VRLK

06-01-2008 21:09 13668 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie zwijgt stemt toe
Lekker weer indeed. Maar ik zit boven in pakhuis aan de boekhouding te werken.

Wind, , gefeliciteerd nog!
Zoooo zeg, dacht dat ik een blond engeltje in huis had gehaald, maar 't is eerder een blond duveltje ! Zit werkelijk overal aan, vier turven hoog maar de olifant in de porseleinkast. Niet dat er bij ons veel te ruïneren valt, maar toch.
Wind! Nog gefeliciteerd.... helemaal gemist, sorry :(. Gelukkig heb je het ook niet echt gevierd .

Hier nog iets te druk voor computerrust, vanochtend weer 1.5 uur met dochter bij tandarts, nu nog 1 keer en dan voorlopig weer een half jaar niet hoop ik. Verder is het nu te lekker weer, dus ik ga naar buiten.
O wat erg zeg, de verjaardag van Wind gemist. Dit is best genant.....

Wind, onwijs gefeliciteerd!!!!!!!!! Was het niet ook nog eens zo dat je 30 werd. Dan nog een extra felicitatie!

Ik ben verbrand..... Mijn handen zijn een beetje rood.

Zulk lekker weer was het dus vandaag.

En die Boefje met zijn Praxis. Wel herkenbaar overigens, Schorrie heeft het ook te pas en te onpas over boeven en over de gevangenis. Blijkbaar spelen ze op het plein op het kdv ook al dat kinderen in de gevangenis moeten enzo. Heel apart, ze zijn pas 3,5.
Morrie, dan heb je inderdaad goed in de zon gezeten! Lekker hoor. Het was hier ook prachtig weer. Was vandaag aan de beurt om met mijn mentorklas plein schoon te maken enzo (klassen moeten bij toerbeurt rotzooi ruimen), maar dat was helemaal geen straf met dit weer. Lekker in het zonnetje en maar delegeren

Computer doet weer gewoon trouwens. Euvel was dat ik de taal wel goed hersteld had, maar hij dat om een of andere reden alleen in scherm pakte waarin ik dan werkte en niet in andere schermen. Nu staat ie goed.

Lien, ik heb vast iets heel erg gemist, maar waarom moest je zo lang en vaak met haar naar de tandarts?

Ik wou nog iets vertellen maar doe ik wel in ak. Geen schokkend of belangrijk nieuws hoor
Hmpff. Krijg alleen witte pagina's.
Jep.. bij de club van dertig!

Ben eigenlijk de jongste hier?

Laat ik nou van boeken houden dus vind het helemaal niet erg dat ik boekenbonnen krijg. We krijgen ook nog 20% korting dus ik zit goed. Ik vind het bij vorige werkgever minder leuk om bonnen te krijgen terwijl heel veel mensen dat juist ontzettend leuk vonden.

Morgen appeltaart van Dudok trakteren op het werk. Mmmhh...

Lekker weer hé?

Heel de middag in de speeltuin gehangen met het grut. Zo leuk om te zien hoe KW een innige vriendschap heeft gesloten met het overbuurjongentje en Bries 1,5 uur zichzelf heeft vermaakt door lekker te keuvelen.

En nu mijn boek uitlezen!
quote:Mille schreef op 09 april 2008 @ 20:23:

Hmpff. Krijg alleen witte pagina's.Kom er ook niet in en nu ben ik extra neiuwsgierig en begin ik niet eerder in mijn boek voordat ik het weet
Je kan er weer in hoor Mille
Ik heb vanochtend speciaal een boek gekocht bij de boekwinkel om dat op het dakterras te lezen. En dat heb ik dus ook gedaan. Neefje was hier maar die is inmiddels anderhalf dus kon ook gewoon zichzelf vermaken op het dakterras. Ideaal.

Vanmiddag met de twee jongens naar mijn ouders, voor het eerst met twee kinderen in de auto . Was ook leuk. Mijn moeder is naar Istanbul geweest en dat klonk zo mooi dat ik er nu ook graag een keer heen wil!

Die appeltaart van Dudok is lekker, maar die chocoladetaart ook.
Ik zag het Wind. Ben er geweest
Istanbul is inderdaad mooi Morrie!

Ik had vanmiddag even Nano alleen in de auto (zie ak), en dat was heel raar. Gebeurt eigenlijk nooit meer, maar 1 kind achterin.

En nu heb ik zin in taart
Oh ja... die brownie taart is ook lekker van Dudok!

Ook de club sandwich is erg lekker! Krijg er trek van

Welk boek heb je gekocht Morrie?

Even naar de ak.
Ik heb gekocht: Denk, denk,denk.

Blauwe huppeldepup?

Sjezus, ik ben nogal zwanger.

Over die ontsnapte tbs-er die een vrouw en dochtertje gijzelt.
Wat goed dat je weer gesport hebt gister trouwens Wind. Vind je het lekker?
Van Simone van der Vlugt? (heet ze zo?!?)
Ik vind het heerlijk! Even lekker een uurtje hupsen en afronden met buik- en armoefeningen. Zou wel twee keer willen maar vind ik nu te veel met werk, studie en gezin.
Ja, die is het geloof ik ja.

Lekker boek, tot nu toe. Ik twijfelde tussen deze en nog een boek van een wat onbekendere schrijfster maar omdat neefje boven lag te slapen heb ik maar snel besloten om voor het bekende te gaan, wilde niet te lang de deur uit zijn.
Twee keer is wel beter, zet meer zoden aan de dijk....

Maar je kunt altijd nog die tweede keer iets anders, meer vrijblijvends gaan doen. Fietsen met de jongens, of wandelen e.d. is natuurlijk ook goed.
Blauw water! Goh, ik zou zou ik een boekenwinkel kunnen werken!

Zag vanmiddag ook nog twee, wel meer maar deze heb ik de achterkant gelezen, boeken die wel op het lijstje 'to buy' kunnen.

Morgen even titels opschrijven.
Ik kom ook niet verder dan Blauwe dinges Morrie. Was het niet gewoon Blauwe maandag?
Nee, het was Blauw water.
water
mosterd
Haha, mosterd na Wind's bericht. Dat krijg je als je sloom typt en pagina niet ververst.

Leuk altijd Wind, lekker boeken uitzoeken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven