien,als ik mezelf voorbij loop...
Oeh, daar heb je ook moed voor nodig Bron! Het zou vast lekker opluchten denk ik
quote:Moonlight82 schreef op 17 juli 2012 @ 22:31:

Oh ik ben van alle voertuigen in de auto het bangst. Vliegtuig vallen jaarlijks relatief zo weinig doden mee en aantal treinongelukken valt ook mee.

Heb verreweg de meeste kilometers in mijn leven in de auto gemaakt als kind. Mijn vader reed/rijdt heel rustig en gecontroleerd. Maar nu bij vrienden of broers in de auto houd ik soms mijn hart vast. En wat als een ander iets doms doet?

Een bekende (mijn leeftijd) is laatst met zijn hele gezin in een ongeluk betrokken geraakt. Man, vrouw, twee zeer jonge kindjes. Het was hun schuld niet, maar toch.

Ik vermijd de auto niet hoor, maar vind t soms eng.

Auto vind ik ook eng, vooral sinds ik kinderen heb. Ik rijd zelf dan niet wegens geen rijbewijs, maar vroeger zat ik kraaiend van de pret naast mijn vader terwijl hij met 220 km/h over de Autobahn scheurde en nu zit ik met klotsende oksels op een virtuele rem te trappen als de chauffeur harder gaat dan 60.

Mijn zwager zal daar ook niet echt aan hebben meegeholpen, dat is zo'n bumperklevende middelvingeropstekende op-momenten-dat het-net-niet-kan-inhalende automobileur die zichzelf de beste chauffeur ter wereld vindt. Doodsangsten heb ik uitgestaan met mijn kinderen bij hem achterin de auto. Dan ga ik nog liever met de postkoets, en dat doe ik dan tegenwoordig ook als het moet,
quote:Moonlight82 schreef op 17 juli 2012 @ 22:37:

Groetsoep met die andijvie

En als je er dan een topic over opent neemt niemand je serieus Hier niet nee .
quote:maroon5 schreef op 17 juli 2012 @ 22:42:

Oeh, daar heb je ook moed voor nodig Bron! Het zou vast lekker opluchten denk ik

Zeker weten..

Ik heb al wel een paar keer gedaan hoor..luchtte wel op en het boek was voor mij ook meteen gesloten..
Ik heb helemaal geen hoogtevrees, maar ben wel bang als ik naar beneden moet lopen, bang om uit te glijden dan.

Wat ik nog wel zou willen:

Een grote berg beklimmen, Mnt St Helena zou kunnen over een maand. Maar ik denk neit dat ik fit genoeg ben.

Echt goed kunnen sportklimmen, maar daarvoor heb ik nog maar een paar jaar, want dat kan niet na mijn volgende punt:

Kinderen krijgen, dat is zeker het engst van alles.
quote:lichtbron schreef op 17 juli 2012 @ 22:41:

[...]

Ik zou sommige mensen in mijn leven eens goed de waarheid willen zeggen/de huid vol willen schelden..Ik heb alleen maar wel es wat van je opgevangen, maar dat was al genoeg dat ik me dat zeer levendig kan voorstellen . Nou ja, hele kromme zin, maar je snapt hem wel hoop ik .
en happy new topic
Wat heb jij dan opgevangen,groentsoepje.. nu word ik nieuwsgierig..

Maar ik kan best fel zijn ja,als ik te ver/veel gepusht word.Of beschuldigd word van iets wat ik niet ben/gedaan heb.
Pom dan is het nu wel de beste tijd om nog wat 'grote' projecten te doen.

Mijn moeder durfde al niet eens meer te schaatsen nadat ze kinderen had gekregen. Puur omdat ze zich niet kon veroorloven gewond te raken terwijl ze voor ons moest zorgen. (ik neem aan dat dat is wat jij ook bedoelt)
Life isn't about waiting for the storm to pass, it's about learning how to dance in the rain
Nouja, dat ook, hoewel sportklimmen nog wel zo te overzien is dat ik dat wel blijf doen denk ik. Het is meer de tijd die je nodig hebt om goed te worden, zeker 3-4 keer trainen per week. Echt rare dingen zou ik dan ook niet meer doen. Zoals off-piste skien bij hoog lawine gevaar en dat soort fratsen.
Ik zwaai af dames, zit alleen nog maar te gapen, dus hoogste tijd om mn bed op te zoeken. Welterusten!
*baaizwaai* Welterusten maroon!
welterusten Maroon!
Ah zo bedoel je Hoeveel train je nu dan?
Kwam 'per ongeluk' terecht bijmuziek van buddhabar. Weet niet of jullie t kennen maar vind het heerlijke relaxte muziek!
Ik ga slapen, ben bekaf.

Weltrusten!
quote:pompedom schreef op 17 juli 2012 @ 22:55:

Nouja, dat ook, hoewel sportklimmen nog wel zo te overzien is dat ik dat wel blijf doen denk ik. Het is meer de tijd die je nodig hebt om goed te worden, zeker 3-4 keer trainen per week. Echt rare dingen zou ik dan ook niet meer doen. Zoals off-piste skien bij hoog lawine gevaar en dat soort fratsen.

Sportklimmen is behoorlijk veilig. Hoewel ik me nu ik kinderen heb nog maar door één persoon laat zekeren, namelijk de persoon die ik het zelf geleerd heb . Daar was ik vroeger wel gemakkelijker in.

En wat bedoel je met goed? Vroegâh kwam ik tot 6c (indoor) en daar was ik apentrots op, want met gym op school was ik een wrak . Maar nu na twee bevallingen ben ik allang blij als ik een 5b-tje klim.
Welterusten neuro en eveneens welterusten allen, ben bekaf . Maak er nog iets leuks van vanavond!
trusten, neuro!

Moon, op het moment ben ik compleet uit vorm, omdat ik zolang ziek was en toen mijn arm brak. Ik was deze week twee keer klimmen, maar ga thuis weer 2-3 in de week proberen te klimmen.
@groentsoep. Ik ben Smile, wie ben jij?
Ja soep, sportklimmen is behoorlijk veilig. Ik leet me zekeren door iedereen die ik vertrouw, maar heel makkelijk ben ik er niet in.

6c indoor in een nederlandse hal is heel goed!! In Oostenrijk heb ik wel eens een 6b+ gedaan, maar in Nederland nog nooit.

Goed, ja hmm, ik wil een paar maanden in thailand klimmen en daar moet je toch wel een 6c kunnen voorklimmen buiten. 6a buiten is het best wat ik ooit kon. Ik dacht dat ik helemaal overnieuw moest beginnen, maar heb vandaag een 5c zonder enig probleem voorgeklommen. Wel heb ik een haak ingeklipt door aan een arm te hangen omdat ik geen plek voor mijn voeten zag, beetje dom, er waren genoeg gaten, maar ik had stress.
toprope zekeren laat ik trouwens door heel veel mensen doen, als ze het goed voordoen, maar voorklim zekeren daar ben ik wel kritisch.
t Klinkt wel super alllemaal. Voel me echt een heel onsportieve tuthola zo.

Hoewel ik wel mijn badpak meegenomen heb naar mijn ouders. De intentie is er.

Heb onverwacht misschien een date morgenavond. Dus nu zit ik in de modus, wat moet ik aan, is dat wel gewassen, etc. (Zal ik mijn haar nog verven )

Was gelukkig aardig bij met wassen dus t zal wel lukken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven