***APRIL 2007***

12-09-2007 21:11 19840 berichten
Alle reacties Link kopieren
naamleef-

tijdnaam kindjegeb.

datumgewicht nulengte nuandere kidszwangerWitchke30Xander13/03/0714,4kg86cmneeneeSpitsmuisje31Hugo

Steijn16/03/07

16/03/0711 kg

11kg83cm

81cmMees

28/11/08neeDropneusje31Fleur24/03/079500gr72cmnee

27/03/09Lilien30Kaj26/03/0713200gr86cmneeneePoezewoefke27Kieran28/03/0711 kg80cmneeneeEsan38Vincent30/03/0710500gr.76cm../00neeYumak..Kim02/04/079495gr.73cmneeneeLievelust29Daan03/04/0710200gr.72cmMeisje

27/09/08neeSwissie34Finn04/04/071140gr.80cmneeneePunkiepop..Kleine Pop12/04/078750gr76cmGr. Pop

11/12/04neeXaloy35Robbie15/04/0711300gr80cmneeneeMichasha33Morris15/04/0710500gr.76cmLars

22/12/05

Nina

15/09/2008neeIcke30Ruben15/04/078500gr72cmLiselot

04/01/2009neeFramboos8127Tommy16/4/0711,7kg90cmLivia

24/5/08neeFachat30Ole21/4/0710030gr.75,5cmKaj

15/12/02neeLeen23..Luna21/4/078820gr.72cmnee

15/10/09Draakjenoah33Noah22/4/078950gr.74cmThomas

16/02/09neeLayla39Zahra26/04/0712,4 kg83cmYasemin

23/11/08Buitenmeisje27Koen27/04/0710590gr.75,5cmGijs

8/11/08neeLara197830Puk09/05/0711kg86cmneenee

DE GROTE DROPNEUS BEVALDATUM-POULE

Witchke13 maartBuitenmeisje16 maartSpitsmuis16 maartDraakjeNoah17 maartLara18 maartEsan21 maartChance24 maartLilien26 maartFachat27 maartMichasha31 maartFramboos1 aprilSwissie4 april
De H&Mstory is afgelopen, ze hadden juist vandaag net iets te weinig personeel , daarom werd ik ingehuurd.
Hihihi je bent niet de enige die lang doet met de flesspenen en fopspenen hoor! Ik heb een stuk of 5 fopspenen en flesspenen en die gebruik ik om en om, ik controleer ze regelmatig op scheurtjes e.d. Ik kook alles ook nog steeds elke dag uit in de magnetron dus het zal wel loslopen. De fopspenen heeft ze overigens vanaf een maand of 6 dus het zal best meevallen. Het scheelt misschien ook dat haar tanden pas laat doorkwamen, dan gaan ze niet zo snel kapot natuurlijk.

Leuk zo'n poule!!

Ik zal mijn gedachten ook eens uitspreken:

Mich: meisje

buitenmeisje: jongen

ikzelf: meisje

Spitsmuisje: weet ik nog niet

Lievelust: jongen

Ben echt benieuwd welke voorspellingen gaan uitkomen!
met de verjaardag van Sje! Hopelijk hebben jullie een leuke dag gehad Jaimie!
Jammer dat er geen baan voor je inzat bij H&M Witchke!

Micha, hoe gat het nu verder met Morris, geen last meer van koorts, omdat hij ook zo naar zijn oortje greep!

Gaaf Swissie een nieuwe apple Laptop, klopt het dat die een stuk goedkoper zijn in de US (zeker nu met die lage dollar)?

Die wil ik ook!

Arme kleine Pop! Heb je ook amoxicilline voor haar gekregen?

Beterschap!

Ik zal eens even op de poule kijken op msn...
Leuke foto's punkie! Ontzettend lieve schatjes die meisjes van je! En wat heeft de jongste toch een guitig koppie

Fijn dat het geen pokken waren! Zou wel heel jammer zijn met het oog op dr feestje..

Oja, Jaimie gefeliciteerd!! (Altijd allert die Fachat van ons!)

Tommy werd trouwens aan het einde van de middag wat hangerig, en viel zelfs in mijn armen op de bank in slaap!

Hij heeft lichte verhoging (38) maar slaapt wel....

Hopelijk blijft het hierbij....
Pfoe! De gordijnen hangen (bijna)! Ze moeten alleen nog ongeveer een kilometer korter gemaakt worden. Bweeeh!

HIer geen fopspeenproblemen, Robbie krijgt elke dag een nieuwe fopspeen: een verse broodkorst :-)

Ik ben moeoe!

Swissie, sterkte en hou vol! Heb je ook nog shoptijd?
Bedankt voor de felicitaties, lief dat jullie eraan denken!
quote:jaimie schreef op 09 april 2008 @ 22:06:

Bedankt voor de felicitaties, lief dat jullie eraan denken!

tuurlijk meis, je hoort nog gewoon bij ons hoor!

Gaat alles goed met jullie? en hadden jullie een leuk partijtje vandaag??
Vandaag was een gewone werkdag voor ons, erg hè, ik heb geen vrij genomen want hij merkt het toch niet. Afgelopen zaterdag hebben we het uitgebreid gevierd. Hij heeft allemaal mooie cadeaus gehad, vooral auto's want hij is echt gek op auto's. Bizar dat dat er gewoon in zit, er staat zoveel speelgoed van mijn dochtertje maar dat ene autootje wat er stond pakte hij altijd . Van ons heeft hij een fietsje gehad,, van mijn ouders een loopfietsje. Allemaal geslaagde cadeaus!

Vandaag wel veel terug gedacht aan een jaar geleden, dat een jaar zo snel voorbij gaat..

Wat zijn er al veel meiden weer zwanger, wat leuk zeg! Ik lees wel mee af en toe maar heb het echt te druk om actief mee te schrijven. Ik schrijf ook al op een ander topic en ook daar ben ik helaas niet zo achtief als ik zou willen...
Gefeliciteerd Sje! En jij natuurlijk ook Jaimie. Hebben jullie vandaag een feestje gehad of komt dat nog? Veel kado's, en was S weer het meest happy met de verpakking?

Xaloy, ik heb gelukkig wel nog wat shopping tijd, bovendien zijn de winkels hier tot 10 uur open, dus dat maakt ook veel mogelijk.

haha de apple winkel is zelfs 24 uur per dag open. Wat een stad zeg!

Witchke, vervelend zeg dat die baan niet is doorgegaan. H&M lijkt me wel heel prima.

Punkie, wat zielig dat kleine pop ziek is, gaat het een beetje met haar?

Sorry heb nog niet verder terug gelezen, te veel te doen.
Rise and shine everybody!

Gaan jullie nog wat leuks doen vandaag? Ik heb een eigen bedrijfje gestart (NT2 docent) en vandaag heb ik een afspraak met mijn hopelijk eerste opdrachtgever! Ik zweet peentjes, maar heb er zin in!

Swis, de Applewinkel 24 per dag open? Wow! Ik mag een laptop kopen van A. (hoop tenminste niet dat hij een grapje maakte) en ik heb wel heel veel oren naar zo'n retehip Apple Notebookje!

Ik las op de msn dat meerdere van jullie denken dat ik weer een tweeling krijg...Hou op zeg! Ik moet er niet aan denken! Het koude zweet breekt me uit als ik er alleen al aan denk!
Goedemorgen.

Wat een heerlijke dag vandaag. Lekker thuis genieten van het mooie weer.

Muisje: Succes vandaag. Spannend hoor.

Tot later
Nog gefeliciteerd Sje!

Die arme kleine Pop! Gaat het al wat beter met haar?

Muisje: succes vandaag! Spannend zeg. Goed ook dat je die stap hebt genomen!

Vanmiddag heb ik een afspraak bij de huisarts, omdat Puk dus nog steeds 38.0C heeft. Ik maak me eigenlijk geen zorgen, want hij is gewoon vrolijk en hij eet, drinkt en slaapt goed, maar het kan geen kwaad het even te laten nakijken.
Nog gefeliciteerd jaimie met Sje !!
heb een gillende keukenmeid in huis die niet wil slapen. Bah!!!

Jaimie, nog gefeliciteerd!!!!
Ben net terug van het gesprek. Het ging goed! We zaten lekker op een lijn (altijd handig) en het was heel gezellig. Een beetje keuvelen, een beetje kletsen, een beetje lachen, precies waar ik goed in ben!

Schoonpaps weet inmiddels ook dat ik dus weer zwangerend ben. Hij raadde het! Zijn clu was dat ik niet meer rook en hij vroeg aan mij wat hij daaruit kon concluderen. Ik zei dus dat hij een end weg kon concluderen en toen wist hij genoeg! Nou ja, het is wel makkelijk dat iedereen het raadt.

Laar, succes bij de dokter straks! Het zal wel niets zijn, maar toch goed dat je er even naar laat kijken.

Ick, wil Ruben niet slapen? Jesses! Ik zal hem even streng toespreken! Komt ie:

"Ruben, je bent een klein schatje, maar je kan alleen maar een groot schatje worden als je lekker gaat slapen! Mamma krijgt zo ook haar rust en jij kan dan steeds groter worden! Een win-win situatie voor jullie beiden!"
Ja ! Ik mag morgen nog eens gaan solliciteren voor een customer service functie !! Hoop dat het wat wordt !!
Muis, wat goed! Zijn er nog concrete afspraken gemaakt? Of was het meer orienterend?

Ruubje, ga nu lekker slapen zodat je snel weer beter bent! Het is veel fijner om niet ziek te zijn. (ik heb ook een slaapkusje die kant op geblazen. Helpt het al?)
Goedemiddag!! Heb gestofzuigd, wc schoongemaakt,badkamer,keuken,was in de trommel gedaan, tommy op bed dus even tijd voor de viva!

Swissie een apple laptop! wauw!! die zijn zo prachtig wit...zwijmel....Veel plezier daar!

Jaimie Fijn dat alles goed met jullie gaat. En inderdaad grappig dat jongetjes toch automatisch naar jongetjes speelgoed toetrekken. Gelukkig ook maar! Van een barbie spelende zoon zou ik toch een beetje opkijken denk ik....

Ick slaapt ruubje al inmiddels??

Tommy kwam trouwens de nacht met prik goed door...Hij had wel wat verhoging, en werd 2x wakker.

Zooow lief, hij werd dan wakker, en werd alleen maar rustig als ik hem tegen mij aandrukte... :heart:2van die kleine armpjes strak om mij heen geklemd...Normaal is Tommy een stoer mannetje, maar als hij niet zo lekker is wordt het weer echt zo'n babytje.....
Ben net mijn bed uit... Ik werd vanochtend helemaal niet lekker toen ik Fleur uit bed haalde en moest meerdere malen gaan zitten om te voorkomen dat ik flauw viel. Ben uiteindelijk maar weer terug in bed gekropen en heb me ziek gemeld.

Vanmiddag gaat het weer wat beter, maar echt fit voel ik me niet. Geen ide hoe het komt. Vanochtend deed ook echt mijn hele lijf pijn, maar koorts heb ik niet.

Gelukkig is ons ukkie naar de opvang en kan ik rustig aan een beetje rondhangen nu.

Genoeg gezeurd...... maar moest het even kwijt.

Xaloy: is er iets bekend over onze tweeling in Kenia? Ik krijg de indruk dat er niet zoveel gebeurd, maar zou het wel fijn vinden om iets te horen.

Muis: hee wat goed, een eigen bedrijfje!!! Wil je je ons er iets meer over vertellen op de msn? Ik ben nieuwsgierig! Hoe reageerde je schoonpa verder op het nieuws? Was ie wel blij voor jullie?

Beterschap voor Puk en Ruben! Is Ruben nog gaan slapen?

Fleur is haar moeilijk slapen periode weer voorbij en heeft gisteren ook weer goed gegeten en gedronken. Ben dus opgelucht...

Ennuh, Tommy is een stoer ventje, dus het loopt vast goed af met de nawerkingen van de prikjes.
heej Dropneus, wat denk je hoe dat komt dat je niet lekker bent? heb je dit vaker? heeft het met je menstruatie te maken?

Beterschap!
Beterschap Dropneus, dat klinkt niet best..

Framboos, wat ben je al actief geweest vandaag! En dat hoogzwanger, knap hoor (of is het nesteldrang? ).

Witch, goed dat je mag solliciteren, wanneer moet je op gesprek?

Swiss, ben jaloers, NY is ge-wel-dig!

Ben vanmorgen druk aan het knutselen geweest. Kleine pop gaat morgen uitdelen op het kdv (gaat trouwens een stuk beter met haar). Ik heb samen met grote pop lieveheersbeestjes gemaakt van gekleurd karton en die ga ik dan morgen ochtend op een bakje vastmaken met soepstengeltjes en een cupje smeerkaas om te dippen erin. Die verjaardagsfeestjes op het kdv zijn echt een hoogtepunt, compleet met muts, kaarsjes, zingen en een cadeautje voor de jarige, echt zoooo leuk!

Ga morgen alleen s' ochtend werken en dan s' middags boodschappen doen enzo voor zaterdag. Moet ook de hele tijd denken aan vorig jaar om deze tijd en dat het allemaal zo snel is gegaan en dat soort sentimenteel-gedoe....
Beterschap dropneus

veel slaapvibes aan Ruben

punkie : leuk uitdeelpakketje heb je, dat ik daar nu niet zelf aan heb gedacht.

Morgen mag ik solliciteren om half 11
Beterschap Dropje! Wat naar dat je je zo beroerd voelt...!

De huisarts kon niks vinden bij Puk en hij zei dat een kind meestal wel ziek doet als hij ziek is. Hij kijkt nog even zijn urine na (plaszakje) en als dat schoon is gaan we verder niks doen. Prima. (maar nu wil ik dus dat dat zakje volgaat voor 17:00...)
veel drinken geven laar!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven