Afscheid van de pfaffs.
vrijdag 20 juli 2012 om 00:18
Ik moet ze laten gaan. Het kan gewoon niet meer. Er komt niks nieuws, ik weet niet waar ze mee bezig zijn, zullen we ze ooit nog zien? De onzekerheid maakt me kapot daarom neem ik afstand. Het waren een paar leuke en intense maanden.
Ik heb al een nieuwe serie waar ik mee bezig ga zijn dus is ook een kwestie van tijdgebrek.
Ik heb al een nieuwe serie waar ik mee bezig ga zijn dus is ook een kwestie van tijdgebrek.
vrijdag 20 juli 2012 om 00:32
quote:Maaique schreef op 20 juli 2012 @ 00:25:
Kan iemand de hoofd in hand smiley voor me plaatsen? Ik forum mobielTO heeft al tig (paniekerige) Pfaffs-topics geopend. Ik ken het pas sinds 2 jaar of zo. Vond het wel grappig. Had nu nog wel een 'special' willen zien van het huwelijk maar verder zal het me worst wezen.
Kan iemand de hoofd in hand smiley voor me plaatsen? Ik forum mobielTO heeft al tig (paniekerige) Pfaffs-topics geopend. Ik ken het pas sinds 2 jaar of zo. Vond het wel grappig. Had nu nog wel een 'special' willen zien van het huwelijk maar verder zal het me worst wezen.
vrijdag 20 juli 2012 om 08:27
Ik kijk er vooral naar omdat ik me dan heeeerlijk kan gaan zitten ergeren aan die dombo van een Sam, de niksnut van een Nicolas en de drie dochters die de hele dag hun kinderen en ega's "schat" noemen. Aan de kindermonden met speentjes en moeder Carmen, bij wie je het verschil niet kunt zien tussen een lach- of een huilgezicht en de hele dag "allee" roept.
vrijdag 20 juli 2012 om 08:33
vrijdag 20 juli 2012 om 08:56
vrijdag 20 juli 2012 om 09:29