Bar Too Much *****198*****
donderdag 19 juli 2012 om 09:00
donderdag 19 juli 2012 om 09:01
donderdag 19 juli 2012 om 10:25
Mijn jongste heeft een alcoholprobleem.
Er stonden hier 3 lege wijnflessen, die heeft ie net naar de glasbak gebracht, anders zou vriendjezuhmoeder mss denken dat ik zoveel drink.
Bij oudste wrsch idd wel een allergische reactie, alleen jammer dat we nu niet weten waar ie allergisch voor is.
Hij heeft ook af en toe een hooikoortserige aanval, dus zal wel een gevoelig mannetje zijn.
Er stonden hier 3 lege wijnflessen, die heeft ie net naar de glasbak gebracht, anders zou vriendjezuhmoeder mss denken dat ik zoveel drink.
Bij oudste wrsch idd wel een allergische reactie, alleen jammer dat we nu niet weten waar ie allergisch voor is.
Hij heeft ook af en toe een hooikoortserige aanval, dus zal wel een gevoelig mannetje zijn.
The best things in life are the ones you can't afford.
Week 37 van de Extremely Demotivational Calendar
donderdag 19 juli 2012 om 19:57
donderdag 19 juli 2012 om 20:00
Ja, ik ben er ook es geweest, met jou en Wies, met heul erg slecht weer. Was niet veel aan.
Maar voor iemand die geboren is in A is het natuurlijk toch wel een must om het gezien te hebben.
Wordt al iets beter weer morgen geloof ik.
Maar voor iemand die geboren is in A is het natuurlijk toch wel een must om het gezien te hebben.
Wordt al iets beter weer morgen geloof ik.
donderdag 19 juli 2012 om 20:04
vrijdag 20 juli 2012 om 00:35
Jo, ik heb nog niet eens geprobeerd om te slapen. Ik zat lekker te lezen en daarna moest ik hier nog even bijlezen en op FB. Druk hoor, sociaal doen.
Maar nu kan ik naar bed.
Jouw avond begint zeker net?
Maar nu kan ik naar bed.
Jouw avond begint zeker net?