Mode & Beauty alle pijlers

haar veranderd van structuur

20-07-2012 14:07 13 berichten
Alle reacties Link kopieren
hoi ,sids ik in marokko ben gaan wonen veranderd mijn haar van stijl naar krullen en ik ben er egt niet blij mee .hoe kan dit? en hoe kan ik ervoor zorgen dat mijn weer stijl word en niet gawat krullen ?
kan de luchtvochtigheid daar hoger zijn dan in Nederland?
quote:RosesAreRed schreef op 20 juli 2012 @ 14:09:

kan de luchtvochtigheid daar hoger zijn dan in Nederland?ja dat klopt de luchtvochtigheid is hier in de stad waar ik zit heel erg maar zou het daar aan liggen ?? en bedankt alvast
quote:Ka32 schreef op 20 juli 2012 @ 15:06:

[afbeelding]ik vind dit GEEN opplosing want ik heb hem nog NOOIT gebruikt omdat ie egt slecht is voor je haar ;/
Ik ben even heel erg verbaasd. Ik besef me ineens dat mensen uit 1998 ook gewoon al 14 zijn. In mijn hoofd zijn ze nog steeds 3 of 4

Sorry offtopic

Ontopic: heeft inderdaad met luchtvochtigheid te maken.
quote:selena1998 schreef op 20 juli 2012 @ 15:45:

[...]

ik vind dit GEEN opplosing want ik heb hem nog NOOIT gebruikt omdat ie egt slecht is voor je haar ;/

Een stijltang is echt niet slecht voor je haren, mits je hem niet dagelijks gebruikt. Af en toe kan geen kwaad. Koop wel een goeie.

Een andere oplossing is er niet. Of je moet elke ochtend je haar stijl fohnen en een bus haarlak gebruiken.

Succes!
quote:elastiekje_ schreef op 20 juli 2012 @ 15:46:

Ik ben even heel erg verbaasd. Ik besef me ineens dat mensen uit 1998 ook gewoon al 14 zijn. In mijn hoofd zijn ze nog steeds 3 of 4 Daar had ik nog helemaal niet bij stilgestaan. Nu voel ik mij oud
hoofddoek
Bij mij is een hoge luchtvochtigheid echt de reden dat m'n haar een beetje gaat krullen en er niet uitziet... Mist in de vroege ochtend, druilerig weer en ik heb een bad hair day.
Haha elastiekje, die gedachte ding bij mij ook direct door m'n hoofd!

Verder geen nuttige bijdrage denk ik zomaar. Sorry!
quote:Ksenija schreef op 20 juli 2012 @ 19:57:

hoofddoek

Ook geen nuttige bijdrage van mijn kant maar liever krullend haar dan zo belabberd Nederlands schrijven.

En oprechte vraag, hoe kom je op die leeftijd daar terecht? Terugkerende ouders? Neem niet aan dat je met/om een vriendje daar naartoe bent gegaan.

Sorry voor off topic.
quote:elastiekje_ schreef op 20 juli 2012 @ 15:46:

Ik ben even heel erg verbaasd. Ik besef me ineens dat mensen uit 1998 ook gewoon al 14 zijn. In mijn hoofd zijn ze nog steeds 3 of 4

Sorry offtopic

Ontopic: heeft inderdaad met luchtvochtigheid te maken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven