leuke keuken.. aarg!!

15-07-2012 18:47 27 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wij zijn op zoek naar een leuke keuken voor nieuwe huis en ik word helemaal gek van al die showrooms!! Vind bijna alles lelijk. Enige wat beetje in richting komt is Piet Zwart/Bruynzeel keukens maar zijn erg duur! Wat wil ik: groot fornuis; ouderwetse spoelbak (bv met zwart wit ruitjes erin], losse koelkast (bv rode smeg); hoekkeuken met soort kookeilandtafel erbij. Leuke tegeltjes aan de wand. Een gezellige ruime keuken waar je goed kunt koken. Misschien moet ik het meer zoeken in kopen van losse onderdelen en iemand die het tot 1 keuken maakt? Mensen tips voor goede sites of leuke foto's van voorbeeldkeukens?
quote:anoniem39 schreef op 16 juli 2012 @ 18:50:

www.keukenloods.nl

Ik heb daar nu al mijn 3e keuken vandaan. Geen opdringerige verkopers, nee is niet te koop. Echt alle kleuren, motieven zijn mogelijk. Vaak ook inbouwapparatuur in de opruming. Echt een aanrader.Is het zulk slecht spul dat je al aan je 3e keuken toe bent
quote:maylea schreef op 18 juli 2012 @ 12:16:

[...]

Is het zulk slecht spul dat je al aan je 3e keuken toe bent Hahaha goeie, nee, ik ben al voor de derde keer verhuist morgen gaan ze beginnen met het plaatsen van mijn derde keuken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven