Het tweede weggeeftopic
vrijdag 20 juli 2012 om 23:05
In het kader van de recessie waarin we met zijn allen zitten; misschien kun je wat spullen gebruiken of heb je spullen weg te geven.
Dat kan allemaal hier in het weggeef topic.
Geld vragen voor de spullen die je weg doet mag niet! Indien dit namelijk wel gebeurd zal het topic worden gesloten. Wat wel is toegestaan is het vragen van de verzendkosten.
het eerste weggeef topic
Korte uitleg over hoe je een foto van je pc op het internet kan plaatsen om hem hier te laten zien.
Maak een account aan op bv. mijnalbum.nl (gratis) upload daar de gewenste foto's daarna:
(1. link tijdelijk uit je bericht halen)
2. inloggen op je account
3. Album aanklikken
4. Foto 1 aanklikken, je krijgt nu groot formaat.
5. url kopieren
6 url hier plakken
7 url selecteren en klikken op symbooltje vierde van rechts (foto/schilderijtje) (als je deze overslaat is het gewoon een url, wel zo forumvriendelijk als je veel items zou hebben)
8. 4,5,6,7 eventueel herhalen
9a. bericht bekijken, beoordelen of foto groot uitvalt of niet
9b bericht plaatsen.
Er is een landkaart waar je globaal kan zien waar mensen wonen:
Wil je ook op de kaart mail dan naar: gabysmissie at hotmail punt com
Dat kan allemaal hier in het weggeef topic.
Geld vragen voor de spullen die je weg doet mag niet! Indien dit namelijk wel gebeurd zal het topic worden gesloten. Wat wel is toegestaan is het vragen van de verzendkosten.
het eerste weggeef topic
Korte uitleg over hoe je een foto van je pc op het internet kan plaatsen om hem hier te laten zien.
Maak een account aan op bv. mijnalbum.nl (gratis) upload daar de gewenste foto's daarna:
(1. link tijdelijk uit je bericht halen)
2. inloggen op je account
3. Album aanklikken
4. Foto 1 aanklikken, je krijgt nu groot formaat.
5. url kopieren
6 url hier plakken
7 url selecteren en klikken op symbooltje vierde van rechts (foto/schilderijtje) (als je deze overslaat is het gewoon een url, wel zo forumvriendelijk als je veel items zou hebben)
8. 4,5,6,7 eventueel herhalen
9a. bericht bekijken, beoordelen of foto groot uitvalt of niet
9b bericht plaatsen.
Er is een landkaart waar je globaal kan zien waar mensen wonen:
Wil je ook op de kaart mail dan naar: gabysmissie at hotmail punt com
zaterdag 21 juli 2012 om 13:12
Catelyne heeft nog steeds niet gereageerd en dus gooi ik de jas weer op beschikbaar!
Olielampen
Stretchers
Veel kerstspullen.
xbox spellen, heb er echt teveel!
Bodywarmer armygreen/zwart maat L
Zwart roze Nike Air maat 33,5
Paarse ballonjas maat 140-146 (iets dikkere jas)
Groen paarse regenjas van Nike maat 140-152
Mooie lange zwarte jas, maat 40-42
Olielampen
Stretchers
Veel kerstspullen.
Mooie lange zwarte jas, maat 40-42
zaterdag 21 juli 2012 om 13:13
quote:gaby030 schreef op 21 juli 2012 @ 13:09:
Ik vind het trouwens stiekem ook erg leuk om elke dag zoveel e-mail te krijgen over mijn spulletjes! Gezellig zo! Leuke gesprekken met sommige ook, ik word er helemaal vrolijk van! Dus thanx daarvoor!!! Dat heb ik ook idd, straks komt er noog een weggeeftopicforummeet
Ik vind het trouwens stiekem ook erg leuk om elke dag zoveel e-mail te krijgen over mijn spulletjes! Gezellig zo! Leuke gesprekken met sommige ook, ik word er helemaal vrolijk van! Dus thanx daarvoor!!! Dat heb ik ook idd, straks komt er noog een weggeeftopicforummeet
Never look down on anybody, unless you're helping them Up.
zaterdag 21 juli 2012 om 13:15
quote:gaby030 schreef op 21 juli 2012 @ 13:01:
Hai Molly,
ik heb de stofzuiger al beloofd aan Mali30, maar wie weet heeft Choco hem nog?
Je hoeft je niet bezwaard te voelen hoor, (vind ik) omdat het veelal gaat om spullen die ergens staan te verstoffen of die anders naar de kringloop gebracht worden. Nou dan maak ik liever iemand hier er blij mee hoor! Bij de kringloop hier zouden ze zo nog 60 euro voor mijn stofzuiger vragen die ik hun dan gratis heb gegeven... Veel leuker om hier te zien dat iemand er echt blij mee is!Ja, da's waar, daar heb je gelijk in. Maar maar maar.... ik vind het toch rot, voelt bijna als schooien ofzo. Kijk, als iemand iets aanbiedt, dan gaat het nog enigszins (al vind ik dat ook al moeilijk soms). Maar hier moet je zelf gaan reageren, dan vind ik het zo hebberig van me.
Hai Molly,
ik heb de stofzuiger al beloofd aan Mali30, maar wie weet heeft Choco hem nog?
Je hoeft je niet bezwaard te voelen hoor, (vind ik) omdat het veelal gaat om spullen die ergens staan te verstoffen of die anders naar de kringloop gebracht worden. Nou dan maak ik liever iemand hier er blij mee hoor! Bij de kringloop hier zouden ze zo nog 60 euro voor mijn stofzuiger vragen die ik hun dan gratis heb gegeven... Veel leuker om hier te zien dat iemand er echt blij mee is!Ja, da's waar, daar heb je gelijk in. Maar maar maar.... ik vind het toch rot, voelt bijna als schooien ofzo. Kijk, als iemand iets aanbiedt, dan gaat het nog enigszins (al vind ik dat ook al moeilijk soms). Maar hier moet je zelf gaan reageren, dan vind ik het zo hebberig van me.
zaterdag 21 juli 2012 om 13:15
zaterdag 21 juli 2012 om 13:16
quote:mali30 schreef op 21 juli 2012 @ 13:04:
[...]
Woon je een beetje in de buurt van Utrecht? Ik heb het eerste op choco gereageerd, en we hadden een soort van constructie bedacht voor de verre afstand. Gaby woonde dichterbij, dus was makkelijker voor mij. Maar anders neem ik toch die van choco als ze dat goed vind, en jij die van Gaby als die dat goed vind. De mijne ligt half uit mekaar, maar ontploft iig nogniet van de oververhitting, ik heb dus geen enorme haast.
Ik woon 45 km van Utrecht (snap nu die 030 in Gaby haar naam). Dus da's misschien ook te ver qua benzine.
Wel lief dat je zo meedenkt!!
[...]
Woon je een beetje in de buurt van Utrecht? Ik heb het eerste op choco gereageerd, en we hadden een soort van constructie bedacht voor de verre afstand. Gaby woonde dichterbij, dus was makkelijker voor mij. Maar anders neem ik toch die van choco als ze dat goed vind, en jij die van Gaby als die dat goed vind. De mijne ligt half uit mekaar, maar ontploft iig nogniet van de oververhitting, ik heb dus geen enorme haast.
Ik woon 45 km van Utrecht (snap nu die 030 in Gaby haar naam). Dus da's misschien ook te ver qua benzine.
zaterdag 21 juli 2012 om 13:19
quote:molly74 schreef op 21 juli 2012 @ 13:16:
[...]
Wel lief dat je zo meedenkt!! He, balen dat is jammer, ik had het leuk gevonden als we allebei een stofzuiger hadden gekregen.
[...]
Wel lief dat je zo meedenkt!! He, balen dat is jammer, ik had het leuk gevonden als we allebei een stofzuiger hadden gekregen.
Never look down on anybody, unless you're helping them Up.
zaterdag 21 juli 2012 om 13:19
Pff, ik ben een achteruitlezer. Zie nu pas de andere berichten staan. Enfin.. de stofzuiger wordt door 020 getest. En 030 houdt 'm even apart. Helder. Overigens wil ik geen spelbreker zijn en is mijn stofzuiger weliswaar bijna dood, maar hij heeft tot nu toe negen(tig) levens gehad. Hij doet het zolang ie het doet (positief denken).
zaterdag 21 juli 2012 om 13:20
Rougelove en newnick hebben mail, ga zo weg dus ben vandaag niet zo snel met reageren, maar zal mijn mail checken tussen de bedrijven door.
Ouwejurknieuwejurk, je pakketje is vandaag binnengekomen en ik ben er blij mee! Jouw pakket gaat zo op de post dus dat zal er begin volgende week zijn.
Ouwejurknieuwejurk, je pakketje is vandaag binnengekomen en ik ben er blij mee! Jouw pakket gaat zo op de post dus dat zal er begin volgende week zijn.
Am Yisrael Chai!
zaterdag 21 juli 2012 om 13:26
zaterdag 21 juli 2012 om 13:26
quote:mevrouwr schreef op 21 juli 2012 @ 13:15:
@Joda,
Ik heb wel interesse in je shirtje.
mijn mail is merlyntje@zeelandnet.nlje hebt mail.
@Joda,
Ik heb wel interesse in je shirtje.
mijn mail is merlyntje@zeelandnet.nlje hebt mail.
zaterdag 21 juli 2012 om 13:27
zaterdag 21 juli 2012 om 13:27
quote:molly74 schreef op 21 juli 2012 @ 13:16:
[...]
Ja, dat is ook weer zo, jammer ik had het ook leuk gevonden als er twee blij waren!
Maar wie weet heeft iemand anders nog wel een stofzuiger voor jou in de kast staan? Wie o wie???
[...]
Ja, dat is ook weer zo, jammer ik had het ook leuk gevonden als er twee blij waren!
Maar wie weet heeft iemand anders nog wel een stofzuiger voor jou in de kast staan? Wie o wie???
zaterdag 21 juli 2012 om 13:29
quote:molly74 schreef op 21 juli 2012 @ 13:26:
[...]
Dan wel 's avonds, met onze kraag omhoog, zonnebril op, etc., dat maakt het ook nog 's spannend.
Ja haha!! Ik zie ons al staan!
Het kan hier wel, vlakbij is er een hele grote parkeerplaats, met eem Maccie D en een bowlingbaan en een klimmuur, hebben we meteen wat te doen erna!! :p
[...]
Dan wel 's avonds, met onze kraag omhoog, zonnebril op, etc., dat maakt het ook nog 's spannend.
Ja haha!! Ik zie ons al staan!
Het kan hier wel, vlakbij is er een hele grote parkeerplaats, met eem Maccie D en een bowlingbaan en een klimmuur, hebben we meteen wat te doen erna!! :p
zaterdag 21 juli 2012 om 13:31
Nu ik al de hele week met de stofzuiger loop te zeulen omdat dochterlief iedere dag de halve zandbak uitstort als ze haar schoenen uittrekt, vroeg ik me af... is er iemand in omgeving 040 die bij toeval zo'n kruimeldief kwijt wil?? Dan lijkt me oneindig veel handiger dan iedere keer de grote stofzuiger uit de gangkast moeten vissen....
Ik gooi deze er ook nog even in: nog iemand meisjeskleertjes maat 92-98-104 over? Na de weggeefacties van vorige week is de kast van mijn dochter bijzonder leeg
En als mijn schilder niet eens op gaat schieten met mijn huis te schilderen, geef ik de ladder die hier al vanaf april ligt ook weg, oh zo!
Ik gooi deze er ook nog even in: nog iemand meisjeskleertjes maat 92-98-104 over? Na de weggeefacties van vorige week is de kast van mijn dochter bijzonder leeg
En als mijn schilder niet eens op gaat schieten met mijn huis te schilderen, geef ik de ladder die hier al vanaf april ligt ook weg, oh zo!
zaterdag 21 juli 2012 om 13:33
quote:newnick schreef op 21 juli 2012 @ 13:12:
Catelyne heeft nog steeds niet gereageerd en dus gooi ik de jas weer op beschikbaar!
Olielampen
Stretchers
Veel kerstspullen.
Mooie lange zwarte jas, maat 40-42Hee, om welke xboxspellen gaat het? en heb je een foto van de zwarte jas?
Olielampen
Stretchers
Veel kerstspullen.
Mooie lange zwarte jas, maat 40-42Hee, om welke xboxspellen gaat het? en heb je een foto van de zwarte jas?