Het tweede weggeeftopic

20-07-2012 23:05 3035 berichten
In het kader van de recessie waarin we met zijn allen zitten; misschien kun je wat spullen gebruiken of heb je spullen weg te geven.

Dat kan allemaal hier in het weggeef topic.

Geld vragen voor de spullen die je weg doet mag niet! Indien dit namelijk wel gebeurd zal het topic worden gesloten. Wat wel is toegestaan is het vragen van de verzendkosten.

het eerste weggeef topic

Korte uitleg over hoe je een foto van je pc op het internet kan plaatsen om hem hier te laten zien.

Maak een account aan op bv. mijnalbum.nl (gratis) upload daar de gewenste foto's daarna:

(1. link tijdelijk uit je bericht halen)

2. inloggen op je account

3. Album aanklikken

4. Foto 1 aanklikken, je krijgt nu groot formaat.

5. url kopieren

6 url hier plakken

7 url selecteren en klikken op symbooltje vierde van rechts (foto/schilderijtje) (als je deze overslaat is het gewoon een url, wel zo forumvriendelijk als je veel items zou hebben)

8. 4,5,6,7 eventueel herhalen

9a. bericht bekijken, beoordelen of foto groot uitvalt of niet

9b bericht plaatsen.

Er is een landkaart waar je globaal kan zien waar mensen wonen:

Wil je ook op de kaart mail dan naar: gabysmissie at hotmail punt com
Alle reacties Link kopieren
Marels heb je interesse in de track en tracé code voor de dvd die ik je heb gestuurd?

Edit: heb een stapel met codes liggen maar bestemming staat er helemaal niet op. Nu weet ik niet meer welke code bij welk pakje hoort!
Ik vertrouw er wel op dat ie komt hoor Luna!

Had je toch met de gewone post gestuurd dan? Want ik heb volgens mij 5,45 overgemaakt.

De Planet Earth hebben we het over toch?
668, the neighbour of the Beast
@ luna, ik zoek voor mijn neefje de voetbalplaatjes van Albert Heijn, heb vandaag de plaatjes van Noah en newnick rechtstreeks doorgegeven. Ik heb geen idee welke hij nog mist...
quote:chocolover schreef op 21 juli 2012 @ 21:32:

Als ik in de buurt ben doe ik dat friz!

Luna nee, hij stond braaf in de schuur. Heb je los waspoeder? Gooi een handje op de grond en zuig het op. Dan ruikt hij weer lekker fris!

Ik weet nou niet zeker of de mijne naar mali gaat. Ik geloof het niet. Die van gaby gaat naar mali want molly woont te ver toch? Ik wacht dat nog ff af dus! Woon jij in de buurt dan luna?Nee hoor, ik krijg die van Gaby, dus luna zit helemaal snor!
Never look down on anybody, unless you're helping them Up.
Ja die dvd bedoel ik, heb het met DHL verstuurd. Maar wordt gewoon bij je thuis afgeleverd hoor.
quote:luna30v schreef op 21 juli 2012 @ 22:06:

Marels heb je interesse in de track en tracé code voor de dvd die ik je heb gestuurd?

Edit: heb een stapel met codes liggen maar bestemming staat er helemaal niet op. Nu weet ik niet meer welke code bij welk pakje hoort!Luun, heb je mijn money ontvangen?
Ik heb nog wat plaatjes voor je Bartjes! Je kunt me mailen
Bird73:ik zou heel graag het boek 'adoptieboek stap voor stap' willen hebbben. Als je deze aan mij kwijt wilt dan graag mailen naar mijnbolhoedje @ hotmail . com

Dank je!
quote:lulu_ schreef op 21 juli 2012 @ 17:16:

Omdat ik niets meer gehoord heb van de eerst geïnteresseerden heb ik weer in de aanbieding; 3 pockets van Jill Mansell: Solo, Kapers op de kust en Hals over kop. Wie oh wie kan ik blij maken met deze boeken?

Ik heb ook nog het boek Mijn maat is vol! van Michéle van Rees, All-Inclusive van Suzanne Vermeer, twee kookboekjes (één over de hippe hollandse keuken en één over de vegetarische keuken) en de Charmed pockets.hej lulu, ik wil kapers op de kust nog steeds wel hebben hoor. wist niet dat je er zo'n haast mee had . Ik zoek me rot naar je mailadres, niet gevonden nog. Op welk adres kan ik je mailen?
quote:luna30v schreef op 21 juli 2012 @ 22:09:

Ja die dvd bedoel ik, heb het met DHL verstuurd. Maar wordt gewoon bij je thuis afgeleverd hoor.

I know!

En vriend heeft al vakantie, dus komt goed!

Maar maak me gek, doe me de code maar!
quote:mali30 schreef op 21 juli 2012 @ 22:10:

[...]

Luun, heb je mijn money ontvangen?Oww vast wel Nog niet gekeken heb voor jou ook een t&t code. Alleen welke bij jou hoort weetik dus niet. Handig heh? Ik heb de draagzak trouwens nog niet gewassen, hij kan op 30 graden in de was. Maar mijn smurf heeft er geloof ik 3 keer in gezeten. Je moet m wel goed afstellen Mali. Wellicht kun je even voor instructies op internet zoeken. Is wel belangrijk.
quote:bartjes schreef op 21 juli 2012 @ 22:09:

@ luna, ik zoek voor mijn neefje de voetbalplaatjes van Albert Heijn, heb vandaag de plaatjes van Noah en newnick rechtstreeks doorgegeven. Ik heb geen idee welke hij nog mist...Ik heb nog een stapel voetbalplaatjes liggen. Alleen nog niet uitgepakt, dus weet geen nummers ofzo. Misschien wil je die ook hebben . Of iemand anders??
quote:joda schreef op 21 juli 2012 @ 22:11:

Bird73:ik zou heel graag het boek 'adoptieboek stap voor stap' willen hebbben. Als je deze aan mij kwijt wilt dan graag mailen naar mijnbolhoedje @ hotmail . com

Dank je!je hebt mail
quote:Marels schreef op 21 juli 2012 @ 22:13:

[...]

I know!

En vriend heeft al vakantie, dus komt goed!

Maar maak me gek, doe me de code maar!Heb je m'n edit gelezen Marels
Dan zie ik 'm wel verschijnen Luun!
@Luna, je hebt mail!
quote:Marels schreef op 21 juli 2012 @ 21:50:

Zo, Ik zit aan de drank pakketjes in te pakken.Dit topic neemt zo'n vlucht, en de TnT/Post.nl/TPG of hoe ze zich ook noemen varen e rwle bij ook! Leuk zeg, de pakjes vliegen over en weer!
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
quote:luna30v schreef op 21 juli 2012 @ 22:14:

[...]

Oww vast wel Nog niet gekeken heb voor jou ook een t&t code. Alleen welke bij jou hoort weetik dus niet. Handig heh? Ik heb de draagzak trouwens nog niet gewassen, hij kan op 30 graden in de was. Maar mijn smurf heeft er geloof ik 3 keer in gezeten. Je moet m wel goed afstellen Mali. Wellicht kun je even voor instructies op internet zoeken. Is wel belangrijk.Okey dank voor de tip, tjek het even na wil je, het is bij mij al afgeschreven. Nee meis hoef geen t&t ik vertrouw je op je mooie blauwe ogen
Schaduw, uiteraard krijg je koffie als je dat wil! Op zondag ochtend middag drinken we dat heel graag Lampje en gourmetset staan klaar! Tot morgen!

Luna ik mail je nog even en dan ga ik off. Tot morgen dames!
quote:mali30 schreef op 21 juli 2012 @ 22:19:

[...]

Okey dank voor de tip, tjek het even na wil je, het is bij mij al afgeschreven. Nee meis hoef geen t&t ik vertrouw je op je mooie blauwe ogen En m'n oranje staartjes zekers
Al goed dat Mali ook te vertrouwen is op dr mooie zwarte pruik!
Voor Mali:

http://www.babybjorn.nl/p ... raagzak-original/classic/

Bij 'productspecificatie' staat een filmpje hoe je je beeb erin moet hijsen.
quote:Marels schreef op 21 juli 2012 @ 22:25:

Al goed dat Mali ook te vertrouwen is op dr mooie zwarte pruik!secreet for your information, mijn pruik is donkerbruin
quote:luna30v schreef op 21 juli 2012 @ 22:26:

Voor Mali:

http://www.babybjorn.nl/p ... raagzak-original/classic/

Bij 'productspecificatie' staat een filmpje hoe je je beeb erin moet hijsen.Dank die sla ik ff op onder favo's
De varkensklok en bijna alle boeken zijn nog beschikbaar (forum nu ff mobiel, dus kan hem niet hier weer linken) en bijna alle boeken nog. (post stond op 2de pagina dacht ik)

Geinteresseerden mogen mailen naar polkadot punt viva apenstaart gmail punt com

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven