Weggeef topic

11-07-2012 10:14 3360 berichten
Alle reacties Link kopieren
In het kader van de recessie waarin we met zijn allen zitten; misschien kun je wat spullen gebruiken of heb je spullen weg te geven.

Dat kan allemaal hier in het weggeef topic.

Geld vragen voor de spullen die je weg doet mag niet! Indien dit namelijk wel gebeurd zal het topic worden gesloten. Wat wel is toegestaan is het vragen van de verzendkosten.
quote:rara70 schreef op 18 juli 2012 @ 19:58:

@Xayrex; Veel plezier met de boeken!

@Biebeltje; tja, boekenkast is nu wel heul erg leeg En bedankt voor de lieve omschrijving; vandaag gelijk lekkere aarbeienvlaaitjes bij de koffie gehaald!

Wat is het toch een mooi topic! Vandaag moest auto naar de APK, vette rekening dus kopen is er even niet meer bij ahh had je even moeten zeggen ik kreeg toevallig gister een gratis apk bon in me mailbox en ik hoef pas in April volgend jaar weer dus gebruiken ga ik hem waarschijnlijk niet
Ik zal morgen nog eens een overzichtelijk lijstje maken van alles wat ik nog aan te bieden heb.

Ben nu echt veel te moe...net naar de ikea geweest.
Taara, ik heb wel interesse in de routekaart van midden en zuid Duitsland.

En dat vakantieboekje, wat is dat precies voor iets?

Wil je mij misschien mailen? italiemeisjevia @ hotmail.nl

Dank je wel.
quote:Blondie5 schreef op 18 juli 2012 @ 19:58:

Handig, de mini-meet donderdag Willemeen! Ik woon ook in 030, en hou me aanbevolen voor een kledingruilfeest!

Wil me niet opdringen, maar vind het wel een super idee! Heb nu al een stapel kleding waarvan ik weet dat ik het mee kan nemen! Gelden schoenen en tassen ook?

Hee Blondie, dan kom jij toch ook? Je mailadres heb ik. Leuk! En ja hoor, schoenen en tassen zijn ook welkom :-) Leuk zelfs!

(maareh, 1 dingetje, de mini-meet was vrijdag toch? Anders sta je daar met je goeie gedrag donderdag :P)
feeks, jij hebt ook mail!
quote:Taara schreef op 18 juli 2012 @ 19:59:

[...]

Nee echt niet! Tenzij je een familielid hebt met een beddenzaak in Zwitserland die mij een goede prijs kan geven Ai, nein! Ben zelfs nog nooit in Zwitserland geweest. Wel cool dat je daarheen gaat!
quote:italie_meisje schreef op 18 juli 2012 @ 20:01:

Taara, ik heb wel interesse in de routekaart van midden en zuid Duitsland.

En dat vakantieboekje, wat is dat precies voor iets?

Wil je mij misschien mailen? italiemeisjevia @ hotmail.nl

Dank je wel.via of viva?
quote:feeks schreef op 18 juli 2012 @ 20:00:

[...]

O, ik dacht dat t 26 was, maar t zou inderdaad ook een ander nummer geweest kunnen zijn, wel vrij recentIk dacht dat het libelle 26 was maar anders zou ik als ik jou was libelle een mailtje sturen om te vragen welk nummer het was. Er zijn zo te lezen genoeg dames met libelle's.
@Cathelyne; gratis APK? Jammer, net te laat dus. APK was maar 19 Euro, maar remschoenen/remvoering en weet ik veel wat nog meer was 500 euro

Doet zoń pijn he; je ziet er niet eens wat van!
Oh de kunstschaataen uit mijn lijsje zijn ook weg.

Ruimt hier ook lekker op.

Moet thuis nog aan de grote opruiming beginnen volgende week dus dan kom ik vast nog wel meer tegen.
quote:rara70 schreef op 18 juli 2012 @ 20:05:

@Cathelyne; gratis APK? Jammer, net te laat dus. APK was maar 19 Euro, maar remschoenen/remvoering en weet ik veel wat nog meer was 500 euro

Doet zoń pijn he; je ziet er niet eens wat van!Nee, maar je voelt het wel als het niet gebeurt!
Oh viva idd, type foutje
Hahaha Willemeen; das ook weer zo!
Rara, je pakket staat bij de buren en die doen niet open *sip*.

Nou, dat de taartjes maar lekker hebben mogen smaken!

Soley, 020 en 040 is inderdaad niet naast de deur, maar afhankelijk van de (aard van de) spullen komt dat wel op z'n pootjes terecht. Ik hou je wel op de hoogte...
quote:Biebeltje schreef op 18 juli 2012 @ 20:13:

Rara, je pakket staat bij de buren en die doen niet open *sip*.

Nou, dat de taartjes maar lekker hebben mogen smaken!

Soley, 020 en 040 is inderdaad niet naast de deur, maar afhankelijk van de (aard van de) spullen komt dat wel op z'n pootjes terecht. Ik hou je wel op de hoogte...Graag, lief van je!
quote:rara70 schreef op 18 juli 2012 @ 20:05:

Doet zoń pijn he; je ziet er niet eens wat van!

ja twv 39,50

maar idd dat had je niet erg geholpen zeg omg wat een rekening maargoed je kan weer veilig remmen~!!!
Haa dames (en heren),

Ik heb nog wel een aantal spulletjes in de aanbieding ;) Maar die zet ik hier wel op na mijn vakantie, das makkelijker.

Zelf ben ik op zoek naar een anti blaf band voor de honden. Onze hond is zo aan t blaffen en krijg het helaas niet afgeleerd. Dus dan maar op de 'harde' manier. Denk probeer het eerst hier voordat ik een dure in de winkel moet kopen .

Groetjes!
Mayhem! Ik heb de dvd binnen! Dank je wel!!!
@ biebeltje; nu maar hopen dat ze niet net vandaag voor 3 weken op vakantie zijn gegaan
Feeks, ik heb Libelle 19 t/m 29 bekeken maar ik zie nergens een bon. Tenminste niet voorop
quote:mali30 schreef op 18 juli 2012 @ 10:00:

In de buurt van Utrecht, ik heb je gemaildReageerde je op mij? Want ik heb geen mailadres oid hier staan geloof ik (ik snap 't forum nog niet zo goed XD)
@ luna30v:

Fijn om te weten dat hij goed is aangekomen, veel plezier met de dvd!
quote:tatlitatli schreef op 18 juli 2012 @ 19:54:

Iris, ik heb evt wel interesse in de name it winterjas mt 80. Ik mail je! Mijn lijstje met weggeefspullen staat een heel aantal pagina´s terug, zal het vanavond nog eens overtypen.Ik heb je teruggemaild!
Ik heb 2 games in de aanbieding:

voor de xbox 360:

Borderlands (promoversie is wel gewoon het hele spel).

voor de ps3:

Killzone 2 (heb het originele hoesje niet meer, dus komt in normaal dvd hoesje).
quote:Taara schreef op 18 juli 2012 @ 19:45:

In plaats van de kringloop blij te maken hoop ik iemand anders hier blij mee te maken. Ik heb nog boeken:

-penny vincenzi, an absolute scandal

-winterspecial van harlequin

-Lindsey Kelk, I heart hollywood

-LJ Smith, vampire diaries the awakening+the struggle

-Karin Slaughter, ongezien (heel dun boekje)

-Franca Treur, dorsvloer vol confetti

-Saskia Noort, nieuwe buren

-Nicci French, het geheugen spel&het veilige huis

-noortje nr 1&10(jeugdsentiment!)

-linda nr 91

En:

een casio rekenmachine, zo een die je nodig had voor de 2e fase

-een midden en zuid duitsland routekaart van de anwb

-een nokia lader en oortjes

-een vakantieboekje van eliza was here. Ook ideaal om iets oudere kinderen zelf hun vakantie te laten vastleggen.Heb je de Noortjes nog? (Van de Tina toch, die Noortje?) Dan heb ik wel interesse! GewoonJuul@gmail.com

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven