Viva Vrekkentopic VII
woensdag 11 juli 2012 om 10:25
zaterdag 21 juli 2012 om 13:29
zaterdag 21 juli 2012 om 14:01
zaterdag 21 juli 2012 om 14:01
zaterdag 21 juli 2012 om 15:10
quote:frizzy schreef op 21 juli 2012 @ 15:05:
[...]
Ik zit ook sinds een maandje bij Nipo. Kreeg een mailtje dat ik mijn Nipoints kan checken, maar kom er niet in. Erg vreemd.
Je krijgt je bon automatisch bij 10,- uitbetaald, dus wat dat betreft heb je er geen omkijken naar. Alleen als je erg nieuwsgierig bent
Heb je bij je wachtwoord rekening gehouden met wel/niet hoofdletters? Ik moet ook altijd weer proberen wat het is, en dan met of zonder getal er achter.
[...]
Ik zit ook sinds een maandje bij Nipo. Kreeg een mailtje dat ik mijn Nipoints kan checken, maar kom er niet in. Erg vreemd.
Je krijgt je bon automatisch bij 10,- uitbetaald, dus wat dat betreft heb je er geen omkijken naar. Alleen als je erg nieuwsgierig bent
Heb je bij je wachtwoord rekening gehouden met wel/niet hoofdletters? Ik moet ook altijd weer proberen wat het is, en dan met of zonder getal er achter.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
zaterdag 21 juli 2012 om 15:16
quote:himalaya schreef op 21 juli 2012 @ 15:10:
[...]
Maar de mail linkt naar mijn inloggegevens, dan staat alles al ingevuld, en vervolgens zegt ie dat het niet klopt. Ik ga wel even zoeken naar de gegevens.
Hoe krijg je dat automatisch uitbetaald dan?
[...]
Maar de mail linkt naar mijn inloggegevens, dan staat alles al ingevuld, en vervolgens zegt ie dat het niet klopt. Ik ga wel even zoeken naar de gegevens.
Hoe krijg je dat automatisch uitbetaald dan?
zaterdag 21 juli 2012 om 15:22
Eh.. ik spaar alleen voor Bol.com bonnen en die krijg ik gewoon in mijn mail, met zo'n cadeaucode. Hoe het met Blokkert-bonnen enzo gaat weet ik niet, die sturen ze volgens mij naar je huisadres. Wat je hebt moeten opgeven in het begin.
Maar dit alles kun je lezen in de FAQ maarja, daar kun je niet bij he?
Maar dit alles kun je lezen in de FAQ maarja, daar kun je niet bij he?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
zaterdag 21 juli 2012 om 16:49
je moet 66 Nipoints hebben voor een bon.
ze sturen altijd aan het einde van de maand alle bonnen, dus zodra je aan de 66 punten zit krijg je dus aan het einde van de maand automatisch toe gestuurd.
Overigs zit in de blokkenbon momenteel vertraging doordat ze van bonnen naar cadeaukaarten zijn overgestapt. De bonnen van blokker worden naar het adres gestuurd wat je zelf heb ingevuld in het begin
ze sturen altijd aan het einde van de maand alle bonnen, dus zodra je aan de 66 punten zit krijg je dus aan het einde van de maand automatisch toe gestuurd.
Overigs zit in de blokkenbon momenteel vertraging doordat ze van bonnen naar cadeaukaarten zijn overgestapt. De bonnen van blokker worden naar het adres gestuurd wat je zelf heb ingevuld in het begin