Count your blessings..tel je zonnetjes!!:D
zaterdag 21 juli 2012 om 17:27
ah een nieuw topic
bless:
de libelle zomerweek is voorbij
het nieuwe cursusseizoen start bijna
het freya-festival met al; mijn mede-BEO's (weet je nog vorig jaar Leo, wat een giller dat je in de verkeerde tipi terecht kwam....die met al die synchroon menstruerende vrouwen teriwjl jij dus niet ongi was, hihi)
bless:
de libelle zomerweek is voorbij
het nieuwe cursusseizoen start bijna
het freya-festival met al; mijn mede-BEO's (weet je nog vorig jaar Leo, wat een giller dat je in de verkeerde tipi terecht kwam....die met al die synchroon menstruerende vrouwen teriwjl jij dus niet ongi was, hihi)
zaterdag 21 juli 2012 om 17:38
Waren we al vol, qua vorig topic Starshine? Ik heb ook zó'n zin in het Freya Festival. Zitten we weer in Biddinghuizen? Deze keer ga ik fijn bij jullie in de tipi. Meds gesnurk neem ik op de koop toe.
Ik tel mijn zegeningen ook elke dag!
Vandaag bless ik vooral de hond, die zo lekker de moed er in houdt altijd.
Ik tel mijn zegeningen ook elke dag!
Vandaag bless ik vooral de hond, die zo lekker de moed er in houdt altijd.
zaterdag 21 juli 2012 om 18:03
Zoveel, vandaar mijn nickname
- mijn leuke, mooie, slimme lieve kinderen;
- hun vader, die te kort in ons leven is geweest, maar waar ik nog steeds met een glimlach aan terugdenk/ heimwee naar heb;
- dat ik mijn inkomen relatief makkelijk (niet qua energie/inspanning, maar wel qua tijd) verdien;
- dat ik het leuk vind, op kan brengen, om mensen te helpen;
- dat mijn kinderen dat na doen; ( vind ik super !)
- dat ik altijd kan lachen om de idiote dingen van mensen, ook al is het soms niet zo aardig ;
- dat ik ondanks dat ik aardig onderuit gehaald ben,(nu ja, mensen dat geprobeerd hebben toen ik kwetsbaar leek), niet verbitterd ben geworden;
- ik altijd overal opties/mogelijkheden zie en daar ook heel veel energie uit haal en aan anderen vlg hen geef !
- mijn leuke, mooie, slimme lieve kinderen;
- hun vader, die te kort in ons leven is geweest, maar waar ik nog steeds met een glimlach aan terugdenk/ heimwee naar heb;
- dat ik mijn inkomen relatief makkelijk (niet qua energie/inspanning, maar wel qua tijd) verdien;
- dat ik het leuk vind, op kan brengen, om mensen te helpen;
- dat mijn kinderen dat na doen; ( vind ik super !)
- dat ik altijd kan lachen om de idiote dingen van mensen, ook al is het soms niet zo aardig ;
- dat ik ondanks dat ik aardig onderuit gehaald ben,(nu ja, mensen dat geprobeerd hebben toen ik kwetsbaar leek), niet verbitterd ben geworden;
- ik altijd overal opties/mogelijkheden zie en daar ook heel veel energie uit haal en aan anderen vlg hen geef !
zaterdag 21 juli 2012 om 18:09
Zonnetje, wat een mooie post. Je positiviteit straalt er van af!
- Familie (en dan even speciaal vermeld: mijn 2 broers. Ben zo blij dat ik een goede, nee, fantastische band met ze heb)
- Een heel erg lieve partner, die mij steunt, vertrouwd en er altijd voor mij is
- Een goede vriend en een goede vriendin
- Dat ik een fijn eigen plekje heb, dat verschrikkelijk mooi is
- Mijn gezondheid (en hoe ik heb ingezien dat er veel te verbeteren valt en daar nu ook mee bezig ben)
- Dat is als knuffelaar een hele lieve knuffelkat heb!
- Dat ik iedere dag bij kan leren
- Familie (en dan even speciaal vermeld: mijn 2 broers. Ben zo blij dat ik een goede, nee, fantastische band met ze heb)
- Een heel erg lieve partner, die mij steunt, vertrouwd en er altijd voor mij is
- Een goede vriend en een goede vriendin
- Dat ik een fijn eigen plekje heb, dat verschrikkelijk mooi is
- Mijn gezondheid (en hoe ik heb ingezien dat er veel te verbeteren valt en daar nu ook mee bezig ben)
- Dat is als knuffelaar een hele lieve knuffelkat heb!
- Dat ik iedere dag bij kan leren