***APRIL 2007***

12-09-2007 21:11 19840 berichten
Alle reacties Link kopieren
naamleef-

tijdnaam kindjegeb.

datumgewicht nulengte nuandere kidszwangerWitchke30Xander13/03/0714,4kg86cmneeneeSpitsmuisje31Hugo

Steijn16/03/07

16/03/0711 kg

11kg83cm

81cmMees

28/11/08neeDropneusje31Fleur24/03/079500gr72cmnee

27/03/09Lilien30Kaj26/03/0713200gr86cmneeneePoezewoefke27Kieran28/03/0711 kg80cmneeneeEsan38Vincent30/03/0710500gr.76cm../00neeYumak..Kim02/04/079495gr.73cmneeneeLievelust29Daan03/04/0710200gr.72cmMeisje

27/09/08neeSwissie34Finn04/04/071140gr.80cmneeneePunkiepop..Kleine Pop12/04/078750gr76cmGr. Pop

11/12/04neeXaloy35Robbie15/04/0711300gr80cmneeneeMichasha33Morris15/04/0710500gr.76cmLars

22/12/05

Nina

15/09/2008neeIcke30Ruben15/04/078500gr72cmLiselot

04/01/2009neeFramboos8127Tommy16/4/0711,7kg90cmLivia

24/5/08neeFachat30Ole21/4/0710030gr.75,5cmKaj

15/12/02neeLeen23..Luna21/4/078820gr.72cmnee

15/10/09Draakjenoah33Noah22/4/078950gr.74cmThomas

16/02/09neeLayla39Zahra26/04/0712,4 kg83cmYasemin

23/11/08Buitenmeisje27Koen27/04/0710590gr.75,5cmGijs

8/11/08neeLara197830Puk09/05/0711kg86cmneenee

DE GROTE DROPNEUS BEVALDATUM-POULE

Witchke13 maartBuitenmeisje16 maartSpitsmuis16 maartDraakjeNoah17 maartLara18 maartEsan21 maartChance24 maartLilien26 maartFachat27 maartMichasha31 maartFramboos1 aprilSwissie4 april
Layla, fijn dat alles goed was!

Framboos, het is inderdaad dat meisje met die aparte naam! Goed dat je dat onthouden hebt!

Fachat, ik zou gewoon solliciteren als ik jou was. Misschien is er meer mogelijk wat betreft uren dan dat je nu denkt.

Mijn vriendin reageerde enorm lief op het nieuws! Gelukkig maar, want ik vond het doodeng om te vertellen. Mijn ouders weten het trouwens ook inmiddels. Mijn moeder kwam net even langs en we zaten te kletsen, toen ik het er ineens uitflapte. Gelukkig moest ze snel weer naar huis, dus er was geen tijd voor waanzinnig emotionele reacties!
Layla: gefeliciteerd!

Muis: wat fijn dat je vriendin zo lief reageerde! Lekker dat je je moeder nu hebt gehad. Nu je schoonmoeder nog... Weet je zusje het al? Wat vond zij ervan?
Layla wat fijn dat je een goede echo hebt gehad !!
Hmmm, ik vind 32 uur denk ik toch echt teveel. Misschien kan ik eerst eens informeren of er evt. mogelijkheden zijn voor minder uren/ gedeeltelijk thuiswerk (komt alleen zo a-flexibel over, is het ook, maar zo wil ik niet overkomen). Maar om nou te gaan solliciteren terwijl ik al weet dat ik geen 32 uur wil werken, lijkt me ook zo onzinnig. Hmmm, lastig.

Fijn dat je vriendin zo positief reageerde Muis, hoef je daar ook niet meer "geheimzinnig" over te doen bij haar. HAd ze liever dat je het er verder niet met haar over had?

Fijn ook dat je moeder het nu weet!

Ben trouwens wel benieuwd naar die naam van Steijn en Hugo's vriendinnetje...

Ole staat steeds langer los zonder handjes, nu niet meer per ongeluk, maar echt bewust. Ik zit er echt op te wachten tot hij zijn eerste losse stapjes zet. 1 stapje naar bv een tafel zet hij wel, maar wil hij echt ergens anders naartoe,laat hij zich snel door zijn knietjes zakken. Hij is ook heel erg aan het klimmen, overal staat hij (hartstikke gevraalijk) bovenop. Vooral de lift van de fisherprice garage is populair. en boos dat hij wordt als ik hem er weer af haal! (bovenop kan hij uit het raam kijken).

Ik heb trouwens iets heel leuks ontdekt: blanco strijktransfers. Dan kan je daar zelf een leuke foto of plaatje op printen en die vervolgens op een t-shirt, sweater of slabber strijken. Ik heb het nog niet uitgeprobeerd, maar ik vond het zo'n leuk idee! (misschien kennen jullie het al lang, maar voor mij was dit echt nieuw, ik ben helemaal enthousiast!)
Ben gesloopt! Mijn kindjes zijn echt de leukste kindjes ter wereld, maar ik ben net alleen maar politieagent geweest. Ik weet niet hoe vaak ik "nee" heb moeten zeggen, maar vermoeiend was het in ieder geval. (ze zaten op de trap, in de poezenvoerbakjes te wroeten klommen in de vaatwasser, zaten aan de kandelaars, zaten aan de lampen en ga-zo-maar-door)

Fach, ik zou toch even bellen. Tja, kinderen maken inflexibel, maar dat zullen zij toch ook wel weten?

Ik zet de naam van het vriendinnetje even op de msn! (net als wat namen die wij in gedachten hebben voor Spruitje Drie)
Layla, ben zoooo blij voor je!!!!!

Fleur lijkt nu stil te zijn (10 min.) dus misschien hebbenwe vandaag meer geluk. Ze is een dagje naar de opvang geweest en is dus goed moe. Ze wilde op de opvang wederom geen boterham, geen melk en geen yoghurt. Zou ze nu al aan de lijn doen? het moet niet veel gekker worden met die meiden
Muisje: ik heb een reactie naar msn gestuurd, maar volgens mij staat het er weer niet op, of wel?

Fachat: bel gewoon even en vraag naar de mogelijkheden. Niet geschoten is altijd mis...!

Dropje: het is een fase...
Hihihi Fleurtje aan de lijn? Zou ze last hebben van haar tandjes? Bij Zahra zit er ook weer een tandje aan te komen volgens mij. Ze probeert ons momenteel echt uit, wil niet gaan slapen, maar om 20.00 uur vind ik het wel echt bedtijd, dus dan leg ik ze onverbiddelijk op bed. Ze huilt dan nog wel even, maar na een paar minuten is ze in slaap gevallen.

Bedankt allemaal voor jullie lieve reacties, ik ben ook echt opgelucht dat ik het hartje heb gezien. Het gekke is dat ik dacht dat het bij een 2e allemaal minder spannend zou zijn, maar op dit soort momenten blijft het gewoon net zo spannend als de 1e keer. Spitsmuis, fijn dat je vriendin zo blij was, hopelijk lukt het haar ook om zwanger te worden. Ik kan me voorstellen dat je bekaf was vandaag, ik ben met 1 kruipende Zahra al moe aan het eind van de dag, laat staan met 2 van die woelwaters in huis. Zahra trekt zich nu helemaal op tot staan en ze gaat heel voorzichtig weer zitten, ik ben blij dat ze zich niet laat vallen, want daar was ik wel bang voor.

Fachat, ik werk ook 32 uur en ik vind het best te doen, maar misschien denk ik daar anders over als ik 2 kinderen heb. Ik zou als ik jou was idd gewoon informeren of het mogelijk is om minder uren te werken of bijv. 1 dag vanuit huis. Die strijktransfers had ik ook wel eens van gehoord, maar ik heb het nog nooit geprobeerd, lijkt me wel leuk!
Fachat wat voor baan is het? is het ook geen optie dat je man/vriend 1 dag minder gaat werken of een deel thuis kan doen? Even bellen kan nooit kwaad.......

Spitsmuis wat fijn dat je vriendin zo positief reageerde!

Lara; wat ben jij goed bezig zeg met dat sporten! Ik ben weer begonnen met lijnen, ben afgelopen maandag bij een dietiste geweest. Wil ook weer gaan sporten maar ben nog aan het orienteren. Ik wil weer gaan volleyabllen maar ik kan niet een vaste avond per week trainen ivm met mijn werk. En wedstrijden in het weekend gaat ook moeilijk.............

Layla gefeliciteerd met de goede echo!

