Entertainment alle pijlers

Generatie 2010

28-01-2010 19:35 974 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vanavond om 21.30 komt er een nieuw programma op Nederland 1, Generatie 2010. In het programma worden 5 kinderen gevolgd die worden geboren, en dan voor de komende 18 jaar!

Ik ben eerlijk gezegd best benieuwd, wie gaat er nog meer kijken?
Ook niet handig om Mirac mee te nemen hier naartoe.
Misschien was oppas wel handig geweest bij het gesprek van de hypotheekverstrekker.
Ik denk dat mijn dochter net zo oud was bij de notaris maar ik weet wel zeker dat ze zich wat beter gedroeg....
Hahaha mijn generatie 2010 deed net zo bij ons hypotheek gesprek.
quote:Kokette_Suzette schreef op 19 juli 2012 @ 21:39:

wat een heerlijke ondeugende kop heeft silvijn *smelt*Hij lijkt op onze jongste, ook zo'n heerlijke deugniet. Soms vermoeiend wat betreft grenzen op zoeken, maar het is zo'n heerlijk ding
quote:witch87 schreef op 19 juli 2012 @ 21:44:

Ook niet handig om Mirac mee te nemen hier naartoe.Dat dacht ik ook. Hypotheek of verzekering ofzo? Daar zou ik wel met mijn verstand bij willen zijn.
Wat leuk die echo, daar kon ik een mensje op zien. Normaal zie ik alleen vlekken .
Ja daar wil je toch je aandacht bij hebben. En dat hij die korrels zo rond mocht strooien. Ik zou me schamen. Ze praatte er ook wel makkelijk over.
Hee wonen ze niet meer bij zijn ouders??
leuk koppie heeft isabelle
Wicki, dijana en charrel? Die wonen nog wel bij zijn ouders dacht ik.
quote:Wickivi schreef op 19 juli 2012 @ 21:48:

Hee wonen ze niet meer bij zijn ouders??volgens mij wel nog
Ik had het idee dat het huis van zijn ouders er heel anders uitziet (ik mis ook de horde beesten)
Wat is die wooonkamer bij het antroposofische stel trouwens gericht op Silvijn. Schommel midden in de kamer. Iejoor erbij, een lang blad met speelgoed aan de zijkant.
Lekker grasveld
quote:witch87 schreef op 19 juli 2012 @ 21:51:

Wat is die wooonkamer bij het antroposofische stel trouwens gericht op Silvijn. Schommel midden in de kamer. Iejoor erbij, een lang blad met speelgoed aan de zijkant.Haha als ik hier om me heen kijk zie ik ook een halve "Bart Smit" filiaal....
Hahaha ontsnapping gelukt
'Ben je lekker aan het schommelen'? En dat kind doodstil in de schommel zitten. Haha .
'doe maar drinken'
Het zijn borsten
Wicki het gaat me ook vooral om de ruimte die er voor opgeofferd lijkt de bank, kastje en tv in een hoekje gedrukt, eettafel aan de andere kant en het midden een speelparadijs. Zou zelf gewoon geen schommel midden in de kamer hangen
Pff charrel jemig. Stimuleren en vast noemen, a la. Maar denken dat ze dan straks allemaal klassen kan overslaan... Voel de druk.
ja als je haar nu al leert 1+1 = 2 dan mag ze op de basisschool klassen overslaan
jeetje wat overdreven, voorsprong van paar jaar op de basisschool?
quote:witch87 schreef op 19 juli 2012 @ 21:56:

Wicki het gaat me ook vooral om de ruimte die er voor opgeofferd lijkt de bank, kastje en tv in een hoekje gedrukt, eettafel aan de andere kant en het midden een speelparadijs. Zou zelf gewoon geen schommel midden in de kamer hangen Nou die schommel zou er hier ook niet komen hoor. Maar je hebt gelijk hoor de verdeling woon/speelruimte is net even andersom als het hier is.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven