Het tweede weggeeftopic

20-07-2012 23:05 3035 berichten
In het kader van de recessie waarin we met zijn allen zitten; misschien kun je wat spullen gebruiken of heb je spullen weg te geven.

Dat kan allemaal hier in het weggeef topic.

Geld vragen voor de spullen die je weg doet mag niet! Indien dit namelijk wel gebeurd zal het topic worden gesloten. Wat wel is toegestaan is het vragen van de verzendkosten.

het eerste weggeef topic

Korte uitleg over hoe je een foto van je pc op het internet kan plaatsen om hem hier te laten zien.

Maak een account aan op bv. mijnalbum.nl (gratis) upload daar de gewenste foto's daarna:

(1. link tijdelijk uit je bericht halen)

2. inloggen op je account

3. Album aanklikken

4. Foto 1 aanklikken, je krijgt nu groot formaat.

5. url kopieren

6 url hier plakken

7 url selecteren en klikken op symbooltje vierde van rechts (foto/schilderijtje) (als je deze overslaat is het gewoon een url, wel zo forumvriendelijk als je veel items zou hebben)

8. 4,5,6,7 eventueel herhalen

9a. bericht bekijken, beoordelen of foto groot uitvalt of niet

9b bericht plaatsen.

Er is een landkaart waar je globaal kan zien waar mensen wonen:

Wil je ook op de kaart mail dan naar: gabysmissie at hotmail punt com
Alle reacties Link kopieren
quote:mevrouwr schreef op 21 juli 2012 @ 11:58:

Hier dan toch een foto van de lampekappen (2stuks) lampekap

Tevens heb ik in mt 38/40 nog een leren jasje, en verschillende lange blazers in mt 38 en 40.Oh mocht Willemeen er vanaf zien, heb ik ook interesse in het leren jasje!
Mag weg:

- licht houten bureau

- Dell computerscherm incl. kabels

- accessoireset voor een braun staafmixer (model weet ik even niet uit m'n hoofd, staat in het vorige topic)
quote:chocolover schreef op 21 juli 2012 @ 11:03:

Flower heeft er nog niemand gereageerd op je was/droog machine? Als jullie hem kwijt moeten kan ik die goed gebruiken. Werkt de droger een beetje goed? Mijn was/droogcombi is een paar maanden geleden stuk gegaan. We hebben een wasmachine gekregen van schoonouders en zouden zelf sparen voor een droger. En toen ging de cv ketel stuk.. En de auto begint nu wel heel erg oud en gebrekkig te worden.. Dus als ik met die van jullie de droger kan gebruiken heb ik niet een huis vol hangend wasgoed in de winter

Er heeft nog niemand gereageerd.

Het is wel zo dat die pas eventueel weg kan op het moment dat wij gaan verhuizen. Dan pas gaan we een nieuwe aanschaffen.

Hoelang dat gaat duren durf ik niet met zekerheid te zeggen. Waarschijnlijk een maand.
quote:Marels schreef op 21 juli 2012 @ 10:40:

Ik zat me al te bedenken dat ik jou eerst even mail Mali

Maar je hebt al een ellenlange mail van me, dus dat maar even zo.

Ik heb een rood/roze gestreepte trui die mij te netjes is, en een soort hoodie met korte mouwen, zwart met sterren erop.

En een mooie zwarte broek die mij te groot is, maar dan gaat ie jou ook niet passen, zeg maar.

En dan nog twee broekjes die net aan passen maar waar ik dus even over moet denken of ik die te klein vind of goed

Allemaal rond maat 48.

Edit; Mali mag eerst kiezen van mij dus Mag ik zo frank zijn om te bedelen om een foto
Never look down on anybody, unless you're helping them Up.
quote:Marels schreef op 21 juli 2012 @ 10:53:

Mali is populair

Hoop dat Gaby's mail niet zes kantjes is, net als de mijne?

Is er hier animo voor (goedkope) sieraden trouwens?Gottegot, ik liep met mijn vader in de Aldi en die riep wanhopig, gaan we nu nog boodschappen doen, of blijf je aan het typen....
Marels ik ben blij dat het goed aangekomen is.

Geniet ervan!
quote:Marels schreef op 21 juli 2012 @ 11:29:

Ja Jessie, ik kom er nog op terug

Ik wil ze dus sowieso niet allebei weg doen, wil wel iets zelf houden Je mag de parfum ook aan Jessie geven, ik heb nog een kwart flesje staan.
quote:flower1822 schreef op 21 juli 2012 @ 11:33:

@ _flower_ heb je een foto van je 17 inc laptop tas?
quote:Arachel schreef op 21 juli 2012 @ 11:55:

_flower_ ik ben wel geinteresseerd in je bureautafel (grote) ivm binnenkort thuiswerken van vriend.

Kom ook uit dezelfde woonplaats dus ophalen zou geen probleem zijn. Kan ik je eventueel mailen, misschien kun je een foto sturen?

Oke. Ik zal kijken of ik dalijk een foto kan maken.

Je kan me mailen op: viva_flower_@live.nl
Ik weet niet wie het was maar ik wil heel graag de verjaardagskalender van de fabeltjeskrant overnemen.
quote:mali30 schreef op 21 juli 2012 @ 09:03:

Ik gooi mijn spullen er nog maar even in:

Boek de kattenvraagbaak

2 broeken 1 donkerblauwe low waist spijkerbroek maat 46

1 grijze pantalon maat 44 gemeleerde stof

2 blikken nutramigen

En een roman over een Arabische prinsen genaamd Amina o.i.dBabyhangmat voor in de box
mali30 wijzigde dit bericht op 21-07-2012 12:20
Reden: hanmat is met een g
% gewijzigd
Zijn alleen nu op weg naar vakantie en weet niet wanneer ik weer kan reageren....
Voor Polkadot en Joda ga ik volgende week de sieraden versturen.

Nu heb ik een vraagje voor de ervaren verzenders, hoe kan je dit het beste versturen? Kan dit gewoon in een envelop met postzegels naar gewicht?
Biebeltje, als je me mailt zal ik een foto sturen! chocolover_viva @ hotmail . com

Flower, dat snap ik Is het een idee dat je me mailt als je meer weet? Succes met shoppen straks!
De eerder aangeboden tv en kastje gaan vandaag richting kringloop, dus mocht er nog iemand interesse hebben moet ie snel zijn :P

Van degene die mij over de tv gemaild had hoor ik helemaal niets meer, dus als degene voor vanmiddag niet mailt (heb die persoon zelf ook nog gemaild) gaat ie weg.
quote:chocolover schreef op 21 juli 2012 @ 12:22:

Biebeltje, als je me mailt zal ik een foto sturen! chocolover_viva @ hotmail . com

Flower, dat snap ik Is het een idee dat je me mailt als je meer weet? Succes met shoppen straks!

Dank je.

Ja, is goed zal je mailen zodra ik meer weet.
Ik heb trouwens ook nog een laptoptas in de aanbieding, een zwarte, voor een 17 inch laptop denk ik? Of 15. Moet ik even checken.
quote:_flower_ schreef op 21 juli 2012 @ 12:07:

[...]

Er heeft nog niemand gereageerd.

Het is wel zo dat die pas eventueel weg kan op het moment dat wij gaan verhuizen. Dan pas gaan we een nieuwe aanschaffen.

Hoelang dat gaat duren durf ik niet met zekerheid te zeggen. Waarschijnlijk een maand.Flower: ik ben ook geinteresseerd! Mocht de ander niet willen, dan houd ik me erg aanbevolen !
quote:cm_89 schreef op 21 juli 2012 @ 12:21:

Voor Polkadot en Joda ga ik volgende week de sieraden versturen.

Nu heb ik een vraagje voor de ervaren verzenders, hoe kan je dit het beste versturen? Kan dit gewoon in een envelop met postzegels naar gewicht?precies zo ja. Als de kans bestaat dat de enveloppe tijdens het verzendproces kapot gaat, dan zou ik er gewoon nog wat tape omwikkelen ofzo, voor de stevigheid.
Sorry marah maar ik zou echt niet afhaken als blijkt dat ik hem mag komen ophalen

Er was nog iemand geloof ik die een was/droger aanbood. Misschien kun je het vorige topic doorspitten? Ik reageerde op deze van Flower omdat ze heel erg dichtbij woont
En alvast namens zijn zoontje bedankt aan de zoon van Rara dat hij aan hem gedacht heeft met de autootjes die hij opruimt! Erg lief.
Hieronder verschillende links

leren jasje

blazer mt 40

blazer 2trenchcoat zwart mt 38 H&M
quote:chocolover schreef op 21 juli 2012 @ 12:34:

Sorry marah maar ik zou echt niet afhaken als blijkt dat ik hem mag komen ophalen

Er was nog iemand geloof ik die een was/droger aanbood. Misschien kun je het vorige topic doorspitten? Ik reageerde op deze van Flower omdat ze heel erg dichtbij woont

Haha, d8 ik al, maar dacht probeer het gewoon

bedankt voor de tip! En mocht je in de tussentijd miljonair ofzo worden (het leven zit vol verrassingen) dan mag ie naar mij
Ik heb wel een droger in mijn schuur staan maar ik heb werkelijk waar geen idee of ie het doet. Hij staat er al een tijdje.
Dat zou een aangename verrassing zijn Marah

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven