Mode & Beauty alle pijlers

Advies over jurk

19-07-2012 22:57 57 berichten
Mijn dochter heeft in augustus een bruiloft (hele dag uitgenodigd) en heeft een leuke jurk gekocht

Nu weet ze niet zeker of hij wel leuk genoeg is voor een bruiloft en/of ze er een legging onder zal dragen of een panty

Wie geeft advies!

jurk
quote:Saartje84 schreef op 19 juli 2012 @ 23:19:

oh jeetje, ik zat al allemaal plastische visioenen te vormen over trekken aan iets bruins... yuk! hahahahaahahaha!Whhahahha LOL
Alle reacties Link kopieren
quote:mika65 schreef op 19 juli 2012 @ 23:17:

[...]

Dat ze niet zoveel geld heeft Heb je ook bij de jurken on sale gekeken op de site ? Trouwens HM heeft vaak ook best chique uitziende jurken voor echt weinig geld.
In de uitverkoop een iets gekleder jurkje opzoeken, mexx, esprit, steps! Dit jurkje te eenvoudig en gewoontjes voor een hele dag bruiloft ook al ben je 18.
(Heb niet alle comments gelezen)

Ik vind het zelf altijd erg moeilijk om een leuke jurk voor een bruiloft te vinden. Ben nu naar een paar bruiloften geweest en het is me iedere keer opgevallen dat sommige meiden heel chique gekleed gaan, maar dat de meeste dat eigenlijk niet doen. Nu hangt het natuurlijk van de dresscode af, maar ik vind zelf dat deze jurk zeker leuk genoeg is!!! Ik vind hem b.v. veel leuker voor een bruiloft dan een nette zwarte jurk. Ik zou hem dan alleen echt zonder legging dragen, maar meet een huidskleurige panty of zonder panty.

Belangrijk is dat je je er goed in voelt en dat het bij je past! Met leuk, opgestoken of gekruld haar een leuke sieraden is het echt wel een leuke bruilofts outfit

nu 49.90
Ik vind hem prima kunnen voor een 18-jarige. Geen legging, maar absoluut wel een panty. Blote benen vind ik dan weer niet kunnen op een bruiloft. Maar goed, das mss mijn flaw.
Ik vind de jurk leuk voor een 18-jarige en kan volgens mij prima voor een bruiloft. Alleen zou ik er wel andere schoenen bij dragen, iets rustiger / eenvoudiger. Nu zijn zowel de jurk als de schoenen vrij druk.
Christiana dat vind ik dus veel te chique en vind het niks voor een 18jarige. Maar das mijn mening
Ik vind het ook een leuke jurk voor een 18-jarige, kleurt ook goed bij haarkleur. Geen panty, luchtig vestje erbij en inderdaad een paar leuke sieraden.
In plaats van leggings/panty´s kan ze beter een fles bruin-zonder-zon kopen. En dan op de dag zelf bodylotion mengen met vaseline voor een glanzend laagje. Heb je geen panty bij nodig.

Steps

69 euro

69 euro
quote:mika65 schreef op 19 juli 2012 @ 23:35:

Christiana dat vind ik dus veel te chique en vind het niks voor een 18jarige. Maar das mijn meningVind ik ook wel, maar als ik kijk naar de jurk die jullie leuk vinden maar te duur, iets soortgelijks moet je in de uitverkoop kunnen vinden. Mango is misschien ook een idee ? Hebben iig hier dingen giga afgeprijsd.

30 euro, sale bij Expresso
quote:zonnetje59 schreef op 19 juli 2012 @ 23:41:

[...]

Vind ik ook wel, maar als ik kijk naar de jurk die jullie leuk vinden maar te duur, iets soortgelijks moet je in de uitverkoop kunnen vinden. Mango is misschien ook een idee ? Hebben iig hier dingen giga afgeprijsd.Heb net op hun website gekeken en daar hebben ze idd leuke jurkjes
Het is volop uitverkoop moet vast lukken! Een bruiloft en dan heel de dag, zou ik toch voor iets netter gaan dan dat je normaal doet, als je een basic jurk hebt, zit je voor jaren goed, lief vestje erbij, tasje, schoentje, ook voor een 18 jarige.
Als je dochter zo naar mijn bruiloft komt, zou ik vinden dat ze er hartstikke leuk uit ziet. Zolang het geen poepchique bedoening is kan dit prima. Ze is inderdaad nog maar 18, dan vind ik zoiets juist leuk!
Ik zou wel d'r haar netjes opsteken.
Ik ben zelf 25 maar ik zou deze jurk echt niet aantrekken naar een bruiloft. Ik vind hem echt te truttig en te kinderlijk voor een 18-jarige. Ook is je dochter volgens mij hardstikke slank maar dat is met deze jurk niet echt terug te zien.

Ga voor een sierlijke, vrouwelijke jurk in een mooie knalkleur. Deze jurk doed echt weinig goeds voor haar

Dan nog mooie pumps erbij, geen (!!!) legging en mooi opgestoken haar
Doei
Ik vind het armoedig ogen - beetje een lapjesjurk. Ja, 18 is jong, maar ook dan mag iemand best wat beter gekleed zijn voor een bruiloft - vind een jonge leeftijd geen reden om dat niet te doen.
Ik vind het een heel leuk jurkje! Zou er wel andere schoenen bij aandoen, vind deze zwarte bandjes wat zwaar ogen.

Ben op best veel bruiloften geweest en daar was steeds maar een heel klein deel zo opgedoft als ik hier op het forum meestal als suggesties voorbij zie komen. Vind het dus onzin dat dit jurkje niet zou kunnen, maar dat ben ik...
Ik vind de jurk leuk, maar ze is niet heel chic gewoon een leuke zomerjurk. Of de jurk dus geschikt is hangt af van het bruidspaar en hun geplande bruiloft. Hoe chic wordt de bruiloft.

In ieder geval geen legging! Maar daar zijn de meesten hierover het wel eens.
Prima jurk, niet mijn smaak, maar voor een 18-jarige kan dit heel goed. Al andere geposte jurken zijn ook prima, maar maken haar wss wel 'volwassener'. Als ze dat nog niet is, of als het op een andere manier niet bij haar past: trek deze jurk lekker aan!

Ik ben zelf in zomerjurken nogal van blote benen ( en idd, dan even in de bruiner of zonnebank gooien) en een flinke hak. Vestje erbij, haren mooi, glimmers om en klaar.

Nogmaals, het is niet mijn smaak, maar ik zie ook niet in waarom dit niet zou kunnen. Ik verwacht, als ik ooit ga trouwen, op mijn bruiloft veel ergere outfits voorbij te zien komen. Sommige aanhang van vrienden van mijn vriend... mijn hemel. Als duidelijk is dat ze er 'feestelijk' uitzien vind ik het echter al leuk. Maar misschien ben ik daar dan dus wat makkelijker in..
Mijn dochter denkt erover om toch een andere jurk te kopen in de uitverkoop. Ze vind de jurk voor de bruiloft eigenlijk maar zozo

Bedankt allemaal voor jullie reactie!
Ik vind het een leuke jurk voor voor de bruiloft voor een 18 jarige.
Ik vind dat en 18 jarige zich wel wat stijlvoller kan kleden als ze daggast is.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven