Het tweede weggeeftopic

20-07-2012 23:05 3035 berichten
In het kader van de recessie waarin we met zijn allen zitten; misschien kun je wat spullen gebruiken of heb je spullen weg te geven.

Dat kan allemaal hier in het weggeef topic.

Geld vragen voor de spullen die je weg doet mag niet! Indien dit namelijk wel gebeurd zal het topic worden gesloten. Wat wel is toegestaan is het vragen van de verzendkosten.

het eerste weggeef topic

Korte uitleg over hoe je een foto van je pc op het internet kan plaatsen om hem hier te laten zien.

Maak een account aan op bv. mijnalbum.nl (gratis) upload daar de gewenste foto's daarna:

(1. link tijdelijk uit je bericht halen)

2. inloggen op je account

3. Album aanklikken

4. Foto 1 aanklikken, je krijgt nu groot formaat.

5. url kopieren

6 url hier plakken

7 url selecteren en klikken op symbooltje vierde van rechts (foto/schilderijtje) (als je deze overslaat is het gewoon een url, wel zo forumvriendelijk als je veel items zou hebben)

8. 4,5,6,7 eventueel herhalen

9a. bericht bekijken, beoordelen of foto groot uitvalt of niet

9b bericht plaatsen.

Er is een landkaart waar je globaal kan zien waar mensen wonen:

Wil je ook op de kaart mail dan naar: gabysmissie at hotmail punt com
Ik ben er ook weer (op het forum bedoel ik, want ik was even forum-weg).

Mag ik meeschrijven? Ik las af en toe nog wel mee, maar ik heb moeite om op een weggeef-artikel in te gaan. Voel me dan bezwaard. Hebben daar meer mensen last van?

Hoe dan ook, ik las net de laatste bladzijde van het andere topic en zag Gaby030 een stofzuiger aanbieden. Geen idee dus of hij al vergeven is, maar ik zou hem graag hebben. De mijne kan het elk moment begeven, kan ook niet langer dan een paar minuten aan staan want dan gaat ie stinken van de oververhitting. En... een nieuwe is niet haalbaar voor me (daarom ben ik het ding ook zo dankbaar dat ie het toch nog zo lang volhoudt).

Is het hier ruilen o.i.d.? Want dan moet ik nog even kijken wat ik in kan ruilen.
quote:joda schreef op 21 juli 2012 @ 12:33:

[...]

precies zo ja. Als de kans bestaat dat de enveloppe tijdens het verzendproces kapot gaat, dan zou ik er gewoon nog wat tape omwikkelen ofzo, voor de stevigheid.Prima, dan ga ik dat gewoon doen! Ik verstuur het van de week, ik heb je er al een mailtje over gestuurd.
Alle reacties Link kopieren
quote:molly74 schreef op 21 juli 2012 @ 12:40:

Mag ik meeschrijven? Ik las af en toe nog wel mee, maar ik heb moeite om op een weggeef-artikel in te gaan. Voel me dan bezwaard. Hebben daar meer mensen last van?

Hoe dan ook, ik las net de laatste bladzijde van het andere topic en zag Gaby030 een stofzuiger aanbieden. Geen idee dus of hij al vergeven is, maar ik zou hem graag hebben. De mijne kan het elk moment begeven, kan ook niet langer dan een paar minuten aan staan want dan gaat ie stinken van de oververhitting. En... een nieuwe is niet haalbaar voor me (daarom ben ik het ding ook zo dankbaar dat ie het toch nog zo lang volhoudt).

Is het hier ruilen o.i.d.? Want dan moet ik nog even kijken wat ik in kan ruilen. Die is al bijna vergeven aan mij, maar chocolover heeft er ook 1 in de aanbieding.
Never look down on anybody, unless you're helping them Up.
Ik woon vlakbij 020, is dat te doen Molly?

Zou hem wel ff moeten testen, hij staat nu bijna een jaar in de schuur.. Zal ik straks ff doen!
Blondie. ik heb een andere mail aangemaakt want hij deed het niet. het is nu liedjepiedje1@hotmail.com

Alvast bedankt!
@mevrouwr; bedankt voor de foto. Echt heel mooi, maar ga ik nooit aantrekken en dat is zonde. Iemand anders gaat er vast heel blij mee zijn
quote:mevrouwr schreef op 21 juli 2012 @ 12:36:

Hieronder verschillende links

leren jasje

blazer mt 40

blazer 2trenchcoat zwart mt 38 H&MMooi! Ik heb al een nepleren jasje in die kleur, dus dan zie ik er vanaf (mijn omgeving ziet het verschil toch niet ) bedankt voor het posten!
quote:rougelove schreef op 21 juli 2012 @ 11:03:

[...]

Ik denk dat je het in het vorige topic niet hebt gezien, maar ik had gepost dat ik wel belang had bij de after wax oil, massage oil en de tas Oh Echt! Sorry!! Heb ze al beloofd aan Willemeen, Solly solly solly! Ze komt het vanmiddag ophalen... Heb het idd niet gezien. Weet ook niet wie er eerder was, Ik zal zo eens kijken of ik niet nog ergens nog wat heb. De after wax oil in dat formaat heb ik niet meer wel nog een aantal kleine flesjes azuleen olie, ook heel goed voor na het waxen omdat het kalmeert.
quote:molly74 schreef op 21 juli 2012 @ 12:40:

Is het hier ruilen o.i.d.? Want dan moet ik nog even kijken wat ik in kan ruilen. Yep, Oriane heeft dat. Staat ergens in de laatste pagina's van het vorige topic een hele verhandeling over.
quote:pliert schreef op 21 juli 2012 @ 12:56:

[...]

Oh Echt! Sorry!! Heb ze al beloofd aan Willemeen, Solly solly solly! Ze komt het vanmiddag ophalen... Heb het idd niet gezien. Weet ook niet wie er eerder was, Ik zal zo eens kijken of ik niet nog ergens nog wat heb. De after wax oil in dat formaat heb ik niet meer wel nog een aantal kleine flesjes azuleen olie, ook heel goed voor na het waxen omdat het kalmeert.

Hee mensen, als rougelove eerder was zijn ze gewoon voor haar toch?

Pliert, dan kom ik gewoon alleen de schoenen halen. Oki?
Nog even uit het vorige topic geplakt:

Tipje van de boekensluier, allemaal pockets:

Vogelman-Mo Hayder

Fatale vondst-Kathy Reichs

Shut down-Eric L Harry

Single &single- John LeCarre

Ik krijg jou nog wel en Jij bent van mij -Mary Higgins Clark

Het parfum-patrick Suskind

Hier had bird zich al voor gemeld geloof ik. Mail je me even hierover?

Wat ik nog heb:

-Slaapzakje groen van Villa Happ 65 cm

-Slaapzakje Hema, wit gewatteerd, maat 50-62

-Buikband Hema, zwart met bruine bloemetjes

-Groene zwangerschapsbroek, worker. C&A maat 38

- Grijs Mamalicious Tshirt, Maat M

- Grijs zwangerschapsTshirt geen idee welk merk, ik denk maat 38, mss 40

- Zwart zwangerschapsshirt met driekwart mouwen maat 38

Nog een paar boeken:

- Johannes Mario Simmel- Weerzien in de lente (hardcover)

- Geald Seymour-Rode Vos

- Taal is zeg maar echt mijn ding- Paulien Cornelisse

- Gelukkige klas-Theo Thijssen

- Ramons Stoppelenberg- Let me stay for a day

soleyviva@gmail.com
Doe net mijn was en mijn oogviel op mijn strijkmand. Hier ligt al 1 jaar een hempje in die ik maar niet gestreken krijg. Ik ben totaal geen strijkwonder (lees, ik strijk niets) en dit shirtje is echt niet te doen voor mij.

Dus welke strijkwonder wilt dit shirtje hebben? Ik heb hem in het WIT maat S

Mali, bedankt voor de info.

Chocolover, nee 020 is heel ver uit de richting (meer dan 100 km). Dan houdt dat ook op jammer genoeg. Toch bedankt!

Willemeen, ah gelukkig, ben ik niet de enige. Zal het eens opzoeken.
quote:willemeen schreef op 21 juli 2012 @ 12:57:

[...]

Hee mensen, als rougelove eerder was zijn ze gewoon voor haar toch?

Pliert, dan kom ik gewoon alleen de schoenen halen. Oki?Ik weet niet wie er eerder was Rougelove de massage olie is sowieso voor jou.
quote:molly74 schreef op 21 juli 2012 @ 13:00:

Chocolover, nee 020 is heel ver uit de richting (meer dan 100 km). Dan houdt dat ook op jammer genoeg. Toch bedankt!

Willemeen, ah gelukkig, ben ik niet de enige. Zal het eens opzoeken. Zie je choco, je woont gewoon rete afgelegen jij
Hai Molly,

ik heb de stofzuiger al beloofd aan Mali30, maar wie weet heeft Choco hem nog?

Je hoeft je niet bezwaard te voelen hoor, (vind ik) omdat het veelal gaat om spullen die ergens staan te verstoffen of die anders naar de kringloop gebracht worden. Nou dan maak ik liever iemand hier er blij mee hoor! Bij de kringloop hier zouden ze zo nog 60 euro voor mijn stofzuiger vragen die ik hun dan gratis heb gegeven... Veel leuker om hier te zien dat iemand er echt blij mee is!
quote:molly74 schreef op 21 juli 2012 @ 13:00:

Willemeen, ah gelukkig, ben ik niet de enige. Zal het eens opzoeken. Woon je een beetje in de buurt van Utrecht? Ik heb het eerste op choco gereageerd, en we hadden een soort van constructie bedacht voor de verre afstand. Gaby woonde dichterbij, dus was makkelijker voor mij. Maar anders neem ik toch die van choco als ze dat goed vind, en jij die van Gaby als die dat goed vind. De mijne ligt half uit mekaar, maar ontploft iig nogniet van de oververhitting, ik heb dus geen enorme haast.
Maar ik woon wel prima hier Jammer molly, succes met verder zoeken!
quote:willemeen schreef op 21 juli 2012 @ 12:55:

[...]

Mooi! Ik heb al een nepleren jasje in die kleur, dus dan zie ik er vanaf (mijn omgeving ziet het verschil toch niet ) bedankt voor het posten!Het is niet helemaal mijn stijl, dus ik zie er ook vanaf. Ik denk wel dat je iemand anders er een plezier mee zal doen!
Wacht wel ff mali! Ik ga hem zo eerst maar ff testen. Zou toch wat zijn als jij die van gaby afstaat en de mijne blijkt het niet te doen.. Uno momento! Ik sjok ff naar de schuur!
Voorstel van Mali30 vind ik ook prima, kijken jullie maar hoe en wat.

Laten jullie mij dan even via de mail weten wat er is besloten?

Ik hou de stofzuiger in ieder geval apart voor 1 van jullie!!
quote:willemeen schreef op 21 juli 2012 @ 12:56:

[...]

Yep, Oriane heeft dat. Staat ergens in de laatste pagina's van het vorige topic een hele verhandeling over.Ik heb net vanaf de laatste pagina tot blz. 100 teruggekeken (via Control F op Oriane gezocht), maar ik vind het niet.
Haha, Choco, het wordt nog spannend hier!

Doet ie het of doet ie het niet??
quote:chocolover schreef op 21 juli 2012 @ 13:06:

Wacht wel ff mali! Ik ga hem zo eerst maar ff testen. Zou toch wat zijn als jij die van gaby afstaat en de mijne blijkt het niet te doen.. Uno momento! Ik sjok ff naar de schuur!

Hahaha, molly haar stofzuiger klinkt kanslozer als de mijne

Maar test hem maar rustig, ik loop weer op de zaken vooruit, bemoeial die ik ben
quote:gaby030 schreef op 21 juli 2012 @ 13:06:

Voorstel van Mali30 vind ik ook prima, kijken jullie maar hoe en wat.

Laten jullie mij dan even via de mail weten wat er is besloten?

Ik hou de stofzuiger in ieder geval apart voor 1 van jullie!!Je bent een

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven