Advies over jurk
donderdag 19 juli 2012 om 23:07
Zeker een erg leuke jurk! Denk dat het inderdaad beetje van het bruidspaar afhangt. Zijn ze van plan een vrij chique bruiloft te geven dan vind ik de jurk niet passend. Zou er zeker geen legging onder dragen. Eventueel (zomer) panty maar misschien met wat zonneschijn (zal ooit komen toch?) ook overbodig.
donderdag 19 juli 2012 om 23:09
Leuk strandjurkje.
Volgens mij valt over leuk of niet leuk inderdaad te twisten, maar wat redelijk objectief is, is dat dit soort katoentjes niet heel geschikt zijn voor een officieel feest, waarbij je je ook nog de hele dag fris en mooi netjes wil voelen.
Volgens mij valt over leuk of niet leuk inderdaad te twisten, maar wat redelijk objectief is, is dat dit soort katoentjes niet heel geschikt zijn voor een officieel feest, waarbij je je ook nog de hele dag fris en mooi netjes wil voelen.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
donderdag 19 juli 2012 om 23:15
ik vind het een prima jurk. De meid is 18, niet 48. En als er geen dresscode is, dan moet je gewoon een jurk aan doen die je zelf echt mooi vind en waar je je goed in voelt.
Als het chique moet zijn, is ie niet goed, maar dat hoeft ie niet!
Legging zou ik ook niet doen, maar gewoon een huidskleurige panty. Mooie pumps er onder, mooie bolero of zo'n kort jasje (steps heeft hele mooie!) er over, haar netjes, en een rustig sieraad, niet te groot/blingbling en klaar!
Als het chique moet zijn, is ie niet goed, maar dat hoeft ie niet!
Legging zou ik ook niet doen, maar gewoon een huidskleurige panty. Mooie pumps er onder, mooie bolero of zo'n kort jasje (steps heeft hele mooie!) er over, haar netjes, en een rustig sieraad, niet te groot/blingbling en klaar!
donderdag 19 juli 2012 om 23:17
quote:mika65 schreef op 19 juli 2012 @ 23:14:
Steps jurk
Hadden net deze jurk gezien die vind ze dus heel mooi maar ja kan bruintje niet trekkenDie heb ik gepast, zat voor geen meter. Plaatje is leuker
Steps jurk
Hadden net deze jurk gezien die vind ze dus heel mooi maar ja kan bruintje niet trekkenDie heb ik gepast, zat voor geen meter. Plaatje is leuker
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
donderdag 19 juli 2012 om 23:17
Tenzij het een poepchique bruiloft is (met dresscode) is het een prima jurk. Voor een meisje van 18 dat waarschijnlijk niet vaak jurkjes draagt vind ik het niet te casual.
Geen legging.
Een huidskleurige zomerpanty van 8-12 dernier of gewoon blote benen (het regent wel de godsganse tijd maar echt koud is het niet).
Geen legging.
Een huidskleurige zomerpanty van 8-12 dernier of gewoon blote benen (het regent wel de godsganse tijd maar echt koud is het niet).