hardloopmaatje gezocht Breda
donderdag 19 juli 2012 om 18:56
Ik ben 31 jaar (v) en ik werk fulltime in de psychotherapeutische hulpverlening. Ik vind het lekker om zo nu en dan alle werkstress van me af te lopen, maar ik merk dat ik dat in mijn eentje niet makkelijk doe. Ik kan vaak op avonden en in het weekend en loop het liefst in het bos vanwege de zachte ondergrond en mooie omgeving.
Welke vrouw uit Breda herkent dit en zou het leuk vinden om zo nu en dan een stuk samen te lopen?
Ik ben wel (weer) aan het opbouwen (tempo 5km per half uur).
groetjes dophert
Welke vrouw uit Breda herkent dit en zou het leuk vinden om zo nu en dan een stuk samen te lopen?
Ik ben wel (weer) aan het opbouwen (tempo 5km per half uur).
groetjes dophert
donderdag 19 juli 2012 om 22:29
ik wil gewoon lekker lopen en niet per een wedstijd oid, dat vermijd ik iig tot nu toe 
Ik denk dat ik nu 5-6 km niet volhoud, moet het dan weer opbouwen, maar wil het wel proberen. 3/4 jaar geleden liep ik bij Sprint toch wel zo'n 8 km per training, maar ik had het te druk om in hun schema te blijven lopen en wil liever zelf bepalen wanneer ik ga.
Ik woon in brabantpark.
Ik voeg je even toe als vriend dat kunnen we beter kennismaken dan zo algemeen.
groetjes Dophert
Ik denk dat ik nu 5-6 km niet volhoud, moet het dan weer opbouwen, maar wil het wel proberen. 3/4 jaar geleden liep ik bij Sprint toch wel zo'n 8 km per training, maar ik had het te druk om in hun schema te blijven lopen en wil liever zelf bepalen wanneer ik ga.
Ik woon in brabantpark.
Ik voeg je even toe als vriend dat kunnen we beter kennismaken dan zo algemeen.
groetjes Dophert