Weggeef topic

11-07-2012 10:14 3360 berichten
Alle reacties Link kopieren
In het kader van de recessie waarin we met zijn allen zitten; misschien kun je wat spullen gebruiken of heb je spullen weg te geven.

Dat kan allemaal hier in het weggeef topic.

Geld vragen voor de spullen die je weg doet mag niet! Indien dit namelijk wel gebeurd zal het topic worden gesloten. Wat wel is toegestaan is het vragen van de verzendkosten.
Ik heb wel wat mooie oude boeken, ansichtkaarten enz. van het koningshuis in de aanbieding. Dus voor de liefhebber of verzamelaar.

Verder nog andere boeken. Het zijn er te veel om op te schrijven, dus roept u maar.

Een antiek ledikantje wat nu wit/lila is geschilderd, maar waar een aparte maat matrasje in moet. (wat best wel duur is)
@ Andersnogiets: Ik heb pas via Marktplaats een Nintendo 64 gekocht (als jeugdsentiment, haha) en ik zou heel graag wat spellen hebben. (ze zijn nog best duur zeg! Heb je nog iets voor me? Daar zou ik heel blij mee zijn!
Zoebie ik heb eventueel wel intresse in boeken mochten het thrillers of romans zijn?

je kan me mailen op vivaxayrax @ gmail punt com
Als we toch mogen zeggen wat we zoeken; ik zoek boeken van Chaïm Potok (ik weet het, rare voorkeur )
668, the neighbour of the Beast
Wat voor romans zoek jij xayrax?

Wat versta je daaronder?

Misschien heb ik nog wat voor je.
quote:Cathelyne schreef op 18 juli 2012 @ 17:11:

[...]

als je me nou even mailt op cathelyne1979@hotmail.com mail ik je de foto en neem ik de maten even op voor je is dat een idee?

Dan weet je zeker of die gaat passen ja of nee

We gaan voor JA uiteraard!Ik heb je gemaild! Denk nog steeds dat maat 34.36 voor broeken echt een wild guess is... Ik heb een behoorlijk stel heupen en bovenbenen bij mijn iele bovenkant
Ik heb ook nog een zwart zomerjasje in maat 50, bedenk ik me net.

Soort colbert-modelletje, maar dan wel vrij casual.

Iemand?
Gaby030, loop eens een kringloop winkel binnen.

Bij die van ons hebben ze soms zulke spellen liggen!
Internagelaktisch
quote:Soley schreef op 18 juli 2012 @ 16:45:

[...]

http://www.medela.com/BX/ ... e-pump-sets-home-use.html

Zo'n dubbele kolfset, de bovenste.A, zo! Hmm, ik ben ook zoek naar een complete set. Misschien iemand die em beter kan gebruiken?
Ik kon me niet inhouden... ben alvast naar huis gegaan en heb een snelle ronde 'wat kan weg' gedaan. Aangezien ik weinig ruimte heb krijgt troep bij mij nooit de kans om echt op te stapelen, maar misschien kan ik iemand blij maken met:Een bruin truitje/shirtje met floddermouwen, mt. 38Een witte tuniek (als je er geen koordje omheen bindt zie je eruit als een misdienaar), mt. 40 ongeveerEen zwarte 'jumper' (soort jurkje maar dan met flodderige broekspijpen), mt. MEen geblokte blouse (wit, zwart, groen en blauw) met drukknopen en lange mouwen (type houthakker), mt. 36Een lichtgrijze spijkerbroek met rechte pijpen, lengte jeansmaat 32 en breedte jeansmaat 32.Grease 2 (met Michelle Pfeiffer)Bonnen voor Sabra Mezze (merk voor houmous enzo), om je geld terug te vragenBH-stickers ('Freedom form') van Magic, 8 stuks. Zijn een soort cups die je op je borsten plakt zodat je geen bh nodig hebt in een avondjurk (alleen werkt dat niet meer bij cup D, dan wint de zwaartekracht onherroepelijk).Schoenlepel van Van Haren, hele lange, om in laarzen te komen.'Onmacht' van Charles den Tex (ofzo), boekOok heb ik nog wat kortingsbonnen/gratis bonnen van Buurtkadoos. Het gaat om:15% korting op accessoires, fietskleding en fietsonderdelen bij Kok Fietsen aan de Nachtegaalstraat in UtrechtEerste 20 fotoafdrukken in 10x15 gratis bij Fotowereld, Nachtegaalstraat Utrecht (geldig t/m 31 december 2012)Gratis Chinese loempia en 10x 20% korting op je bestelling bij afhalen bij Chin./Ind. Afhaalcentrum Top Food, Ruijgenhoeklaan UtrechtGratis warme scones met jam bij Hooi, Burgemeester Reigerstraat UtrechtEen viergangen dagmenu gratis (je moet met 2 personen een 4-gangen verrassingsmenu nemen en eentje is dan gratis) bij Restaurant Wilhelminapark Utrecht20% korting op je eerste aankoop bij Potten & Pannen, Nachtegaalstraat UtrechtVan de kleding heb ik foto's, daarvoor kun je mailen op vogel-vrij@hotmail.com.
quote:Vilickylucky schreef op 18 juli 2012 @ 17:05:

Hey iedereen, kwam toevallig langs t topic en super initiatief! Ben groot fan van hergebruik en tweedehands!

Ik heb nog kleding in maat 38/40 liggen als iemand interesse heeft stuur ik graag foto's!

Ook heb ik een erg leuk lampenkapje met kantmotief, in t wit

Voor de dames met trouwplannen, ik heb wat dubbele tijdschriften

Verder n stapel tijdschriften (Viva en flair)

Ik hoor t graag!Ik zag dat er meerdere forummers waren met interesse, maar ik ben ook wel geïnteresseerd in de kleding! Vooral die in maat 38. Dus mocht je nog over hebben...
Nog even wat betreft de Nintendo 64: ik heb daar nog twee spellen voor om misschien te ruilen met degene die de Nintendo 64 gaat krijgen?

- Super 64 Mario

- Banjo Kazooie

Ik heb toruwens nog een hele tas vol met kleding. Maar ik wil graag eerst mijn zus laten kijken of zij er nog iets tussen vindt zitten. Dus later meer..... ;)
@ Maaique goeie tip! Thanx!!
quote:gaby030 schreef op 18 juli 2012 @ 18:28:

Nog even wat betreft de Nintendo 64: ik heb daar nog twee spellen voor om misschien te ruilen met degene die de Nintendo 64 gaat krijgen?

- Super 64 Mario

- Banjo Kazooie

Ik heb toruwens nog een hele tas vol met kleding. Maar ik wil graag eerst mijn zus laten kijken of zij er nog iets tussen vindt zitten. Dus later meer..... ;)

Gaby, betekent de 030 in je naam dat je in Utrecht woont? Dan vinden jij en je zus het misschien ook leuk om eens mee te doen met een kledingruilfeest. Dat houd ik soms met vriendinnen in omg. Utrecht en we zoeken eigenlijk weer nieuwe deelnemers, want wij hebben elkaars kasten nu wel zo'n beetje uitgeput.

Je neemt gewoon alles mee wat je niet meer draagt en de rest gaat vanzelf.
quote:cm_89 schreef op 18 juli 2012 @ 14:05:

[...]

Op internet kwam ik tegen:

Niet geldig op reeds afgeprijsde artikelen.

Geldig bij besteding vanaf 50 euro

Enkele merken kunnen uitgezonderd zijn van de korting.

Denk dat het een ander bon betreft, wat ik nog net kan lezen op de achterkant is;

Deze aanbieding geldt ook voor afgeprijsde artikelen.
Oja, en mijn koelkast heeft het net begeven. Serieus. Was ook echt een hele oude en hij koelt gewoon niet meer...

Dus ik weet dat het een long shot is, maar als iemand van zijn koelkast af wil...

(of ga ik dan te ver, Marels?)
quote:zonnetje59 schreef op 18 juli 2012 @ 18:04:

[...]

Wat voor bon zoeken jullie ?die voorop de libelle nr 26 zat, van vichy
Heb iemand een klein koelkastje aan zien bieden Willemeen, misschien als tussenoplossing?
quote:luna30v schreef op 18 juli 2012 @ 18:39:

Heb iemand een klein koelkastje aan zien bieden Willemeen, misschien als tussenoplossing?

Oh, dan ga ik even zoeken (er zijn inmiddels zoveel pagina's )

Dankjewel!
@ Willemeen, dat klopt!

Dat klinkt wel leuk, ben wel nieuwsgierig.

Wat voor maten zijn het vooral?

En waar is het?
@ zonnetje, Feeks zoekt een kortingsbonnetje (5 euro) van Vichy wat ongeveer 2 weken terug op de Libelle zat.

(dubbel, Feeks heeft het zelf ook al gezegd)
quote:roos1987 schreef op 15 juli 2012 @ 14:57:

Ik heb nog een tafelmodel koelkast incl vriesvak, mag het weekend van de 27ste opgehaald worden in regio 034.

Hee Roos, ben je al benaderd hiervoor? Ik heb wel interesse :-)

Als je wilt kun je me mailen op vogel-vrij@hotmail.com
Willemeen vandaag om 15:06, een klein koelkastje.
quote:gaby030 schreef op 18 juli 2012 @ 18:41:

@ Willemeen, dat klopt!

Dat klinkt wel leuk, ben wel nieuwsgierig.

Wat voor maten zijn het vooral?

En waar is het?

Verschilt, we wisselen een beetje. Dan in het huis van vriendin X en dan weer in het huis van vriendin Y. Iedereen neemt gewoon wat lekkers mee en verder gaat het eigenlijk vanzelf. Heel easy going. Ik heb het vaker gedaan ook met meisjes die ik niet kende, en dat werd toch heel gezellig. Het was maar 1 keer iets minder geslaagd, toen waren er wat meiden die elkaar niet mochten en elkaar dus geen kleren gunden. En het elkaar gunnen van kleding, dat is juist wat het zo leuk maakt.

De maten varieerden altijd zo tussen 34 en 44, zo'n beetje. Het meeste lag dan tussen de 36/38 en 40, maar met uitschieters. We hebben er eigenlijk nooit over nagedacht. Maten verschillen enorm (vallen bv. groot en klein), veranderen in de was (krimpen of een beetje lubberen) en mensen natuurlijk ook (aankomen of afvallen). Alleen een meisje met maat 46 kwam in ons kringetje niet echt aan haar trekken, maar verder ging iedereen blij naar huis.
quote:mamapino schreef op 18 juli 2012 @ 15:06:

Oe ik heb ook nog wel een aantal dingen om weg te geven denk ik!

-Grote glazen salontafel op wieltjes (was toch niet handig met kind van 1)

-Kinderkleding meisje, voor exacte maten moet ik even kijken maar denk 62/68.

-2 kleine tafeltjes voor naast het bed

Nachtkastje

Lijkt op deze.

Ik heb nog zo'n klein koelkastje

koelkastje

Ga even denken of ik nog meer dingen heb!

Hee, is het koelkastje al vergeven? De mijne is er net mee gekapt en Luna (dank, trouwens! ) adviseerde me deze als tussenoplossing. En dat vond ik een super goede tip :-)

Als je wilt kun je me mailen op vogel-vrij@hotmail.com.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven