Weggeef topic
woensdag 11 juli 2012 om 10:14
In het kader van de recessie waarin we met zijn allen zitten; misschien kun je wat spullen gebruiken of heb je spullen weg te geven.
Dat kan allemaal hier in het weggeef topic.
Geld vragen voor de spullen die je weg doet mag niet! Indien dit namelijk wel gebeurd zal het topic worden gesloten. Wat wel is toegestaan is het vragen van de verzendkosten.
Dat kan allemaal hier in het weggeef topic.
Geld vragen voor de spullen die je weg doet mag niet! Indien dit namelijk wel gebeurd zal het topic worden gesloten. Wat wel is toegestaan is het vragen van de verzendkosten.
woensdag 18 juli 2012 om 16:30
Ik las ooit eens ergens de tip om een boek, wanneer het (net) niet door de brievenbus past opengevouwen te verzenden. Scheelt de helft in dikte.
Enige punt is dat er dan aardig wat druk op de rug kan komen te staan, dus het is een beetje afhankelijk van de binding en of je ribbels in de rug niet zo erg vindt.
Enige punt is dat er dan aardig wat druk op de rug kan komen te staan, dus het is een beetje afhankelijk van de binding en of je ribbels in de rug niet zo erg vindt.
woensdag 18 juli 2012 om 16:33
Iemand interesse in een hoge kandelaar van donker metaal? Er moeten 6 kaarsen in en er zit geen electriciteitssnoer aan (dus werkt niet op stroom met lampen). Hij is ongeveer 70 cm hoog en hij kan zowel staan als hangen (model 'kleine kroonluchter').
Hij staat bij mij vreselijk in de weg, dus wie hem hebben wil, mag hem komen halen! Ik woon in/bij 010.
Fotootje kan ik je mailen!
Hij staat bij mij vreselijk in de weg, dus wie hem hebben wil, mag hem komen halen! Ik woon in/bij 010.
Fotootje kan ik je mailen!
woensdag 18 juli 2012 om 16:34
quote:Cathelyne schreef op 18 juli 2012 @ 16:23:
[...]
ik heb nog een zwarte skinny broek met ritsen ad onderkant nieuw van dolce en gabana maat 34/36 dat misschien iets of niet net genoeg?
kan foto mailen eventueelIk vermoed dat dat met mijn prachtige kont en bovenbenen hem niet gaat worden... Daar heb ik namelijk toch echt wat wel vet, alhoewel de broek wel goddelijk klinkt! *twijfels, twijfels*
[...]
ik heb nog een zwarte skinny broek met ritsen ad onderkant nieuw van dolce en gabana maat 34/36 dat misschien iets of niet net genoeg?
kan foto mailen eventueelIk vermoed dat dat met mijn prachtige kont en bovenbenen hem niet gaat worden... Daar heb ik namelijk toch echt wat wel vet, alhoewel de broek wel goddelijk klinkt! *twijfels, twijfels*
woensdag 18 juli 2012 om 16:42
Was ze weer.
Nog even de uitgebreidere nuancering, want ik heb weer iets gezegd geloof ik
Ik vind het echt echt echt heel oké als er gevraagd wordt om babykleertjes / kleding / een bepaald boek und so weiter, door mensen die hier al langer posten en niet alleen aan de ontvangende kant staan
(speaking of which, iedereen die fimo-spul over heeft, of kleding in maat 48/50, denk aan mij )
Mijn posting was puur en alleen gericht op mensen die hier totaal nooit gepost hebben en dan ineens binnen komen vallen met "ik zoek dit en dit, wie heeft dat".
Daar krijg ik wel een beetje jeuk van.
Verder snap ik het helemaal, dat mensen denken; ik zou eigenlijk dat willen hebben, wie weet heeft iemand dat in de aanbieding.
En dan gaat het over normale dingetjes ook, niet over een Samsung Galaxy S
Sorry als ik verkeerd begrepen ben of het verkeerd geformuleerd heb!!
Nog even de uitgebreidere nuancering, want ik heb weer iets gezegd geloof ik
Ik vind het echt echt echt heel oké als er gevraagd wordt om babykleertjes / kleding / een bepaald boek und so weiter, door mensen die hier al langer posten en niet alleen aan de ontvangende kant staan
(speaking of which, iedereen die fimo-spul over heeft, of kleding in maat 48/50, denk aan mij )
Mijn posting was puur en alleen gericht op mensen die hier totaal nooit gepost hebben en dan ineens binnen komen vallen met "ik zoek dit en dit, wie heeft dat".
Daar krijg ik wel een beetje jeuk van.
Verder snap ik het helemaal, dat mensen denken; ik zou eigenlijk dat willen hebben, wie weet heeft iemand dat in de aanbieding.
En dan gaat het over normale dingetjes ook, niet over een Samsung Galaxy S
Sorry als ik verkeerd begrepen ben of het verkeerd geformuleerd heb!!
668, the neighbour of the Beast
woensdag 18 juli 2012 om 16:45
quote:keetje_stippel schreef op 18 juli 2012 @ 14:17:
Wel interesse soley, maar wat bedoel je met alleen een set?http://www.medela.com/BX/ ... e-pump-sets-home-use.html
Zo'n dubbele kolfset, de bovenste.
Wel interesse soley, maar wat bedoel je met alleen een set?http://www.medela.com/BX/ ... e-pump-sets-home-use.html
Zo'n dubbele kolfset, de bovenste.
woensdag 18 juli 2012 om 16:46
Mij boeit het echt niet of iemand al 10 jaar lid is of juist net heeft ingelogd om iets dat ze gezien hebben om te hebben.
Ik denk maar zo, ik heb iets weg te geven, wat ik niet meer gebruik of nodig heb. Maakt mij echt niets uit of het naar persoon à of b gaat. Als je er maar blij mee bent.
Dusssss, wou ik ff gezegd hebben
Ik denk maar zo, ik heb iets weg te geven, wat ik niet meer gebruik of nodig heb. Maakt mij echt niets uit of het naar persoon à of b gaat. Als je er maar blij mee bent.
Dusssss, wou ik ff gezegd hebben
woensdag 18 juli 2012 om 16:50
woensdag 18 juli 2012 om 16:50
quote:Biebeltje schreef op 18 juli 2012 @ 15:37:
[...]
We kunnen eventueel splitten: ik het keukentje, jij de toebehoren?
Dat zou wel heel super zijn, alleen dan heb jij weer geen toebehoren! Of zit er veel bij, dat we het kunnen delen?
Volgens mij wonen wij alleen nogal ver uit elkaar he? 040 en 020? Hmm...
[...]
We kunnen eventueel splitten: ik het keukentje, jij de toebehoren?
Dat zou wel heel super zijn, alleen dan heb jij weer geen toebehoren! Of zit er veel bij, dat we het kunnen delen?
woensdag 18 juli 2012 om 16:52
quote:keetje_stippel schreef op 18 juli 2012 @ 16:50:
Maar hoe kolf je dan? Of had.jij een kolf gehuurd?
O, voor de mensen die mij een pakket hebben gestuurd: ik heb de.postbode gemist
Boven op zolder staan dingen klaar om weggegeven te worden, maar nog geen puf gehad om hier te posten en er foto's van te maken. Maar het komt wel!Ik had hem gehuurd idd via de thuiszorg, gelukkig, achteraf, want het ging niet best met de borstvoeding.
Maar hoe kolf je dan? Of had.jij een kolf gehuurd?
O, voor de mensen die mij een pakket hebben gestuurd: ik heb de.postbode gemist
Boven op zolder staan dingen klaar om weggegeven te worden, maar nog geen puf gehad om hier te posten en er foto's van te maken. Maar het komt wel!Ik had hem gehuurd idd via de thuiszorg, gelukkig, achteraf, want het ging niet best met de borstvoeding.
woensdag 18 juli 2012 om 16:57
Mi-jo kan het kloppen dat ik ergens heb gelezen (gisteravond of vanochtend) dat jij op zoek bent naar wierook? Ja toch? Sorry geen puf om terug te lezen, hard gewerkt en nu een inkakker maar het zat in mn hoofd dus typ het gelijk hier Ik heb iig wierook om weg te geven, zal wel moeten zoeken waar het ligt en welke geuren maar dacht dus gelezen te hebben dat er iemand om vroeg. Verder nog te geef:
- Wok/gourmetset
- Tafelwok
- Glazen schaakspel met shotglaasjes
- Kaas messen setje
Dit weekend ga ik in de schuur kijken. Daar komt vast nog wat uit gezien de hoeveelheid spullen die erin staan Regio 020 trouwens hier!
- Wok/gourmetset
- Tafelwok
- Kaas messen setje
Dit weekend ga ik in de schuur kijken. Daar komt vast nog wat uit gezien de hoeveelheid spullen die erin staan Regio 020 trouwens hier!
woensdag 18 juli 2012 om 17:03
quote:mamapino schreef op 18 juli 2012 @ 15:06:
Oe ik heb ook nog wel een aantal dingen om weg te geven denk ik!
-Grote glazen salontafel op wieltjes (was toch niet handig met kind van 1)
-Kinderkleding meisje, voor exacte maten moet ik even kijken maar denk 62/68.
-2 kleine tafeltjes voor naast het bed
Nachtkastje
Lijkt op deze.
Ik heb nog zo'n klein koelkastje
koelkastje
Ga even denken of ik nog meer dingen heb!Ik zoek zo'n koelkastje voor in de vouwwagen, welke regio woon je? Mag me ook mailen, soleyviva@gmail.com
Oe ik heb ook nog wel een aantal dingen om weg te geven denk ik!
-Grote glazen salontafel op wieltjes (was toch niet handig met kind van 1)
-Kinderkleding meisje, voor exacte maten moet ik even kijken maar denk 62/68.
-2 kleine tafeltjes voor naast het bed
Nachtkastje
Lijkt op deze.
Ik heb nog zo'n klein koelkastje
koelkastje
Ga even denken of ik nog meer dingen heb!Ik zoek zo'n koelkastje voor in de vouwwagen, welke regio woon je? Mag me ook mailen, soleyviva@gmail.com
woensdag 18 juli 2012 om 17:05
Hey iedereen, kwam toevallig langs t topic en super initiatief! Ben groot fan van hergebruik en tweedehands!
Ik heb nog kleding in maat 38/40 liggen als iemand interesse heeft stuur ik graag foto's!
Ook heb ik een erg leuk lampenkapje met kantmotief, in t wit
Voor de dames met trouwplannen, ik heb wat dubbele tijdschriften
Verder n stapel tijdschriften (Viva en flair)
Ik hoor t graag!
Ik heb nog kleding in maat 38/40 liggen als iemand interesse heeft stuur ik graag foto's!
Ook heb ik een erg leuk lampenkapje met kantmotief, in t wit
Voor de dames met trouwplannen, ik heb wat dubbele tijdschriften
Verder n stapel tijdschriften (Viva en flair)
Ik hoor t graag!
woensdag 18 juli 2012 om 17:11
quote:UCchick1990 schreef op 18 juli 2012 @ 16:34:
[...]
Ik vermoed dat dat met mijn prachtige kont en bovenbenen hem niet gaat worden... Daar heb ik namelijk toch echt wat wel vet, alhoewel de broek wel goddelijk klinkt! *twijfels, twijfels*
als je me nou even mailt op cathelyne1979@hotmail.com mail ik je de foto en neem ik de maten even op voor je is dat een idee?
Dan weet je zeker of die gaat passen ja of nee
We gaan voor JA uiteraard!
[...]
Ik vermoed dat dat met mijn prachtige kont en bovenbenen hem niet gaat worden... Daar heb ik namelijk toch echt wat wel vet, alhoewel de broek wel goddelijk klinkt! *twijfels, twijfels*
als je me nou even mailt op cathelyne1979@hotmail.com mail ik je de foto en neem ik de maten even op voor je is dat een idee?
Dan weet je zeker of die gaat passen ja of nee
We gaan voor JA uiteraard!
woensdag 18 juli 2012 om 17:12
quote:Soley schreef op 18 juli 2012 @ 16:50:
[...]
het is een bak vol met dingen zal vast te splitten zijn denk ik zo
mail me maar als jullie er samen uit zijn wie wat gaat krijgen haha
[...]
het is een bak vol met dingen zal vast te splitten zijn denk ik zo
mail me maar als jullie er samen uit zijn wie wat gaat krijgen haha
woensdag 18 juli 2012 om 17:13
quote:chocolover schreef op 18 juli 2012 @ 16:57:
Mi-jo kan het kloppen dat ik ergens heb gelezen (gisteravond of vanochtend) dat jij op zoek bent naar wierook? Ja toch? Sorry geen puf om terug te lezen, hard gewerkt en nu een inkakker maar het zat in mn hoofd dus typ het gelijk hier Ik heb iig wierook om weg te geven, zal wel moeten zoeken waar het ligt en welke geuren maar dacht dus gelezen te hebben dat er iemand om vroeg. Verder nog te geef:
- Wok/gourmetset
- Tafelwok
- Kaas messen setje
Dit weekend ga ik in de schuur kijken. Daar komt vast nog wat uit gezien de hoeveelheid spullen die erin staan
Hi, ik ben wel geinteresseerd in de wok/gourmetset.......woon je toevallig in omgeving 010?
Ennuh.....wat is het verschil met een tafelwok?
Mailen kan op assieviva@hotmail.com
Thanks!
- Wok/gourmetset
- Tafelwok
- Kaas messen setje
Dit weekend ga ik in de schuur kijken. Daar komt vast nog wat uit gezien de hoeveelheid spullen die erin staan
Hi, ik ben wel geinteresseerd in de wok/gourmetset.......woon je toevallig in omgeving 010?
Ennuh.....wat is het verschil met een tafelwok?
Mailen kan op assieviva@hotmail.com
Thanks!
woensdag 18 juli 2012 om 17:16