Luna begint een beetje achteruit te kruipen!!
hhihi Fleur aan de lijn?! Is ze nog steeds stil dropneus?

Volgens mij komen er hier ook weer tandjes.....Luna heeft erg last van luieruitslag, vanmiddag waren haar billetjes zelfs een beetje aan het bloeden......echt zielig!
en nu even spieken op msn
Goed zo Luna!

Leen, wat leuk dat je volleybalt! Heb ik ook jaren gedaan toen ik nog niet studeerde. Wat zei de dietiste?

Oh, de strijktransfers ken ik. Toen mijn vriend 30 werd vorig jaar (en Max 4 weken was) heb ik een shirtje gemaakt met slingers en 30. Misschien staat het nog op msn. Het is heel erg makkelijk. Wel even opletten dat je in spiegelbeeld print.
Heb een dieet gekregen van de dietiste waar ik me tot nu toe goed aan heb gehouden! Ben ook echt te zwaar en zat (zit) de laatste tijd echt niet meer lekker in mijn vel.
Haha die Fleurtje,nu al op dieet?

Het zal idd wel een fase zijn, komt wel goed!

Ole gaat a.s. dinsdag voor het laatst naar zijn go. Ik wil nog een cadeautje voor haar kopen, iemand een goed idee?
Fleur is nog stil!!!!

Strijktransfers kun je kopen bij de Hema (bij alle speciale printpapier) ik heb het vorig jaar gebruikt voor vaderdag.

Layla: Kan me er wel in inleven dat een 2e keer ook weer heel spannend is. Zeker omdat je weet dat het niet vanzelfsprekend is dat alles oke is.....

Fachat: gewoon even bellen voor die baan hoor. Je hebt niets te verliezen! Ik werk ook 4 dagen en helaas vaak wel meer dan 32 uur. Eigenlijk gaat dat nu heel goed, maar mijn baan is redelijk flexibel omdat ik zelf mijn afspraken en agenda plan en vanuit huis werk. Het was even zoeken naar het goede evenwicht, maar volgens mij heb ik het gevonden!
Een leuk kinderboekje met een titel waar iets persoonlijks in zit? Iets wat je samen met ole kunt knutselen, zo'n mok met een handafdruk van hem ofzo?
Leen, het gaat om een baan voor medewerker educatie bij het Tropentheater, het realiseren van een educatief aanbod voor het onderwijs en daarnaast het realiseren van de reguliere jeugdprogrammering van het theater voor jongeren tot en met 18 jaar. Lijkt me echt een fantastische baan. (Tijdens mijn studie heb ik stage gelopen op de afdeling evenementen van het Tropenmuseum en had ik een bijbaantje als kaartverkoopster bij het theater)

Goed van je Leen! Knap van je dat je de stap hebt genomen om naar een dietiste te stappen! Wat zijn de hoofdlijnen van je dieet?

Lara, kon je dat tshirt ook uitwassen en bleef dat mooi? En hoe print je in spiegelbeeld?
Oh ik schrok net even, ik hoorde Zahra ineens 'roepen', dus ik dacht al dat ze klaarwakker was (net als Fleurtje) dus ik ga toch maar even kijken, geef haar haar speentje en ze gaat gelijk weer lief verder slapen.
leen, ik ben ook wel erg benieuwd naar je dieet, wil na deze zwangerschap echt proberen de overtollige kilo's eraf te krijgen. Als het lukt wil ik proberen deze zwangerschap niet zoveel aan te komen, maar ik betwijfel of me dat lukt.
Waar had Swissie nou die kinderfauteuil besteld?
Fachat, je mag mijn zwangerschap wel in de tabel zetten hoor, ik ben 16-11 uitgerekend.

Fachat, je kunt bij Prénatal ook lid worden van Jonge Gezinnen en dan alsnog die stoel met korting kopen. Ik ga hem misschien ook nog halen hoor, vind hem ook erg leuk.
Ik heb het gespiegeld in Paint (ben ik een uur mee bezig geweest om het uit te vinden). Het papier had ik van de kantoorboekhandel.

Tsja, het was een shirt dat hij maar een keer aan had (alleen op die verjaardag). Mijn moeder heeft het vroeger ook wel eens gemaakt voor me. Als je het binnenste buiten wast gaat het volgens mij prima.
Haai!
Goedemorgen!
mogguh!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven