Het tweede weggeeftopic
vrijdag 20 juli 2012 om 23:05
In het kader van de recessie waarin we met zijn allen zitten; misschien kun je wat spullen gebruiken of heb je spullen weg te geven.
Dat kan allemaal hier in het weggeef topic.
Geld vragen voor de spullen die je weg doet mag niet! Indien dit namelijk wel gebeurd zal het topic worden gesloten. Wat wel is toegestaan is het vragen van de verzendkosten.
het eerste weggeef topic
Korte uitleg over hoe je een foto van je pc op het internet kan plaatsen om hem hier te laten zien.
Maak een account aan op bv. mijnalbum.nl (gratis) upload daar de gewenste foto's daarna:
(1. link tijdelijk uit je bericht halen)
2. inloggen op je account
3. Album aanklikken
4. Foto 1 aanklikken, je krijgt nu groot formaat.
5. url kopieren
6 url hier plakken
7 url selecteren en klikken op symbooltje vierde van rechts (foto/schilderijtje) (als je deze overslaat is het gewoon een url, wel zo forumvriendelijk als je veel items zou hebben)
8. 4,5,6,7 eventueel herhalen
9a. bericht bekijken, beoordelen of foto groot uitvalt of niet
9b bericht plaatsen.
Er is een landkaart waar je globaal kan zien waar mensen wonen:
Wil je ook op de kaart mail dan naar: gabysmissie at hotmail punt com
Dat kan allemaal hier in het weggeef topic.
Geld vragen voor de spullen die je weg doet mag niet! Indien dit namelijk wel gebeurd zal het topic worden gesloten. Wat wel is toegestaan is het vragen van de verzendkosten.
het eerste weggeef topic
Korte uitleg over hoe je een foto van je pc op het internet kan plaatsen om hem hier te laten zien.
Maak een account aan op bv. mijnalbum.nl (gratis) upload daar de gewenste foto's daarna:
(1. link tijdelijk uit je bericht halen)
2. inloggen op je account
3. Album aanklikken
4. Foto 1 aanklikken, je krijgt nu groot formaat.
5. url kopieren
6 url hier plakken
7 url selecteren en klikken op symbooltje vierde van rechts (foto/schilderijtje) (als je deze overslaat is het gewoon een url, wel zo forumvriendelijk als je veel items zou hebben)
8. 4,5,6,7 eventueel herhalen
9a. bericht bekijken, beoordelen of foto groot uitvalt of niet
9b bericht plaatsen.
Er is een landkaart waar je globaal kan zien waar mensen wonen:
Wil je ook op de kaart mail dan naar: gabysmissie at hotmail punt com
zaterdag 21 juli 2012 om 21:31
quote:cm_89 schreef op 21 juli 2012 @ 16:35:
[...]
Kringloop winkels hebben ook vaak leuke spullen voor weinig, soms maakt dat geen verschil omdat je verzendkosten moet betalen. Ander verhaal is natuurlijk als je het gratis kan afhalen bij je in de buurt. Gewoon een tip.
Bedankt voor de tip!
quote:rara70 schreef op 21 juli 2012 @ 16:49:
@Mi-Jo; ik heb je 20 cent net overgemaakt.
Ik vond op zolder nog een kinder wet-suit met korte pijpen. Staat als maat Kids S in. Volgens mij had mijn zoon em aan toen ie een jaar of 7 was (wel 3x aangehad )Bedankt!
[...]
Kringloop winkels hebben ook vaak leuke spullen voor weinig, soms maakt dat geen verschil omdat je verzendkosten moet betalen. Ander verhaal is natuurlijk als je het gratis kan afhalen bij je in de buurt. Gewoon een tip.
Bedankt voor de tip!
quote:rara70 schreef op 21 juli 2012 @ 16:49:
@Mi-Jo; ik heb je 20 cent net overgemaakt.
Ik vond op zolder nog een kinder wet-suit met korte pijpen. Staat als maat Kids S in. Volgens mij had mijn zoon em aan toen ie een jaar of 7 was (wel 3x aangehad )Bedankt!
zaterdag 21 juli 2012 om 21:32
Als ik in de buurt ben doe ik dat friz!
Luna nee, hij stond braaf in de schuur. Heb je los waspoeder? Gooi een handje op de grond en zuig het op. Dan ruikt hij weer lekker fris!
Ik weet nou niet zeker of de mijne naar mali gaat. Ik geloof het niet. Die van gaby gaat naar mali want molly woont te ver toch? Ik wacht dat nog ff af dus! Woon jij in de buurt dan luna?
Luna nee, hij stond braaf in de schuur. Heb je los waspoeder? Gooi een handje op de grond en zuig het op. Dan ruikt hij weer lekker fris!
Ik weet nou niet zeker of de mijne naar mali gaat. Ik geloof het niet. Die van gaby gaat naar mali want molly woont te ver toch? Ik wacht dat nog ff af dus! Woon jij in de buurt dan luna?
zaterdag 21 juli 2012 om 21:39
Brandlucht is niet goed hoor! Van mij mag je hem komen ophalen hoor. Doen we ook een kopje koffie, minimeet. En misschien kun je het combineren met iets? Een uur heen en uur terug voor een stofzuiger is ook zoiets..
Mail me, dan zeg ik waar ik woon! Kun je kijken of het je waard is. Stuur ik gelijk een foto op! chocolover_viva @ hotmail . com
Mail me, dan zeg ik waar ik woon! Kun je kijken of het je waard is. Stuur ik gelijk een foto op! chocolover_viva @ hotmail . com
zaterdag 21 juli 2012 om 22:03
@ lulu, ik heb wel belangstelling voor de boeken van Jill Mansell. Bartjes _ @ hotmail . nl. Zonder spaties.
@ Noah, de plaatjes zijn binnen, nogmaals dank.
@ newnick, jouw plaatjes zijn ook binnen! Jouw pakket gaat morgen naar de post.
@ ouwejurknieuwejurk, jouw bookazines gaan ook morgen weg, en ik mail je mijn adres nog.
In de aanbieding een hele berg stenen voor de tuin. Kleine " keitjes" op te halen in west friesland.
@ Noah, de plaatjes zijn binnen, nogmaals dank.
@ newnick, jouw plaatjes zijn ook binnen! Jouw pakket gaat morgen naar de post.
@ ouwejurknieuwejurk, jouw bookazines gaan ook morgen weg, en ik mail je mijn adres nog.
In de aanbieding een hele berg stenen voor de tuin. Kleine " keitjes" op te halen in west friesland.
zaterdag 21 juli 2012 om 22:04
quote:DTJ schreef op 21 juli 2012 @ 16:48:
[...]
Heb ik wel interesse in. Als je hem nog hebt wil je mij dan mailen? (dtjvivaforum@hotmail.nl).
Dit topic gaat zo megasnel en ik kan niet zo vaak lang op het forum zitten (iets met dadelijk spitsuur met eten etc met 2 kleine kids).Je mag me mailen op luna30v@hotmail.nl !
[...]
Heb ik wel interesse in. Als je hem nog hebt wil je mij dan mailen? (dtjvivaforum@hotmail.nl).
Dit topic gaat zo megasnel en ik kan niet zo vaak lang op het forum zitten (iets met dadelijk spitsuur met eten etc met 2 kleine kids).Je mag me mailen op luna30v@hotmail.nl !
zaterdag 21 juli 2012 om 22:05
pffff, wat schrijven jullie veel. Zo ben je even weg en dan zijn er weer 10 pagina's bijgekomen
Ik heb nog eens in de kast gekeken en de volgende boeken in de aanbieding:
een aantal boekenweekgeschenken:
- Jan Wolkers - zomerhitte
- Thomas Rosenboom- spitzen
- umberto eco-de bibliotheek
- remco campert- somberman's actie
- adriaan van dis- palmwijn
- a.f.th. van der heijden- weerborstels
- f.springer-sterremeer
en nog een heel stel andere boeken:
-ira levin- de vrouwen van stepford
-liefde is het enige (100 mooiste liefdesgedichten)
-kroegtijgeren (leuke verhalen over de kroeg)
-Yvonne kroonenberg- alle mannen willen maar 1 ding
- Hélene thorton- de mooiste kat van de wereld
- het adoptieboek; stap voor stap
- ronald giphart- giph
- youp van 't hek-rijke meiden
-peter burger- de gebraden baby (broodje aap verhalen)
- robert specht-de wraak van betty fairchild
- djurre teenstra- de zondagsfietser en de schildpad
- chirstopher wakling-buiten adem
-aai poes, aai poes, stoute poes! (a-z gids voor kattenproblemen)
Dit zijn de boeken die ik nog heb.
Ik heb nog eens in de kast gekeken en de volgende boeken in de aanbieding:
een aantal boekenweekgeschenken:
- Jan Wolkers - zomerhitte
- Thomas Rosenboom- spitzen
- umberto eco-de bibliotheek
- remco campert- somberman's actie
- adriaan van dis- palmwijn
- a.f.th. van der heijden- weerborstels
- f.springer-sterremeer
en nog een heel stel andere boeken:
-ira levin- de vrouwen van stepford
-liefde is het enige (100 mooiste liefdesgedichten)
-kroegtijgeren (leuke verhalen over de kroeg)
-Yvonne kroonenberg- alle mannen willen maar 1 ding
- Hélene thorton- de mooiste kat van de wereld
- het adoptieboek; stap voor stap
- ronald giphart- giph
- youp van 't hek-rijke meiden
-peter burger- de gebraden baby (broodje aap verhalen)
- robert specht-de wraak van betty fairchild
- djurre teenstra- de zondagsfietser en de schildpad
- chirstopher wakling-buiten adem
-aai poes, aai poes, stoute poes! (a-z gids voor kattenproblemen)
Dit zijn de boeken die ik nog heb.