Mode & Beauty alle pijlers

Advies over jurk

19-07-2012 22:57 57 berichten
Mijn dochter heeft in augustus een bruiloft (hele dag uitgenodigd) en heeft een leuke jurk gekocht

Nu weet ze niet zeker of hij wel leuk genoeg is voor een bruiloft en/of ze er een legging onder zal dragen of een panty

Wie geeft advies!

jurk
Alle reacties Link kopieren
Een hele leuke jurk, maar niet voor een bruiloft vind ik persoonlijk. Maar dat ligt natuurlijk ook aan het bruidspaar en die zal ze ongetwijfeld wel kennen ;)
Afhankelijk van het bruidspaar kan dit een prima jurk zijn als je hem een beetje pimpt met mooie sieraden, een tasje en misschien een omslagdoek.

Absoluut GEEN legging aandoen! Dan wordt het te gewoontjes.
Vind m ook een beetje te opvallend voor een bruiloft, als ze nog een andere zou willen kopen, zag via dit forum leuke jurken op internet bij steps in de opruiming die denk ik misschien wat passender zouden zijn.
Geen legging in ieder geval!!
Sowieso een panty. Ik heb niks tegen leggings, draag ze zelf ook, maar op een bruiloft vind ik het ongepast. Daarnaast is dit jurkje veel te lang en zomers voor een legging.

Het jurkje zelf is niet mijn smaak eerlijk gezegd. Maar goed, over smaak..
Ligt aan de bruiloft, maar geeeeen legging!
Vind hem niet te opvallend voor een bruiloft, maar vind eigenlijk niet snel iets te opvallend. Ik vind hem wel te casual eigenlijk, niet chic genoeg.
Hangt van de dresscode af, maar sowieso geen legging.
Zeker een erg leuke jurk! Denk dat het inderdaad beetje van het bruidspaar afhangt. Zijn ze van plan een vrij chique bruiloft te geven dan vind ik de jurk niet passend. Zou er zeker geen legging onder dragen. Eventueel (zomer) panty maar misschien met wat zonneschijn (zal ooit komen toch?) ook overbodig.
Er is geen dresscode, legging doet ze er niet onder. Welke kleur panty eventueel?
Ik vind hem te casual voor een bruiloft, zou voor iets gaan van een luxere stof en niet al te drukke print.

En sowieso géén legging. Bij deze jurk lijkt me een panty ook niet echt mooi eerlijk gezegd..
Met panty en bolero erop prima! Geen blote armen overdag maar wel s avonds lijkt me.

Bij steps hebbrn ze momenteel serie wedding dresses 90 euro ook erg leuk.
Trouwens dochter is 18
Leuk strandjurkje.

Volgens mij valt over leuk of niet leuk inderdaad te twisten, maar wat redelijk objectief is, is dat dit soort katoentjes niet heel geschikt zijn voor een officieel feest, waarbij je je ook nog de hele dag fris en mooi netjes wil voelen.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Prima jurk als er geen dresscode is verder. Geen legging!

In augustus is een panty waarschijnlijk ook niet nodig.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Steps jurk

Hadden net deze jurk gezien die vind ze dus heel mooi maar ja kan bruintje niet trekken
ik vind het een prima jurk. De meid is 18, niet 48. En als er geen dresscode is, dan moet je gewoon een jurk aan doen die je zelf echt mooi vind en waar je je goed in voelt.

Als het chique moet zijn, is ie niet goed, maar dat hoeft ie niet!

Legging zou ik ook niet doen, maar gewoon een huidskleurige panty. Mooie pumps er onder, mooie bolero of zo'n kort jasje (steps heeft hele mooie!) er over, haar netjes, en een rustig sieraad, niet te groot/blingbling en klaar!
kan bruintje niet trekken?? wat betekend dat?
quote:mika65 schreef op 19 juli 2012 @ 23:14:

Steps jurk

Hadden net deze jurk gezien die vind ze dus heel mooi maar ja kan bruintje niet trekkenDie heb ik gepast, zat voor geen meter. Plaatje is leuker
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Oh, die is ook leuk Mika. Maar 80 euro voor een jurk voor één dag als 18-jarige is inderdaad best aan de prijs.
quote:Saartje84 schreef op 19 juli 2012 @ 23:16:

kan bruintje niet trekken?? wat betekend dat?Dat ze niet zoveel geld heeft
Tenzij het een poepchique bruiloft is (met dresscode) is het een prima jurk. Voor een meisje van 18 dat waarschijnlijk niet vaak jurkjes draagt vind ik het niet te casual.

Geen legging.

Een huidskleurige zomerpanty van 8-12 dernier of gewoon blote benen (het regent wel de godsganse tijd maar echt koud is het niet).
quote:Saartje84 schreef op 19 juli 2012 @ 23:16:

kan bruintje niet trekken?? wat betekend dat?Niet genoeg doekoe.
oh jeetje, ik zat al allemaal plastische visioenen te vormen over trekken aan iets bruins... yuk! hahahahaahahaha!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven