Het is je vergeven

20-07-2012 01:33 213 berichten
dus biecht het maar op
Alle reacties Link kopieren
quote:under-the-ivy schreef op 20 juli 2012 @ 03:12:

Ik snap óók niets van álle vrouwen; ook niets van álle mannen..Afgezien van één hele goede vriendin zijn vrouwen een raadsel voor me. Mijn eigen moeder, van wie ik zielsveel hou overigens, is een mysterie. Maar aangezien het mijn moeder is, moet ik op vrouwen als haar vallen. Leuk. Vrouwen die ik niet snap.
@ iris:yep! (..en waarom zou je ook..?!.)
quote:schreeuwlelijk schreef op 20 juli 2012 @ 03:16:

[...]

Afgezien van één hele goede vriendin zijn vrouwen een raadsel voor me. Mijn eigen moeder, van wie ik zielsveel hou overigens, is een mysterie. Maar aangezien het mijn moeder is, moet ik op vrouwen als haar vallen. Leuk. Vrouwen die ik niet snap.Je ziet het veel te zwaar. Ik snap vaak geen bal van mannen en léuk dat ik ze vind. Juist omdat het mannen zijn.
quote:iris1969 schreef op 20 juli 2012 @ 03:13:

Waarom wil je ze zo graag snappen dan? Een vrouw is nu eenmaal een vrouw en geen man zonder piemel.

Toch mag ik je wel Schreeuwlelijk, zo'n briesende stier in de porseleinkast .Waarom? Daarom Iris :-) Omdat ik man ben en op vrouwen val :(
quote:schreeuwlelijk schreef op 20 juli 2012 @ 03:20:

[...]

Waarom? Daarom Iris Omdat ik man ben en op vrouwen val
quote:Het is een oeroud topic ...Not! Sorry
dubbel iets en zo
quote:Sophiepapa schreef op 20 juli 2012 @ 03:21:quote:Het is een oeroud topic ...Not! Sorry Jawel.
quote:schreeuwlelijk schreef op 20 juli 2012 @ 03:20:

[...]

Waarom? Daarom Iris :-) Omdat ik man ben en op vrouwen val :(Yep, ik snap wat je bedoelt, maar zo moeilijk is het nu ook weer niet hoor: niet iedere vrouw is hetzelfde, maar we zijn wezenlijk anders dan mannen. Vaak emotioneler en daardoor lijken we irrationeler, maar dat is niet zo, want we weten meestal dondersgoed wat we willen en bedoelen.
quote:schreeuwlelijk schreef op 20 juli 2012 @ 03:21:

dubbel iets en zoJe moet even "wijzigen" ipv "quoten". Dat knopje zit er naast.
quote:schreeuwlelijk schreef op 20 juli 2012 @ 03:16:

[...]

Afgezien van één hele goede vriendin zijn vrouwen een raadsel voor me. Mijn eigen moeder, van wie ik zielsveel hou overigens, is een mysterie. Maar aangezien het mijn moeder is, moet ik op vrouwen als haar vallen. Leuk. Vrouwen die ik niet snap.

Dat snap ik dan weer niet, logisch, want ik ben een vrouw. Ben in een 'mannen-wereld' opgegroeid én ik snap mijn vader niet. Is voor mij (écht!) een mysterie. Punt. -gaat weer verder met haar technisch lego spelen- en daarna haar teennagels lakken.

(dat 'moeten' ook; zit in je hoofd hoor)
quote:schreeuwlelijk schreef op 20 juli 2012 @ 03:23:

[...]

Jawel.

Nope, het is ontstaan ergens in december.

(zeg Pappa, ben jij een Brandertje? )
quote:iris1969 schreef op 20 juli 2012 @ 03:24:

[...]

Yep, ik snap wat je bedoelt, maar zo moeilijk is het nu ook weer niet hoor: niet iedere vrouw is hetzelfde, maar we zijn wezenlijk anders dan mannen. Vaak emotioneler en daardoor lijken we irrationeler, maar dat is niet zo, want we weten meestal dondersgoed wat we willen en bedoelen.Ik ben geneigd je te geloven, maar feit voor mij is dat ik steeds het het middelpunt lijk te missen. Iets met een taal dat vrouwen spreken dat mannen niet kunnen leren. Een non-verbale taal waar ik me erg simpel bij voel. Jullie weten dondersgoed wat jullie willen, maar jullie snappen ons niet! He, vind ik een veel leukere invalshoek!
quote:iris1969 schreef op 20 juli 2012 @ 03:25:

[...]

Je moet even "wijzigen" ipv "quoten". Dat knopje zit er naast.Dank je.
Vaak niet nee. Ik bewonder mannen om hun vermogen om gewoon te zijn zonder al te veel na te denken en alles over te analyseren zoals vrouwen vaak doen, maar ik mis het wel dat hun behoefte tot het aangaan van een diepere geestelijke band een stuk minder is of lijkt.
Iris,

Een Brandertje, moi ???

Guess not.

Maar als jij het vraagt lijkt het wel een compliment.
quote:under-the-ivy schreef op 20 juli 2012 @ 03:26:

[...]

Dat snap ik dan weer niet, logisch, want ik ben een vrouw. Ben in een 'mannen-wereld' opgegroeid én ik snap mijn vader niet. Is voor mij (écht!) een mysterie. Punt. -gaat weer verder met haar technisch lego spelen- en daarna haar teennagels lakken.

(dat 'moeten' ook; zit in je hoofd hoor)Hmm, wij zijn simpel. Wij hebben taal nodig, gesproken taal om iets duidelijk te krijgen. Vrouwen lijken veel meer gebruik te maken van non-verbale taal en niet te kunnen snappen dat mannen het niet snappen! -Ik had het toch zo duidelijk gemaakt- zegt de vrouw. NEE! Heb je het uitgetekend voor ons voor je gevoel? NEE? Dan hebben we het niet gesnapt en is het jouw schuld
Ik vond het gezellig met jullie te bomen, maar nu móet ik echt gaan slapen (morgen weer vroeg op), dus welterusten

En SL: geef het forum gewoon een kans, dat zal je zien hoe snel je ons gaat begrijpen .
quote:schreeuwlelijk schreef op 20 juli 2012 @ 03:30:

[...]

Ik ben geneigd je te geloven, maar feit voor mij is dat ik steeds het het middelpunt lijk te missen. Iets met een taal dat vrouwen spreken dat mannen niet kunnen leren. Een non-verbale taal waar ik me erg simpel bij voel. Jullie weten dondersgoed wat jullie willen, maar jullie snappen ons niet! He, vind ik een veel leukere invalshoek!

Ik snap wat je bedoelt; ik spreek 'die' taal ook. Ken ook veel vrouwen die 'die' taal niét spreken; is lástig... Ken óók mannen -je gelooft t bijna niet- die 'die' taal wél spreken... Is fijn!

Tis allemaal niet zo... zw/w, tenzij je t fijn vindt om t zo te zien...
Laat alle non-verbale taal achterwege en spreek het in gesproken taal uit, punt voor punt, detail voor detail en we snappen het Ivy. Het zal overkomen alsof we achterlijk zijn maar zo zijn we
quote:Sophiepapa schreef op 20 juli 2012 @ 03:34:

Iris,

Een Brandertje, moi ???

Guess not.

Maar als jij het vraagt lijkt het wel een compliment.

Een Brandertje=iemand van het Brandende vragen topic.

(ik ben gewoon retenieuwsgierig wie je nog meer bent )
quote:iris1969 schreef op 20 juli 2012 @ 03:37:

Ik vond het gezellig met jullie te bomen, maar nu móet ik echt gaan slapen (morgen weer vroeg op), dus welterusten

En SL: geef het forum gewoon een kans, dat zal je zien hoe snel je ons gaat begrijpen .Ik betwijfel het Iris, maar jij lijkt al een stuk begrijpelijker dan ik gewend ben Slaap lekker.
quote:schreeuwlelijk schreef op 20 juli 2012 @ 03:38:

Laat alle non-verbale taal achterwege en spreek het in gesproken taal uit, punt voor punt, detail voor detail en we snappen het Ivy. Het zal overkomen alsof we achterlijk zijn maar zo zijn we Dat doe ik ook, maar zelfs dan zijn er misverstanden, want vrouwen (over)analyseren alles en mannen stoppen alles liever heel diep weg.
quote:schreeuwlelijk schreef op 20 juli 2012 @ 03:40:

[...]

Ik betwijfel het Iris, maar jij lijkt al een stuk begrijpelijker dan ik gewend ben Slaap lekker.

Ik heb dan ook een mannenbrein (recentelijk getest en 1 op de 7 vrouwen schijnt dat te hebben), maar toch ben ik emotioneel als de pest en kan ik énorm zeuren .

Maar nu ga ik echt slapen, want ik blijf weer veel te lang plakken .
quote:iris1969 schreef op 20 juli 2012 @ 03:42:

[...]

Dat doe ik ook, maar zelfs dan zijn er misverstanden, want vrouwen (over)analyseren alles en mannen stoppen alles liever heel diep weg.Daar ben ik dan een uitzondering op. Ik heb sterk de neiging dingen te te overanalyseren omdat ik alles wil snappen.Ik hoop dat je het mis hebt, want anders ben ik blijkbaar meer een wijf dan ik wil toegeven

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven