Weggeef topic

11-07-2012 10:14 3360 berichten
Alle reacties Link kopieren
In het kader van de recessie waarin we met zijn allen zitten; misschien kun je wat spullen gebruiken of heb je spullen weg te geven.

Dat kan allemaal hier in het weggeef topic.

Geld vragen voor de spullen die je weg doet mag niet! Indien dit namelijk wel gebeurd zal het topic worden gesloten. Wat wel is toegestaan is het vragen van de verzendkosten.
Choco, ging jij niet slapen? Of ging je alleen naar je bed verhuizen?
Jammer

Als ik saunabonnen weggeef aan forummers EIS ik een foto.

Ik heb chocolover en italië-meisje al in vol ornaat op mijn laptop staan.
668, the neighbour of the Beast
My 2 cents = mijn mening over het onderwerp. Zoiets, vrij vertaald.
quote:chocolover schreef op 19 juli 2012 @ 22:53:

Dat ik mosterd ben is wel duidelijk (Hoe moet die nieuwe facepalm smiley?): facepalm : aan elkaar
quote:Marels schreef op 19 juli 2012 @ 22:54:

Jammer

Als ik saunabonnen weggeef aan forummers EIS ik een foto.

Ik heb chocolover en italië-meisje al in vol ornaat op mijn laptop staan.
Oh, ik moet nog douchen zo. Ik stink.

Tot zo ver deze huishoudelijke mededeling.
Ja schaduw! Maar ik lig nog op de bank mijn te hoge suiker weg te tikken Veelste lekkere koekjes gekocht
Iemand toevallig nog behoefte aan Nederlands als tweede taal boeken? Wij hebben er nog een aantal liggen, plus een Van Dale Nederlands als tweede taal woordenboek. Met heel veel woorden, gezegdes en voorbeeldzinnen.

IK heb ook nog staaaaaaaaaaaaapels boeken maar die liggen bij mijn ouders, een kleinere stapel ligt hier op zolder. Ik wil ze er best opzetten maar gezien mijn voorliefde voor dikke boeken is het denk ik vrijwel allemaal pakketpost, weet niet of het het dan waard is?

Heb ook nog in de aanbieding: wat jongenskleding maten 74-86 (heb al veel weggegeven dus geen hele stapels meer). Nog twee simpele winterjasjes mt 86 en blauwe jongensschoenen van Gattino in mt 22, bruine Clarks in mt 23 en sandaaltjes (blauw/geel) in mt 21. Alles in prima staat, schoentjes moeten misschien even gepoetst.

Alles is af te halen in regio 030 west.
if we all light up, we can scare away the dark...
Ik zou heel graag het telfort beltegoed willen hebben.

In ruil daarvoor heb ik jongenskleding, ongeveer maat 152/158

Laat maar weten wie wat zoekt!
Marels! Dat zou je stil houden!
quote:chocolover schreef op 19 juli 2012 @ 22:55:

Ja schaduw! Maar ik lig nog op de bank mijn te hoge suiker weg te tikken Veelste lekkere koekjes gekocht Ik kom je koekjes wel inpikken! Ik weet nu waar je woont.
quote:chocolover schreef op 19 juli 2012 @ 22:56:

Marels! Dat zou je stil houden!

Ik ben ze nu aan het bewerken.

Dan gaan ze in een nieuw te openen topic.

Viva's Playboy Hall of Fame.
"Ik heb trouwens een website waar je gratis films kunt kijken die nog niet uit zijn in de bioscoop. ( is een buitenlandse site dus geen Nederlandse ondertiteling) Je hoeft je trouwens niet aan te melden of een raar abbonement af te sluiten! je kan gewoon online kijken.

Ik weet niet of ik die website hier mag neer zetten maar als je interesse hebt dan graag even een berichtje. Dan mail ik de site.

Groetjes Lieverlief "

tell me
Never look down on anybody, unless you're helping them Up.
Jezus te paard Newnick, ga je me nu nog uit de brand helpen??
Ze zijn op, waarom denk je dat mn suiker zo hoog is en ik nog rondstuitdr hier!
quote:schaduwlicht schreef op 19 juli 2012 @ 22:25:

Ik vond weggeven eerst nog een beetje 'eng', omdat ik dacht dat ik alles nog wel zou kunnen verkopen en ik dat geld best kan gebruiken, etc. Maar ik word steeds guller en eigenlijk maakt het me heel blij! Want 1, ik kan mensen blij maken, en 2, ik bewaar niet álles omdat het 'altijd nog handig kan zijn/nog verkoopbaar is' zodat er ook een beetje ruimte en orde komt in de chaos die mijn huis heet.

.

Ik had dat ook. Wij gaan verhuizen én trouwen dus hebben we nog zoooooooveel nodig dat ik er helemaal een beetje iebelig van word. Dus ik bleef ook maar denken "hmmm, misschien dit maar bewaren om te verkopen, dan kan ik er *vulhierwhateverin* van kopen voor het huis". Maar ik word zo blij van het topic en ben sowieso al een paar jaar erg van het hergebruiken - ik heb als soortement van hobby om zelf dingen te maken en op te knappen - dat ik inmiddels denk "geef het weg, ruimt bij jou op en is goed voor je karma".

Ik wou zelfs bijna een ruiltopic openen voor echt grote dingen, maar dat durfde ik niet. Terwijl het me best een goed idee lijkt, ik bedoel, de een zoekt misschien een tv en de ander eetkamerstoelen ofzo, en voor mij zou het geen reet uitmaken of ik die tv zo weggeef als ik zelf dan weer van iemand anders leuke stoelen zou krijgen. Goed voor het milieu, scheelt rompslomp en je maakt ook echt iemand blij.
Am Yisrael Chai!
Morgen krijg ik op mijn verjaardag nog wel een mooi pakket van bird hartstikke leuk dan ben ik deze week al zo verwend geen mooier kadoo dan boeken das een echte verslaving van mij!

Verder laten we dit topic leuk houden het is zo'n feelgood topic geworden lieve mensen die wat weggeven en zo nu en dan ook weer terug zo zie je maar weer dat de wereld niet zo hard is als het lijkt!

En mensen waar ik nog wat van krijg nogmaals hartelijk dank nu ga ik dankbaar mijn nestje in....<3
Ik wil ook koekjes!
Ik in de playboy hall of fame? Got als ik het geld had had ik zo een auto én helikopter voor je gekocht. Wat een compliment!
En xayrax, alvast gefeliciteerd!!

Ik heb je spul nog niet op de post gedaan, moet eerst nog uitzoeken!!
quote:Marels schreef op 19 juli 2012 @ 22:59:

Ik wil ook koekjes!Wil je Nijntje babybiscuit? Die heb ik! Ik heb ook dreumesbiscuit als je die liever wilt.
Ik wil vooral dat Newnick hier eens opheldering komt geven...

En chocokoekjes. Of chips. Da's mij ook goed.
Ik schreef hier in het topic, jong of oud; een God dat is hij, 14 jaar jonger en heeeeerlijk...Dat waren nog eens tijden...en ja ik ben nu getrouwd
Ik dacht dat ik een verkeerd topic had aangeklikt met jouw posting newnick maar die is voor Marels

Ik ga naar bed. Fijne avond dames!
quote:Marels schreef op 19 juli 2012 @ 22:57:

Jezus te paard Newnick, ga je me nu nog uit de brand helpen??Ja, met haar had ik ook veel lol

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven