***APRIL 2007***

12-09-2007 21:11 19840 berichten
Alle reacties Link kopieren
naamleef-

tijdnaam kindjegeb.

datumgewicht nulengte nuandere kidszwangerWitchke30Xander13/03/0714,4kg86cmneeneeSpitsmuisje31Hugo

Steijn16/03/07

16/03/0711 kg

11kg83cm

81cmMees

28/11/08neeDropneusje31Fleur24/03/079500gr72cmnee

27/03/09Lilien30Kaj26/03/0713200gr86cmneeneePoezewoefke27Kieran28/03/0711 kg80cmneeneeEsan38Vincent30/03/0710500gr.76cm../00neeYumak..Kim02/04/079495gr.73cmneeneeLievelust29Daan03/04/0710200gr.72cmMeisje

27/09/08neeSwissie34Finn04/04/071140gr.80cmneeneePunkiepop..Kleine Pop12/04/078750gr76cmGr. Pop

11/12/04neeXaloy35Robbie15/04/0711300gr80cmneeneeMichasha33Morris15/04/0710500gr.76cmLars

22/12/05

Nina

15/09/2008neeIcke30Ruben15/04/078500gr72cmLiselot

04/01/2009neeFramboos8127Tommy16/4/0711,7kg90cmLivia

24/5/08neeFachat30Ole21/4/0710030gr.75,5cmKaj

15/12/02neeLeen23..Luna21/4/078820gr.72cmnee

15/10/09Draakjenoah33Noah22/4/078950gr.74cmThomas

16/02/09neeLayla39Zahra26/04/0712,4 kg83cmYasemin

23/11/08Buitenmeisje27Koen27/04/0710590gr.75,5cmGijs

8/11/08neeLara197830Puk09/05/0711kg86cmneenee

DE GROTE DROPNEUS BEVALDATUM-POULE

Witchke13 maartBuitenmeisje16 maartSpitsmuis16 maartDraakjeNoah17 maartLara18 maartEsan21 maartChance24 maartLilien26 maartFachat27 maartMichasha31 maartFramboos1 aprilSwissie4 april
ickje skinny jeans voor baby's?? geweldig!! Wat een humor! Toevallig maakte een vriendin van mij daar laatst nog een grap over. Dat Tommy ook maar eens met de mode moest mee gaan en een skinny jeans moest gaan dragen! We hebben er met z'n allen smakelijk om gelachen....Maar het bestaat dus? super!

ehhhh badje stuk?? ik vraag niets.......
mich, ik vind het ook enorm spannend voor jou! Weet zeker dat wij hier met z'n allen in spanning gaan zitten!

Oja, en als het dan een jongen wordt, wordt dan zo'n leuk

"Dalton" gezin!! Ken je die serie? Zo'n gezin met een stuk of 5jochies! Leuk!
Denk niet dat het de zesde ziekte is, Icke... Dat zijn toch meer vlekjes, dit zijn echt muggenbultjes.

Ik zet nog steeds in op waterpokken, nou is het zo dat als ze dat voor hun eerste jaar krijgen ze het nog een keer kunnen krijgen, dus misschien daarom een lichte versie? Of de builen pest moet nog los barsten

Grappig Framboos, da's wel een heel verschil."Hadden" jullie wel nog wat samen of zaten jullie nu ook echt op totaal ander level?
Ja framboos wat een contrast met je ex !! Heb onlangs ook nog een ex van mij gezien (was ik niet zo lang samen met) en hij heeft sinds onze relatie geen vriendin meer gehad, en baalt daar serieus van. Vind het jammer voor hem, want het is een fijne vent.
Oh ja mich , ben ook heel nieuwsgierig wat het geslacht van je baby zal zijn , ik gok op een meisje !
Grote pop is trouwens vandaag naar de creche, wel te merken heb nu opeens weer tijd om te forummen!
neee ex en ik hadden totaal geen chemie meer....Kan mij nog zo moeilijk voorstellen dat ik mij aangetrokken voelde tot hem!

Qua karakter is hij er wel vriendelijker op geworden (zegt hij zelf ook) maar qua uiterlijk...oef!

heerlijk punkie dat je zo meer tijd hebt voor de viva! Gezellig!
Mich.....de 22e staat in mijn agenda hoor:)

Ik zie roze als ik aan je denk, echt waar.

En Buitenmeisje krijgt weer een jongetje en Muis een meisje.

Layla, ik heb nog geen gevoel bij jouw baby-in-de-maak, sorry, wordt vervolgd.

Ruben slaapt nogsteeds, murmelde net wat, maar is weer verder gegaan, gelukkig:)

Nou, ik heb net gereageerd op een leuke vacature, kreeg direct een reply; al ingevuld. Hmmm misschien moet het niet zo zijn. Heb al wel een uitnodiging liggen voor een vrij flexibel functie (soort van freelance notulist) maar ik weet het nog niet. Ik heb het soms even op mijn heupen en dan wil ik weer werken, maar al snel daarna vraag ik me dan toch weer af wat ik me in mijn hoofd haalde.

En nu is de snotterkabouter wel echt wakker, alsof de duivel ermee speelt:)

Framboos, mijn ex reageert niet op hyves uitnodigingen, helaas, want ik ben ook zoooow benieuwd hoe het met hem gaat! Leuk dat je die van jou hebt gesproken en gezien. Vreemd, of niet? Enne, is het die uit mijn woonplaats?
Framboosje, maar je hebt nu ook zo'n knapperd getrouwd, daar kan geen ex tegen op natuurlijk!
Nee joh, Buitenmeisje krijgt een meisje Volgens de 3 x wijsheid krijgt muis idd ook een meisje, wordt een roze boel hier! Als jullie nog tips nodig hebben, ik heb een beetje ervaring met dat vrouwvolk...
quote:Icke schreef op 09 april 2008 @ 11:30:

Framboosje, maar je hebt nu ook zo'n knapperd getrouwd, daar kan geen ex tegen op natuurlijk!

Daar sluit ik mij helemaal bij aan!

en ja, was die jongen die ooit studeerde in die mooie stad van jou!

Lijkt mij trouwens ook leuk om een keer met je te shoppen in die mooie stad. Ben er zo lang niet meer geweest, en vond dat shoppen daar altijd zo gezellig.

Regelen we een X o.k? eerst dat kind er ff uitwerken in juni....

ickje moet wel een beetje om je lachen hoor! Lekker impulsief typje ben je ook! Wat ik ook wel wat voor jou vind is een webshopje oprichten...gewoon voor dr bij! En dan mooi een 2de kindje maken, en over 2jaar weer een serieuse baan! idee?
en trouwens misschien heeft die ex van jou wel een vriendin, en mag hij van haar misschien wel niet op jouw hyves uitnodiging reageren..
Ick, denk je dat ik een meisje krijg? Ik moet eerlijk zeggen dat ik totaal geen idee heb, maar mijn gevoel gaat uit naar een jongen. Aan de andere kant kunnen A. en ik het niet eens worden over de jongensnaam (zitten echt totaal niet op een lijn), maar van de meisjesnaam zijn we zeker! Oh well, ergens in juli zullen we het weten.

Zullen we een poule maken wat betreft de geslachten? Ik zeg:

Mich: Meisje

Layla: Meisje

Buitenmeis: Knulletje

Lievelust: Knulletje

Spitsmuis: Geen idee.

Het was net zo leuk met de jongens! We zijn voor het eerst naar de speeltuin geweest en Steijn vond het helemaal geweldig! Hij heeft in de zandbak gerommeld en in de luierschommel geschommeld (was echt een hit!), maar Hugo vond het allemaal maar een beetje engig. De zandbak vond hij het eeste half uur vreselijk (het arme jochie heeft twintig minuten aan mijn been staan jammeren. Letterlijk!) en de schommel deed hem ook niets. Nou ja, hij zal het vanzelf wel leuk gaan vinden, hoop ik.
Zal ik eens vertellen welke naam A. voorstelde voor een jongen? Victor! Nou vind ik Victor eigenlijk een heel leuke naam, maar NIET in combinatie met de achternaam en broertje Hugo. Het lijkt mij een beetje miserabel voor Steijn, hihi. Volgens A. heeft niemand van Victor Hugo gehoord, dus we kunnen het prima doen. Nou....dat denk ik niet! (arme man. Stelt hij eens een naam voor uit zichzelf, wordt het gelijk door vrouwlief afgefakkeld!)
heej muis een pool! leuk idee! Misschien nog even officieel aanmaken op de msn?

*framboos denkt nu aan iedereen en gaat het opkomende gevoel hieronder zetten* denkdenkdenkdenk....

muis: meisje

mich: jongen

buitenmeisje: jongen

lievelust: meisje

layla: meisje
anoniem_43240 wijzigde dit bericht op 09-04-2008 15:46
Reden: vergat iemand
% gewijzigd
muis kwamen de boys in de zandbak niet helemaal onder het zand? of is zandbak zand wat stuiverig?

De reden dat ik voorlopig nog geen zandbak wil is omdat ik een beetje vies ben van zand! Ben ook een beetje bang dat Tommy het in z'n mondje stopt enzo...

Valt dit mee int echt?

Ehhh ik heb ook iets geleerd op de meeting(thanx laar en ick)...... Fopspenen moet je zo nu en dan (officieel eens in de 6wk) vervangen!

Nu komt het (schaam) Tommy heeft nog steeds de 3speentjes van zijn geboorte!

Na een inspectie zag ik dat er geen gaatjes in zaten, maar wel drupjes...SLECHT DUS! Ik heb meteen maandag een nieuwe speen gekocht!

En ga nu nog even kijken op difrax.nl of ik er nog een paar kan bestellen......

Erg verhaal niet????
Hihi Framboosje, moest wel lachen om je fopspenen verhaal! Wij hebben Difraxspeentjes en daar las ik in de bijsluiter dat ze dus elke zes weken vervangen moesten worden. Nu moet ik zeggen dat ik daar niet heel erg op let, maar ze ongeveer eens in de 10 weken vervang. Jij spant de kroon! Tommy doet al bijna een jaar met zijn speentjes! Zou het een record zijn? Joh, voel je niet al te schuldig. Tommy heeft er niets aan overgehouden en zo erg zal het echt niet zijn.

Steijn zat wel onder het zand, maar ik heb hem flink uitgeklopt voordat hij de wandelwagen weer in ging. Hugo had wat zand aan zijn voetjes (de engel heeft alleen maar tegen mijn been staan huilen), maar dat was het. Steijntje heeft overigens weinig zand in zijn mondje gestopt. Hij heeft alleen maar met heel grote ogen en een grote grijns om zich heen gekeken!

Vroeger, voordat de jochies geboren werden, woonden wij heel gezellig in een bovenwoning aan de gracht. Tegenover ons stond best een mooi huis, waar ik altijd wel in zou willen wonen. Het staat te koop!!!! Weliswaar kunnen wij het niet betalen, maar toch...Het staat te koop! A. wil alleen niet verhuizen. Jammer, want we hebben maar drie kamers en dat is een beetje klein met z'n vijfjes.
Even snel, want ik moet echt sporten en was vreselijk laat thuis thuis van kantoor omdat er iets mis was gegaan.

muis: meisje (zeker weten!)

mich: jongen (zo niet nog zekerder!)

buitenmeisje: ehm..nog geen gevoel bij. Jongen?

lievelust: geen idee...., sorry!

layla: meisje (maar weet ik minder zeker dan Layla en Muis)
Pouletje op de msn!
Muis ik denk dat ik in aanmerking kom voor het Guinness book of records met mijn spenen verhaal!

12maanden lang gedaan met difrax dental -2 +2mnd!

Vind overgens 10wk ook wel erg snel hoor...Ga ze gewoon goed in de gaten houden, en als ze zonder drupjes en gaten zijn vind ik het wel best. Weet nu tenslotte dat 12maanden ook niet veel kwaad heeft gekund

Zal eens kijken of wij hier in de buurt een zandbak hebben!
Tommys verjaardags taart!! Net alvast 2 gereserveerd

jip en janneke

zucht hopelijk werkt de link nu wel...
http://www.hema.nl/nl-NL/...akjestaart+jip+en+janneke
Ik ben ook net terug uit de speeltuin, en Framboos, van een zandbak worden kinderen vreselijk vies! Alles zit onder het zand, het zand zit overal. En ze vinden het fantastisch en het is volgens mij hartstikke goed voor ze (niet om in aanraking te komen met vies zand maar wel om in het zand te spelen). Gewoon lekker in bad of onder de douche stoppen voor ze gaan slapen, niks aan de hand.

Morris vindt die babyschommel dus ook echt een hit, hij zit echt te gieren van de lach. En net liep hij voor het eerst een heel stuk los buiten, door de drukke speeltuin!

Ik zie het echt voor me, Steijn die helemaal uit z'n dak gaat en Hugo die de kat uit de boom kijkt, schattig die twee!

Pouletje over wie wat krijgt, leuk! Moet nu alleen even wat gaan doen hier, eten koken en zo...
Kleine pop heeft een virale keelontsteking en het virus veroorzaakt ook huiduitslag, bijna net zo iets dus als waterpokken, maar dan heeeeel anders..... Het goede nieuws is wel dat het binnen een paar dagen echt beter zou moeten gaan en dat we dus niet haar verjaardagsfeest hoeven af te blazen of mensen hoeven te waarschuwen voor besmettingsgevaar!!!

Framboos, ik moet eerlijk bekennen dat wij ook al super lang doen met kleine pop haar spenen hoor. Ze heeft er 3, die we om-en-om uitkoken maar die drie heb ik al sinds ze zo'n 6 mnd is. Ga nu ook maar eens nieuwe kopen, ik ontaarde moeder.....

Ga gauw op MSN kijken voor de namen-poll.
Dames, groetjes uit NY!

Heb net een nieuwe laptop gekocht (apple) en zit even bij een bekende op kantoor. Dus ik ben weer even online! Heerlijk.

Heb jammer genoeg weinig tot geen tijd om bij te lezen.

Ben verschrikkelijk druk geweest, in 3 dagen letterlijk 30 uur op vliegvelden en in vliegtuigen, en in 3 verschillende tijdzones.

Gisteren en eergisteren erg warm in Miami en Los Angeles, nu relatief koud in NY.

Verder alleen maar meetings en meetings voorbereiden.

Ik ga ff lunchen, probeer straks even bij te lezen. Ga vanavond controleren hoeveel internet in mijn hotel kost, misschien kan ik dan even bijlezen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven